Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس، در حالی که قرار بود مجمع انتخاباتی فدراسیون فوتبال از ساعت 9 آغاز شود با یک ساعت تاخیر از ساعت 10 با تلاوت آیاتی از قرآن کریم آغاز شد.

مهدی تاج، میرشاد ماجدی و عزیز‌الله محمدی، سه نامزدی هستند که در این مجمع برای رسیدن به صندلی ریاست فدراسیون با هم رقابت‌ خواهند کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

*غیبت نمایندگان پرسپولیس، استقلال و کاپیتان تیم ملی

مراسم امروز با غیبت نمایندگان دو باشگاه پرسپولیس و استقلال، کاپیتان تیم ملی و تعدادی دیگر از اعضای مجمع آغاز شد.

*توضیحات کامرانی فر در مورد خبر لغو مجمع

حسن کامرانی فر اولین سخنران مراسم بود که ضمن خیر مقدم گفتن به اعضای مجمع و اصحاب رسانه گفت: قبل از هر چیزی لازم می‌دانم درباره به یک موضوع کوتاه صحبت کنیم. در روند تایید نامزدها نامه‌هایی رسید که تا ساعت ۱۰:۳۰ شب گذشته بدون پاسخ کمیته بدوی انتخابات باقی ماند. سپس تصمیم به لغو مجمع گرفته شد.

هنوز هم معتقدم برخی بندها از سوی کمیته بدوی انتخابات لحاظ نشده اما هیات رئیسه تصمیم گرفت که جلسه برگزار شود. من هم به احترام جامعه فوتبال و مجمع آمدم. اگر در آینده مواردی پیش آمد حتما خودشان پاسخگو خواهند بود.

ادامه دارد...

منبع: فارس

کلیدواژه: مهدی تاج میرشاد ماجدی عزیز الله محمدی رئیس فدراسیون فوتبال انتخاب رئیس فدراسیون فوتبال

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۸۸۳۲۵۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پرواز مشهد به تهران با ۵۰۰ دقیقه تاخیر انجام شد

به گزارش خبرگزاری مهر، حسن جعفری اظهار کرد: پرواز مشهد به تهران به شماره ۸۷۵۹ قرار بود ساعت ۲۱ و ۳۵ دقیقه دیشب انجام شود که به دلیل نقص فنی هواپیما با تأخیر ۵۰۰ دقیقه‌ای مواجه شد.

مدیر روابط عمومی شرکت فرودگاه‌های خراسان رضوی بیان کرد: پذیرایی از مسافران در ۲ نوبت انجام شد و مسؤولان شرکت هواپیمایی هماهنگی لازم برای انتقال مسافران به سی آی پی را انجام دادند اما مسافران در سالن حضور داشتند و به سالن سی آی پی نرفتند.

وی ادامه داد: پس از رفع نقص، این پرواز در ساعت پنج و ۵۵ دقیقه صبح امروز انجام شد.

کد خبر 6089581

دیگر خبرها

  • فوتبال کلمبیا دنیا را شگفت زده کرد
  • رسوایی در کلمبیا: چاقو پرت کردند، قسر در رفتند!‏
  • توضیحات معتمدی درباره جلسه با ورزشکاران شانس المپیکی
  • پرواز مشهد به تهران با ۵۰۰ دقیقه تاخیر انجام شد
  • رضوانی عضو هیات رئیسه ورزش‌های آبی جهان شد/ فتاحیان مدیر اجرایی آسیا باقی ماند
  • رضوانی عضو هیئت رئیسه ورزش‌های آبی جهان شد/ فتاحیان مدیر اجرایی آسیا باقی ماند
  • رئیس جدید فدراسیون فوتبال اسپانیا معرفی شد
  • فوتبالیست قرمزپوش لیگ برتری در ۷ سال فقط یک‌دقیقه بازی کرده!
  • سفر دشوار سایپا برای بازی جام حذفی
  • محتمل‌ترین زمان برای برگزاری انتخابات فدراسیون دوومیدانی