Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تسنیم»
2024-05-04@23:49:23 GMT

هشدار سفارت‌های بحرین و کویت به شهروندان خود در عراق

تاریخ انتشار: ۸ شهریور ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۵۸۸۳۴۵۳

هشدار سفارت‌های بحرین و کویت به شهروندان خود در عراق

سفارت‌های کشورهای بحرین و کویت به شهروندان خود درباره سفر به عراق در شرایط فعلی این کشور هشدار دادند. - اخبار بین الملل -

به گزارش گروه بین‌الملل خبرگزاری تسنیم، سفارت‌های کشورهای بحرین و کویت به شهروندان خود درباره سفر به عراق در شرایط فعلی این کشور هشدار داد و توصیه کردند آنهایی که در عراق حضور دارند، از این کشور خارج شوند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سفارت بحرین در بغداد نیز در بیانیه‌ای از تمامی شهروندان بحرینی که در حال حاضر در خاک عراق هستند، خواست جوانب احتیاط را رعایت کرده و از مکان‌های تجمع دوری کرده و از دستورالعمل‌های مسئولان داخلی  پیروی کنند.

سفارت کویت  نیز در بغداد با توجه به شرایط فعلی عراق از شهروندان کویتی که قصد سفر به عراق را دارند، خواست سفرشان را به تعویق بیندازند.

سخنگوی رسمی شرکت هواپیمایی امارات در بیانیه‌ای اعلام کرد: پروازهای خطوط هوایی امارات به بغداد و بصره تا اطلاع ثانوی متوقف شده است.

هواپیمایی امارات در هفته 4 پرواز بین دبی و بغداد و 5 پرواز بین دبی و بصره دارد.

پیش از این سفارت امارات در بغداد از شهروندان اماراتی که در عراق حضور دارند خواسته بود ضمن در پیش گرفتن احتیاط لازم، از محل های تظاهرات و تجمع دوری کنند.

بغداد و برخی دیگر از مناطق عراق از بعد از ظهر دیروز دوشنبه در پی اعلام کنارگیری مقتدی صدر رهبر جریان صدر عراق از همه فعالیت‌های سیاسی شاهد ناآرامی است و هواداران جریان صدر در منطقه سبز به برخی ساختمان‌های دولتی حمله کرده‌اند.

عراق مرز مهران را بست/ امکان تردد ‌تا اطلاع بعدی ‌ممکن نیستاعزام زائران ایرانی به عراق متوقف شدبرنامه‌ریزی سازمان هواپیمایی برای انتقال مسافران ایرانی از عراق/ هزینه پروازهای لغوشده به مسافران مسترد می‌شودعراق| 20 کشته و 350 زخمی در ناآرامى‌هاى بغداد

رسانه های وابسته به نیروهای مقاومت عراقی بامداد امروز (سه شنبه) از شلیک راکت آر. پی. جی توسط اعضای گروه «سرایا السلام» شاخه نظامی جریان صدر به سمت منطقه سبز در بغداد خبر داده بودند. آشوب طلبان شب گذشته تا بامداد امروز همچنین به تعدادی از مقرهای شماری از احزاب و دفاتر گروههای مقاومت عراقی حمله کردند.

براساس آخرین گزارش‌های بامداد امروز منابع بیمارستانی عراق، در جریان درگیری‌های شب گذشته تا بامداد امروز در بغداد و برخی دیگر از مناطق عراق بین آشوب طلبان و نیروهای امنیتی عراق 20 نفر کشته شدند. این درحالی است که خبرگزاری فرانسه تعداد کشته‌ها و زخمی‌ها را به ترتیب 15 و 350 نفر اعلام کرد.

دبیر کل سازمان ملل عصر دوشنبه به وقت محلی در بیانیه ای اعلام کرد با نگرانی اعتراضات امروز عراق را پیگیری می کند و خواستار خویشتنداری و آرامش است.

انتهای پیام/

منبع: تسنیم

کلیدواژه: اخبار عراق اخبار امارات اخبار کویت اخبار بحرین اخبار عراق اخبار امارات اخبار کویت اخبار بحرین بامداد امروز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۸۸۳۴۵۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تشییع پیکر جانباز و مدافع حرم سوریه و عراق امروز در گرگان

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای مرکز گلستان پیکر این جانباز سرافراز امروز بعد از نماز جمعه از مصلای وحدت گرگان تشیع و در گلزار شهدای این شهر به خاک سپرده شد.

شهید مدافع حرم علی اصغر جفایی نوده متولد سال ۱۳۵۷ بود و از سال ۹۳ بعنوان نیروی بسیجی مدافع حرم به سوریه اعزام شده بود.

او سال۹۴ در جبهه عراق علیه داعش شیمیایی و سال ۹۵ در بوکمال سوریه از ناحیه ستون فقرات جانباز شده بود.

دیگر خبرها

  • حکیم در دیدار معاون وزیر ارشاد: تبادل تجارب فرهنگی، هنری و آرشیوی میان ایران و عراق ضروری است
  • تاکید عمار حکیم بر گسترش همکاری فرهنگی ایران و عراق
  • رایزنی عمار حکیم و معاون رسانه‌ای وزارت ارشاد ایران
  • جیغ و شیون شهروندان تبریزی برای غرق خودروهایشان در سیل! | فیلم
  • تشییع پیکر جانباز و مدافع حرم سوریه و عراق امروز در گرگان
  • نیوزویک: مقاومت اسلامی بحرین، جبهه جدید محور مقاومت در جنگ با اسرائیل
  • بمباران بامدادی رفح در جنوب نوار غزه/ شهادت شماری از فلسطینیان
  • هشدار پلیس فتا نسبت به اقدامات مجرمانه در تعطیلات
  • هشدار پلیس فتا نسبت به افزایش فعالیت مجرمان سایبری در تعطیلات
  • آغاز تبلیغات داوطلبان دور دوم انتخابات مجلس از بامداد امروز