Web Analytics Made Easy - Statcounter

ایسنا/مازندران در آخرین روز از هفته دولت و طی مراسمی کلنگ عملیات اجرایی پروژه احداث خط لوله انتقال گاز ۳۰ اینچی نور - کلارآباد به روش epc به طول ۷۵ کیلومتر و نیز احداث ایستگاه کنترل فشار گاز نور با اعتبار ۲۰۰۰ میلیارد تومان در شهرستان نوشهر بر زمین زده شد.

عملیات اجرایی این مگاپروژه که بزرگترین طرح عمرانی دولت سیزدهم در یکساله حضور است شامل پروژه احداث خط لوله انتقال گاز ۳۰ اینچی نور - کلارآباد به روش epc و نیز احداث ایستگاه کنترل فشار گاز در شهرستان نور است که با اعتبار ۲۰۰۰ میلیارد تومان آغاز شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

از اهداف این طرح می توان به ایجاد منبع مناسب ذخیره سازی گاز در زمان اوج مصرف در سطح استان مازندران، حفظ پایداری انتقال گاز در صورت بروز مشکل عملیاتی برای هر یک از خطوط، کاهش حریم ایمنی پس از اجرای خط لوله جدید از ۲۰۰ متر به حدود ۱۵ متر و آزادسازی بخش زیادی از زمین های مستقر در حریم خط لوله، رونق کسب و کار مجاور این خط لوله پس از آزادسازی حریم، کاهش معضلات ناشی از نیاز به تخریب مستحدثات غیرقانونی واقع در حریم خط لوله اشاره کرد.

رستم زرودی، فرماندار شهرستان نوشهر در این آیین احداث ایستگاه کنترل فشار نور و خط لوله انتقال گاز ۳۰ اینچ نور- کلارآباد را یکی از مهمترین پروژه های دولت سیزدهم در منطقه عنوان کرد و گفت: این پروژه که دارای ۷۵ کیلومتر است و چهار شهرستان غرب مازندران از جمله نور، نوشهر ،چالوس و عباس آباد را پوشش می دهد که ۷۰ درصد آن در نوشهر اجرا می شود.

زرودی افزود: یکی از مهمترین خدمات این پروژه بزرگ که مگا پروژه بوده این است که ۲۰ میلیون مترمربع از زمین های مردم منطقه آزادسازی می شود و از حریم ۱۵۰ به خط D به ۱۵ متر حریم کاهش پیدا می کند.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استانی اقتصادی استانی شهرستانها خط لوله انتقال گاز غرب مازندران پروژه های هفته دولت هفته دولت 1401 انتقال گاز خط لوله

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۸۸۳۴۲۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

طلسم پروژه انتقال زندان زرند به خارج از شهر شكست/قول تخصيص بودجه

رییس دادگستری زرند گفت:مشکل شهرستان وجود زندان در مرکز شهر است که مشکلاتی را برای شهروندان و به ویژه مجاورین زندان به وجود آورده است.

به گزارش گروه استان‌ها خبرگزاری دانشجو، در راستای اجرای سند تحول و تعالی دستگاه قضایی و به جهت رسیدگی به امور مددجویان و بررسی وضعیت زندان، رئیس دادگستری و دادستان عمومی و انقلاب شهرستان، به همراه جمعی از قضات از زندان شهرستان بازدید و به درخواست ۲۰۹ نفر از زندانیان رسیدگی کردند.

در حاشیه این بازدید رئیس دادگستری شهرستان زرند گفت: با عنایت به برنامه ریزی صورت گرفته و با توجه به ضرورت پایش پرونده زندانیان و سرکشی دوره‌ای از زندان ها، مشکلات زندانیان توسط قضات چهره به چهره بررسی و دستور تسریع رسیدگی به موضوعات مرتبط با مددجویان صادر شده است.

ابوالفضل فرحبخش با اشاره به استمرار بازدید‌های ماهیانه از زندان تصریح کرد: در برنامه بازدید از زندان علاوه بر رسیدگی به پرونده قضایی زندانیان، وضعیت زندان‌ها از نظر رفاهی، بهداشتی بند‌های موجود و وضعیت غذایی مورد بررسی قرار خواهد گرفت.

رئیس حوزه قضایی زرند گفت: مهمترین مشکل شهرستان وجود زندان در مرکز شهر است که مشکلاتی را برای شهروندان و به ویژه مجاورین زندان به وجود آورده است و که در این خصوص با توجه به در نظر گرفتن زمین برای احداث زندان جدید و قول مساعد رییس سازمان زندان‌های کشور برای تخصیص بودجه امیدواریم به زودی امکان ساخت و انتقال زندان به خارج از شهر فراهم گردد.

دیگر خبرها

  • مهمترین فاکتورها برای تهیه لوله گازی چیست ؟
  • زیرسازی ۸۶ کیلومتر راه روستایی در استان اصفهان انجام شد
  • تامین نیاز آبی ۴ شهر و ۳۷ روستا در بستک
  • پیشرفت ۴۰ درصدی پروژه انتقال آب از بندرچارک به بستک و جناح
  • اجرای پروژه لاینینگ 6500 متری در آمل
  • آغاز پروژه گازرسانی به میجان از توابع جبالبارز
  • برگزاری میزخدمت و بررسی مشکلات بخش گل تپه با حضور نماینده مردم شهرستان‌های کبودراهنگ
  • بیش از ۲۶۰ کیلومتر پروژه آزادراهی و بزرگراهی در آذربایجان شرقی در حال احداث است
  • طلسم پروژه انتقال زندان زرند به خارج از شهر شكست/قول تخصيص بودجه
  • اصلاح ۱۳ کیلومتر از خط انتقال آب شهرستان گناباد