Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فارس»
2024-04-30@13:35:23 GMT

تحویل 911 واحد مسکن مهر در کردستان

تاریخ انتشار: ۸ شهریور ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۵۸۸۲۶۲۹

تحویل 911 واحد مسکن مهر در کردستان

عرفان مرادی در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در سنندج اظهار کرد: برنامه ابلاغی مسکن مهر شهری در استان کردستان 38 هزار و 660 واحد بود که تعداد ۳۴ هزار و ۲۲۵ واحد در شهرهای بالای ۲۵ هزار نفر و ۴ هزار و ۴۳۵ واحد نیز در شهرهای زیر ۲۵ هزار نفر تعیین شده بود.

وی تصریح کرد: از کل واحدهای مسکن مهر تا ابتدای سال 1400، یک هزار و ۶۵۴ واحد باقی مانده بود که از شروع دولت سیزدهم و با تلاش‌های مجموعه عوامل، ۹۱۱ واحد به اتمام رسیده و به متقاضیان تحویل شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مدیرکل راه و شهرسازی کردستان با اشاره به اینکه از مجموعه واحدهایی که هنوز تحویل نشده تعداد ۵۴۳ واحد با پیشرفت ۹۸ درصد در حال اتمام است، گفت: به زودی با اتمام عملیات اجرایی این تعداد واحدنیز تحویل متقاضیان خواهد شد.

مرادی علت اصلی تاخیر در واگذاری‌ها و مشکلات پروژه را تورم و گرانی، نداشتن توان مالی سازنده، ضعف مالی متقاضیان و بالا بودن هزینه ساخت و آماده‌سازی با توجه به شرایط توپوگرافی منطقه کردستان و بعضاً مشکلات حقوقی اعلام کرد.

انتهای پیام/2330/71

منبع: فارس

کلیدواژه: مسکن مهر مدیرکل راه و شهرسازی کردستان عرفان مرادی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۸۸۲۶۲۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سورپرایز ایران خودرو برای خودروی محبوب

  به گزارش پارس نیوز، متقاضیان پژو پارس که اولویت تحویل خودروی آنها زمستان ۱۴۰۲ و بهار ۱۴۰۳ اعلام شده و پیامک دریافت کردند، چنانچه هنوز امکان واریز وجه را پیدا نکردند می توانند تا روز پنجشنبه ۱۳ اردیبهشت امسال نسبت به تکمیل وجه اقدام کنند.

ایران خودرو این مهلت سه روزه را در شرایطی اعلام کرد که ثبت نام کنندگان پژو پارس فرصت ۱۰ روزه ای برای واریز وجه داشتند.

اما با توجه به افزایش قیمت انواع پژو پارس برخی از متقاضیان درخواست تمدید مدت واریز وجه را از آبی های جاده مخصوص داشتند. این خودروساز نیز با توجه به درخواست مشتریان زمان واریز وجه را برای خریداران پژو پارس که موعد تحویل خودروی آن رسیده به مدت ۷۲ ساعت تمدید کرد.

دیگر خبرها

  • با خرید امتیاز نهضت ملی گرفتار نشوید؛ احتمال سلب پروژه مسکن
  • تامین زمین برای ساخت هشت هزار و ۵۰۰ واحد طرح نهضت ملی مسکن در شهرستان های سراوان و گلشن
  • ۴ هزار واحد مسکونی در شهر پرند آماده تحویل
  • سورپرایز ایران خودرو برای خودروی محبوب
  • بانک مرکزی:۹۱ درصد از متقاضیان مسکن قرارداد امضا کردند
  • تحویل نه هزار واحد مسکونی تا پایان سال
  • تحویل ۴ هزار واحد مسکونی در شهر پرند/ آورده ۷۰۰ میلیونی متقاضیان
  • تحویل واحدهای مسکن ملی به متقاضیان تا پایان امسال
  • ۴۵ هزار هکتار زمین برای متقاضیان مسکن ملی تأمین شد
  • تاخیر در تحویل خودرو متقاضیان شرکت مدیران خودرو را گلایه‌مند کرد