Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار خبرگزاری فارس در دوشنبه، شانزدهمین دوره بازی‌های دلفی جوانان اعضای کشورهای مستقل مشترک المنافع روزهای 14 تا 18 اکتبر به میزبانی تاجیکستان در شهر دوشنبه برگزار می‌شود.

بنابر گزارش وزارت فرهنگ تاجیکستان این رویداد به مناسبت اعلام «سال صنایع دستی و میراث فرهنگی مردم کشورهای عضو جامعه همسود» و بیستمین سالگرد «بازی‌های دلفی جوانان کشورهای عضو جامعه همسود» اختصاص یافته است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مسئولیت برگزاری این رویداد ورزشی بر عهده وزارت فرهنگ تاجیکستان و کمیته بازی‌های بین المللی دلفی گذاشته شده است.

به نوشته منبع، برگزاری چنین رویداد فرهنگی بین المللی در تاجیکستان در معرفی شایسته فرهنگ و هنر ملی در عرصه بین المللی و عمومیت بخشیدن به بهترین دستاوردهای فرهنگ و هنر تاجیک کمک خواهد کرد.

بازی‌های دلفی مسابقات پیچیده‌ای در رشته‌های خلاقیت هنری، کاربردی و پژوهشی هستند.

در حال حاضر مسابقات در 54 رشته پیانو، ویولن، تئاتر، رقص ملی، سیرک، اپیدمیولوژی و بیوانفورماتیک، آموزش هنری، طراحی مد و وبلاگ نویسی برگزار می‌شوند.

تاریخ رسمی و محل تولد بازی‌های دلفی سال 582 قبل از میلادی در یونان به شمار می‌رود.

انتهای پیام/ح

منبع: فارس

کلیدواژه: تاجیکستان بازی های دلفی جامعه همسود بازی های دلفی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۸۸۲۹۳۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شانزدهمین دوره مسابقات قرآنی طرح قدس در بندرانزلی آغاز به کار کرد

 به گزارش خبرنگار خبرگزاری علم و فناوری آنا، شانزدهمین دوره جشنواره استانی طرح قدس دانش‌آموزان و کارکنان مدارس سمای دانشگاه آزاد اسلامی استان گیلان به میزبانی سمای واحد بندرانزلی برگزار شد.

آیین افتتاح این جشنواره قرآنی با حضور محمود خوشحال معاون امور مدارس استان گیلان، کریم کیاکجوری رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد بندرانزلی، فرشته گلدوست مدیرکل امور مدارس انزلی و ۱۵۶ دانش‌آموز و کارمند مدارس واحد‌های رشت، لاهیجان، انزلی، آستارا و لنگرود برگزار شد.

در این جشنواره دانش‌آموزان و کارکنان مدارس سمای دانشگاه آزاد اسلامی استان گیلان در رشته‌های ترتیل، حفظ، نهج‌البلاغه، مداحی و صحیفه سجادیه باهم به رقابت پرداختند و نفرات برتر به مسابقات پهنه شمال کشور راه خواهند یافت.

فیروزه جوانشیر مدیر تعالی تربیتی معاونت علوم تربیتی و مهارتی دانشگاه آزاد اسلامی از طریق مجازی مهمان این جشنواره بود.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • برگزاری آزمون غربالگری شانزدهمین المپیاد علمی دانشجویان علوم پزشکی
  • هشتمین جشنواره ملی طنز و رسانه به ایستگاه پایانی رسید
  • شانزدهمین دوره مسابقات قرآنی طرح قدس در بندرانزلی آغاز به کار کرد
  • رویداد جامعه‌پرداز با موضوع خانواده و جمعیت در البرز برگزار می‌شود
  • مدال آوران شانزدهمین لیگ علمی بین المللی پایا گیلان در مراسمی تجلیل شدند
  • ۱۴ محله اردبیل میزبان رویداد «یک صدا ایران» خواهد بود
  • بازدید وزیر کشور از غرفه استان تهران در نمایشگاه «اکسپو۲۰۲۴»
  • بازدید وزیر کشور از غرفه استان تهران در نمایشگاه«ایران اکسپو۲۰۲۴»
  • توجه ویژه جشنواره «رضوان» به جوانان صاحب ایده/ توسل به فرهنگ رضوی
  • برگزاری دوره‌ی آموزش مهارت‌های رسانه‌ای موبایل آوین نو