Web Analytics Made Easy - Statcounter

صمیمی گفت: ۴۴ طرح عمرانی و زیرساختی با اعتبار ۸۸ میلیارد تومان در هفته دولت امسال در شهرستان بافق به بهره‌برداری رسید.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ محمدعلی صمیمی فرماندار شهرستان بافق در گفتگو با خبرنگار یزدرسا گفت: ۴۴ طرح عمرانی و زیرساختی با اعتبار ۸۸ میلیارد تومان در هفته دولت امسال در شهرستان بافق به بهره‌برداری رسید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: البته ارزش فعلی این طرح‌ها چندین برابر این عدد است چرا که این طرح‌ها از چندین سال قبل شروع شده بودند و بخشی از هزینه‌ها طبق قیمت قبل محاسبه شده است. 

فرماندار بافق اظهار داشت: سالن چند منظوره استاندارد که قابلیت برگزاری مسابقات بین‌المللی دارد از جمله‌ی این موارد است.

صمیمی ادامه داد: مجتمع فرهنگی هنری بافق یکی دیگر از طرح‌هایی است که مشخصا در هفته دولت ربان آن بریده نشده اما آماده بهره‌برداری است و به زودی افتتاح خواهد شد که این نیز. پروژه بسیار فاخر و خوبی برای شهرستان است.

فرماندار بافق عنوان کرد: طرح‌هایی در حوزه جهاد کشاورزی، در حوزه آبیاری تحت فشار، در حوزه تولید مرغ گوشتی و همچنین در زمینه اصلاح نخیلات داشته‌ایم.

صمیمی بیان کرد: در حوزه طرح‌های هادی روستایی نیز در چندین روستا اقداماتی انجام شده است و همچنین ساختمان راهدارخانه مرکزی بافق نیز از دیگر طرح‌هایی است که به بهره‌برداری رسید.

وی تأکید کرد: سامانه سنجش آلایندگی هوا که قبلا چنین سامانه‌ای در شهر بافق نداشتیم از دیگر طرح‌هایی است که به بهره‌برداری رسید و مردم می‌توانند بطور آنلاین وضعیت کیفیت هوا را ببینند.

فرماندار بافق تصریح کرد: چند طرح عمران شهری و عمران روستایی و همچنین چند مورد کلنگ‌زنی هم داشته‌ایم که یکی از آن‌ها کلنگ‌زنی  آغاز عملیات گازرسانی به روستاهای کوهستانی منطقه سبزذشت بافق است که این پروژه که تمام شود تقریبا ۹۹ درصد روستاهای بافق گازدار می‌شوند.

صمیمی عنوان کرد: مزرعه الگویی پرورش تیلاپیا به روش‌های جدید که کارش را آغاز کرده و ۱۲ میلیارد تومان اعتبار دارد و کمتر از دو ماه دیگر به بهره‌برداری می‌رسد.

وی اضافه کرد: آخرین روش‌های پرورش ماهی در این مزرعه به نمایش گذاشته می‌شود تا بهره‌برداران و بخش خصوصی الگو بگیرند و از این روش‌ها استفاده کرده و سرمایه‌گذاری کنند.

انتهای پیام/

منبع: دانا

کلیدواژه: بهره برداری رسید هفته دولت طرح هایی طرح ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۸۸۲۸۲۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بهره‌برداری از طرح‌های مختلف همزمان با روز شوراها در بوشهر

رئیس شورای اسلامی استان بوشهر با اشاره به اینکه در هفته شوراها برنامه‌های مختلف فرهنگی، هنری، عمرانی و اجتماعی تدوین شده است، گفت: در این هفته از طرح‌های مختلف در شهرها و روستاهای استان بوشهر بهره‌برداری می‌شود. - اخبار استانها -

عبدالخالق برزگرزاده در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در بوشهر، با گرامیداشت هفته شوراها از 9 تا 15 اردیبهشت اظهار داشت: در این هفته برنامه‌های مختلفی تدارک و تدوین شده است.

وی، عناوین هفته شوراها را برشمرد و گفت: 9 اردیبهشت به‌عنوان شوراها، تولید با مشارکت مردمی، 10 اردیبهشت، شوراها  و مشارکت اجتماعی زنان، 11 اردیبهشت شوراها و ارتقای سرمایه اجتماعی، 12 اردیبهشت شوراها و شاخص‌های کیفیت زندگی، 13 اردیبهشت شوراها و شادابی و نشاط اجتماعی، 14 اردیبهشت شوراها و رونق تولید و کارآفرینی و 15 اردیبهشت شوراها و درآمد پایدار محلی نامگذاری شده است.

رئیس شورای اسلامی استان بوشهر تشکیل شوراهای اسلامی شهر و روستاها را یکی از نقاط عطف تاریخ سیاسی ایران نام برد و افزود: تشکیل شوراهای اسلامی را نشان از ظرفیت سیاسی ایران برای جلب مشارکت بیشتر مردم در اداره امور کشور، تحقق مردم سالاری دینی و تمرکززدایی دارد.

