Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-04-30@15:22:54 GMT

کاوانی با والنسیا ۲ ساله بست

تاریخ انتشار: ۸ شهریور ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۵۸۸۲۸۴۵

کاوانی با والنسیا ۲ ساله بست

مهاجم تیم ملی اروگوئه با امضای قراردادی به عضویت والنسیا درآمد.

به گزارش ایسنا و به نقل از مارکا، ادینسون کاوانی با امضای قراردادی به عضویت تیم والنسیا در اسپانیا درآمد. این بازیکن  ۳۵ ساله اروگوئه ای برای اولین بار در اسپانیا بازی خواهد کرد. او فصل قبل در یونایتد حضور داشت و عملکرد نسبتا خوبی داشت ولی در پایان بعد از اتمام قرارداد خود تضصمیم به رفتن گرفت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

ادینسون کاوانی هنوز در سن ۳۵ سالگی قصد دارد فوتبال خود را در اروپا دنبال کند و در حالی که چند پیشنهاد از تیم های آسیایی و آمریکایی داشت تصمیم گرفت در والنسیا به بازی خود ادامه دهد.این مهاجم با سابقه و باتجربه با قراردادی دو ساله به والنسیا پیوست و برای اولین بار در لالیگا اسپانیا بازی خواهد کرد.

این بازیکن ۱۳۳ بازی ملی برای اروگوئه انجام داده است و در جام جهانی نیز برای تیم ملی فوتبال کشورش به میدان خواهد گرفت و گفته می شود او بعد از پایان این رقابت ها از فوتبال ملی کنار خواهد رفت.

کاوانی از ماه جولای پس از پایان قراردادش با منچستریونایتد بدون باشگاه بوده است و به عنوان بازیکن آزاد راهی لالیگا شد.

در بیانیه مطبوعاتی والنسیا آمده است: یکی از بهترین مهاجمان جهان با تیم ما قرارداد امضا کرد. این بازیکن اروگوئه‌ای پر از جاه طلبی است و امیدوار است بتواند بهترین دوران خود را در تیم جدید خود رقم بزند.

او مورد توجه تیم بوروسیا دورتموند نیز بود و قرار شد جای سباستین هالر را پر کند که مشغول شیمی درمانی است ولی تیم آلمانی آنتونی مودست را از کلن خریداری کرد تا کاوانی نیز به جای بوندسلیگا راهی لالیگا شود. 

کاوانی در اوج دوران حرفه ای خود یکی از بهترین گلزنان اروپا به حساب می آمد. در سال ۲۰۰۷ او از باشگاه زادگاهش اف‌سی دانوبیو به پالرموی آمریکا نقل مکان کرد و سه سال و نیم بعد به ناپولی رفت. در تابستان ۲۰۱۳، ارزش او به خاطر درخشش در پاری سن ژرمن ۶۴.۵ میلیون یورو بود.

سپس کاوانی چند فصل گذشته را در یونایتد گذراند. این مهاجم وسط تاکنون در مجموع ۶۱۵ بازی در رقابت‌های اروپایی انجام داده است و ۳۶۰ گل به ثمر رسانده است.

به گزارش ایسنا، تیم ملی اروگوئه به زودی قرار است در دیداری دوستانه برابر تیم ملی ایران قرار گیرد و احتمالا او در دیدار برابر ایران به میدان برود.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: والنسیا ادینسون کاوانی تیم ملی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۸۸۲۸۴۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

خلاصه‌بازی بارسلونا و والنسیا + فیلم

دیدار تیم‌های بارسلونا و والنسیا در چارچوب هفته سی‌وسوم لالیگا اسپانیا با برتری پر گل بارسلونا به‌پایان رسید.

خبرگزاری ایمنا، تیم‌های بارسلونا و والنسیا شامگاه _دوشنبه دهم اردیبهشت_ در چارچوب رقابت‌های هفته سی‌وسوم لالیگا اسپانیا از ساعت ۲۲:۳۰ به‌مصاف یکدیگر رفتند که در نهایت با برد بارسلونا به‌پایان رسید.

فرمین لوپز مارین در دقیقه ۲۲ و رابرت لواندوفسکی در دقایق ۴۹، ۸۲ و ۳+۹۰ گل‌های تیم بارسلونا را به ثمر رساند.

هوگو دورو در دقیقه ۲۷ و پپلو در دقیقه ۳۸ و از روی نقطه پنالتی گل‌های والنسیا را به ثمر رساندند.

خلاصه‌بازی بارسلونا و والنسیا کد خبر 749219

دیگر خبرها

  • انصاف نبود بخواهم تراشتگن را تحقیر کنم
  • هشدار ناجی بارسا: ما باید زیاد گل بزنیم!
  • اشتباه عجیب "تِراشتِگن" در بازی با والنسیا (فیلم)
  • اشتباه عجیب دروازه‌بان بارسلونا در بازی مقابل والنسیا + فیلم
  • خلاصه‌بازی بارسلونا و والنسیا + فیلم
  • پیروزی بارسلونا مقابل والنسیا با هت‌تریک لواندوفسکی
  • پدرو تماشاگر ویژه دیدار بارسلونا و والنسیا / عکس
  • گل های بازی بارسلونا 4-2 والنسیا (لالیگا - 2023/24)
  • پیروزی بارسلونا برابر والنسیا با هت‌تریک لواندوفسکی
  • اعتراف ستاره رئال: سیتی تا حد مرگ خسته‌مان کرد!‏