Web Analytics Made Easy - Statcounter

معاون سخنگوی وزارت خارجه آمریکا تایید کرد واشنگتن درحال گفت‌وگو با تل‌آویو درخصوص ایران و مذاکرات هسته‌ای است.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ ودانت پاتل، معاون سخنگوی وزارت خارجه آمریکا در سخنانی تایید کرد که واشنگتن به پیشنهاد اروپا پاسخ داده است. 

  براساس گزارش اسپوتنیک، معاون سخنگوی وزارت خارجه آمریکا گفت: ما در حال گفت‌وگو‌های فشرده با شرکای اسرائیلی درباره ایران هستیم، اسرائیل هیچ حامی برای امنیت خود نزدیک‌تر از جو بایدن ندارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!
  کارین ژان پی یر، سخنگوی کاخ سفید عصر ۲۹ اوت (هفت شهریور) در نشستی خبری با ادعای اینکه واشنگتن از ابتدای مذاکرات وین، رویکرد اصولی داشته است اعلام کرد اگر ایران آماده انجام تعهدات خود ذیل توافق هسته‌ای ۲۰۱۵ باشد آمریکا نیز این کار را انجام خواهیم داد.   سخنگوی کاخ سفید با بیان اینکه آمریکا پاسخ خود را به نظرات درخواست‌های ایران درباره پیشنهادات اتحادیه اروپا ارائه کرده است، تایید کرد بصورت علنی مذاکره نمی‌کند و با اتحادیه اروپا در ارتباط است.   پیش از این نیز یک مقام ارشد صهیونیست اعلام کرد دیوید بارنیا، رئیس موساد هفته آینده برای مذاکره درباره توافق احیای برجام به واشنگتن سفر خواهد کرد. این سفر در راستای تشدید تلاش‌های رژیم صهیونیستی علیه مذاکرات رفع تحریم‌های ایران صورت می‌گیرد.

منبع: دانا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۸۸۳۲۷۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تضمین آتش بس دایمی رکن اساسی مذاکرات است

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از خبرگزاری شهاب، عبداللطیف القانوع سخنگوی حماس گفت: خواسته های مقاومت شروط غیرقابل انجام نیست بلکه خواسته های مشروعی است که میانجی‌گران آنرا درک می کنند و ملت ما حامی ماست.

وی افزود: هیچ توافقی مادامی که خواسته های عادلانه ملت ما شامل برقراری آتش بس، خروج اشغالگران و بازگشت آوارگان محقق نشود، موفق نخواهد شد.

القانوع گفت: تضمین توقف آتش بس دایمی رکن اساسی برای وارد شدن به جزییات مذاکرات و موفقیت توافق با اشغالگران است.

سخنگوی حماس بیان کرد: اشغالگران با پروژه کوچاندن و سیاست گرسنه نگه داشتن یا به کار گیری سلاح هرج و مرج، توفیقی نخواهند داشت.

وی افزود: آنچه اشغالگران طی هفت ماه گذشته با ویرانی، کشتار جمعی نتوانستند به آن برسند در وقت اضافه جنگ هم نمی توانند به آن برسند.

کد خبر 6092327

دیگر خبرها

  • جزئیات جدید از پیشنهاد مصر درباره غزه؛ تل‌آویو با خروج نیروهایش از «نتزاریم» موافقت کرد
  • آمریکا ۵ یگان نظامی اسرائیل را ناقض حقوق بشر تشخیص داد
  • تضمین آتش بس دایمی رکن اساسی مذاکرات است
  • حمله پلیس آمریکا به یک استاد دانشگاه واشنگتن (فیلم)
  • خبر احتمال مذاکرات هسته ای،قیمت دلار را در بازار تهران ریخت
  • درخواست کریمی قدوسی از دولت افغانستان برای بررسی رگ و ریشه اش /سخنگوی سپاه ادعای جنجالی را تکذیب کرد /گاف تاریخی نماینده مشهد چه بود؟
  • تهدید به بازنگری در دکترین هسته‌ای؛ آیا امیدی برای توافق باقی مانده؟
  • حماس: پاسخ رسمی تل‌آویو به پیشنهاد‌های خود را دریافت کردیم
  • حماس : پاسخ رسمی تل آویو به پیشنهادهای خود را دریافت کردیم
  • حماس منتظر دریافت پیشنهادات جدید درباره آتش‌بس است/جزئیاتی از سفر هیات مصر به تل‌آویو