برزگرزاده با بیان اینکه تشکیل شوراهای اسلامی شهر و روستا نقش مهمی در تحقق مشارکت مردم در فعالیت‌های سیاسی، اقتصادی، اجتماعی، فرهنگی و عمرانی دارد اضافه کرد: این نهاد در تسریع و تسهیل فرآیندهای توسعه، تقویت ارتباط و تعامل مردم با حاکمیت، بهره‌گیری مطلوب از ظرفیت، توان و قابلیت‌های مردم به‌عنوان بازیگران و کنشگران اصلی و صاحبان اصلی نظام در فرایند توسعه ملی نقش تاثیرگذاری دارد.

وی، 9 اردیبهشت را مصادف با فرمان تاریخی امام راحل(ره) در سال 1358 مبنی بر تثبیت حاکمیت ملت ایران در سرنوشت خویش و تشکیل شوراهای اسلامی اعلام و خاطرنشان کرد: ارتقای شأن منزلت و جایگاه شوراهای اسلامی پایه شامل عشایر، روستایی و شهری در بخش، شهرستان و استان هدف از برگزاری مراسم روز شوراهاست.

رئیس شورای اسلامی استان بوشهر بهره‌گیری از ظرفیت شوراهای اسلامی در تحقق شعار سال، پیشبرد اهداف و برنامه‌های نظام اسلامی و معرفی دستاوردهای شوراهای اسلامی به مردم و سایر دستگاه‌های اجرایی را از دیگر اهداف اجرا برنامه‌های هفته شوراها دانست.

برزگرزاده، هم‌اندیشی با صاحبان علم و تجربه، جوانان، زنان، نخبگان و اقشار مختلف مردم را از دیگر اهداف برگزاری این مراسم ذکر و بیان کرد: این هم‌اندیشی در راستای بررسی آسیب‌ها و چالش‌های پیش‌روی شوراهای اسلامی و راهکارهای برون‌رفت از آنها برگزار می‌شود.

وی تجلیل از برترین‌های خانواده بزرگ شوراهای اسلامی و شهروندان نمونه برتر در تعامل با شوراها را از دیگر امور در این هفته دانست و اضافه کرد: در هفته شوراها ضمن برگزاری همایش با حضور منتخبین شوراهای اسلامی شهر و روستا در سطح استان بوشهر و شهرستان‌‌ها، از اقدامات و فعالیت‌های شوراهای اسلامی شهر و روستا تجلیل می‌شود.

رئیس شورای اسلامی استان بوشهر تعداد اعضای شوراهای استان را یک‌هزار و 460 نفر دانست و خاطرنشان کرد: در استان بوشهر 10 شورای اسلامی در سطح شهرستان، 25 شورا در بخش‌ها و 40 شورا در سطح شهرها تشکیل شده است.

برزگرزاده با بیان اینکه در مجموع یک‌هزار و 250 نفر عضو شوراهای روستایی این استان هستند، تصریح کرد: 150 نفر اعضای شوراهای اسلامی روستاهای استان بانو و مابقی آقایان هستند.

وی تعداد اعضای شورای اسلامی شهرهای استان بوشهر را 210 نفر اعلام کرد و گفت: در هفته شوراها برنامه‌های مختلف فرهنگی، هنری، عمرانی و اجتماعی تدوین شده و در این هفته از طرح‌های مختلف در شهرها و روستاهای استان بوشهر بهره‌برداری می‌شود.

رئیس شورای اسلامی استان بوشهر وی جایگاه شوراها در قانون اساسی را بسیار رفیع دانست و افزود: اعضای شوراهای اسلامی طبق وظیفه قانونی، همیشه و در تمام سختی‌ها در کنار مردم و به‌صورت مستمر پیگیر حل مشکلات مردم در بخش‌های مختلف هستند.

انتهای پیام/190/

دیگر خبرها

  • بهره برداری از ۸۵۰ طرح عمرانی تا پایان سال در اصفهان
  • بهره‌برداری از طرح‌های مختلف همزمان با روز شوراها در بوشهر
  • بهره‌برداری از تقاطع غیرمسطح تندگویان در مردادماه امسال
  • چند پروژه عمرانی دانشگاه یاسوج با حضور وزیر علوم افتتاح شد
  • کاهش ترافیک بزرگراه آزادگان با بهره‌برداری از ۲ طرح عمرانی
  • بهره‌برداری از پروژه‌های عمرانی بزرگراه آزادگان در یکصد و هجدهمین پویش امید و افتخار
  • افتتاح ۴ طرح عمرانی در شهرستان کیار
  • ۱۴ همت پروژه اقتصادی و عمرانی گیلان در سفر رئیس جمهور به بهره‌برداری می‌رسد
  • اجرای ٢٠ پروژه عمرانی-زیرساختی منطقه ویژه لامرد در سال ١۴٠٢
  • ‌ بهره‌برداری از ۳۶ پروژه عمرانی سلامت‌محور در فارس