Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-05-05@01:01:05 GMT

ساده زیستی و تلاش از ویژگی‌های مهم دولت شهید رجایی بود

تاریخ انتشار: ۸ شهریور ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۵۸۸۲۹۹۹

ساده زیستی و تلاش از ویژگی‌های مهم دولت شهید رجایی بود

به گزارش خبرنگار مهر، حجت الاسلام جلیل محمدی در مراسم گرامیداشت شهیدان رجایی و باهنر و شهدای هشت تیر که صبح سه شنبه در محل مسجد انقلاب بجنورد برگزار شد، اظهار داشت: برخی افراد همچون شهیدان رجایی و باهنر تا ابد در ذهن تاریخ زنده خواهند بود.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی خراسان شمالی تصریح کرد: فروتنی، خضوع، تلاش حداکثری و ساده زیستی از مؤلفه‌های اصلی دولت مردمی شهید رجایی بود که این رفتارها متناسب با شعائر انقلاب اسلامی است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی در ادامه افزود: مسئولین با الگوبرداری از شاخصه‌های رفتاری شهیدان رجایی و باهنر طعم واقعی خدمت را به مردم خواهند چشاند.

حجت الاسلام محمدی با اشاره به لزوم برگزاری مراسم گرامی‌داشت شهدای انقلاب اسلامی، تصریح کرد: یاد و خاطره شهیدان به عنوان چراغ راه مسیر متعالی تمدن نوین اسلامی تا ابد فروزان است.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی خراسان شمالی بیان کرد: سالروز شهادت دولتمردان انقلابی فرصتی برای نشان دادن الگوهای حقیقی مسئول در تراز حقیقی انقلاب است.

کد خبر 5576878

منبع: مهر

کلیدواژه: تبلیغات اسلامی خراسان شمالی شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی خراسان شمالی بجنورد بندر شهید رجایی هفته دولت بوشهر کرمانشاه اربعین حسینی ویروس کرونا اربعین 1401 خطبه های نماز جمعه افتتاح طرح عمرانی گرگان قزوین گناوه آمار کرونا دولت سیزدهم آبرسانی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۸۸۲۹۹۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جبهه انقلاب با عبور از اختلافات جزئی، ایران قوی را بسازد

به گزارش خبرگزاری مهر، محسن رضایی در حاشیه کمیسیون تخصصی شورایعالی هماهنگی اقتصادی سران قوا با بیان اینکه ارزش‌های انقلاب همچون ایثار، برادری، وحدت و فداکاری عامل پیروزی بر رژیم طاغوت بودند، گفت: برادری و وحدت رمز موفقیت و پیروزی ما در سخت‌ترین دوران تاریخ کشورمان بوده‌اند.

وی با یادآوری اینکه «روح برادری در دفاع مقدس، قوای رزمندگان را چند برابر و معجزه می‌کرد»، متذکر شد: کمرنگ شدن این ارزش‌ها در سال‌های اخیر، به ضرر انسجام ملت و همچنین مانع رشد و پیشرفت است.

دبیر شورای‌عالی هماهنگی اقتصادی سران قوا با تأکید بر اینکه دشمنان به دنبال ایجاد تفرقه‌اند و باید با هوشیاری و بصیرت در مقابل این توطئه‌ها بایستیم، گفت: جبهه انقلاب باید اختلافات جزئی و سلایق شخصی را کنار گذاشته و با همدلی و حول منافع ملی در جهت ساختن ایرانی قوی و آباد قدم بردارد.

کد خبر 6095895

دیگر خبرها

  • ۳ عامل مهم در شکل‌گیری شخصیت محمد‌رضا سنگری
  • شهیدان در حقیقت شناسنامه واقعی ملت ایران هستند/ هر کس در جبهه می‌جنگید عباس انقلاب بود
  • تشییع و خاکسپاری پیکر مادر شهیدان والامقام دزفولی در اندیمشک
  • رضایی: جبهه انقلاب اختلافات جزئی را کنار بگذارد
  • جبهه انقلاب با عبور از اختلافات جزئی، ایران قوی را بسازد
  • تداوم افزایش ترانزیت خارجی از مسیر ایران
  • باید ریل‌گذاری در آموزش عالی تغییر کند/ سند آمایش استان کرمان در حوزه آموزش عالی تدوین می‌شود
  • شهید مطهری از معماران انقلاب اسلامی بود
  • بازدید رئیس قوه قضائیه از بندر شهید رجایی
  • دانشگاه جزیره جدا از جامعه نیست/در آینده‌ای نزدیک شاهد تحولات بزرگی در جهان خواهیم بود