Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری مهر، عابدین خرّم در مراسم رونمایی از ۱۱ طرح فناورانه و دانش‌بنیان در پارک علم و فناوری استان با اشاره با نامگذاری امسال اظهار کرد: مدیریت اجرایی استان از هر پشتیبانی و اقدام لازم تسهیل‌گری برای رشد شرکت‌های دانش‌بنیان حمایت می‌کند.

وی، لزوم عملیاتی شدن طرح‌های پژوهشی نظری در مراکز دانشگاهی را یادآور شد و افزود: دانشگاه‌ها و مراکز علمی باید در واحدهای تولیدی برای رفع نیازهای جامعه نقش‌آفرینی کنند تا عقب‌ماندگی تاریخی کشورمان با بهره‌گیری از فناوری‌های نوین جبران شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

استاندار آذربایجان‌شرقی با بیان اینکه پارک علم و فناوری استان باید مرکز هدایت بازیگران عرصه دانش بنیان باشد، خاطرنشان کرد: برای پیشبرد اقتصاد دانش‌بنیان نیاز به هماهنگی و هم‌راستایی مجموعه فعالان این عرصه است که پارک علم و فناوری استان این مسیر را با فراگیرترین چتر علمی خود هموار کند.

خرم با اشاره به سرمایه‌گذاری ۵ هزار میلیاردی بخش خصوصی در صنایع استان در یک سال گذشته متذکر شد: شرکت‌های دانش‌بنیان باید با حضور در صنایع بزرگ، موتور پیشران اقتصاد کشور در حوزه‌های مختلف باشند.

وی ابراز امیدواری کرد با تجمیع دانشمندان، شرکت‌های دانش‌بنیان و بازیگران عرصه فناوری و دانش‌بنیان، راه‌اندازی کارخانه نوآوری، تقویت صندوق‌های پژوهش و فناوری و توسعه صادرات محصولات دانش‌بنیان، تبریز به جایگاه اصلی خود در این عرصه برسد.

کد خبر 5576714

منبع: مهر

کلیدواژه: عابدین خرم سرمایه گذاری سرمایه گذاری بخش خصوصی هفته دولت بوشهر کرمانشاه اربعین حسینی ویروس کرونا اربعین 1401 خطبه های نماز جمعه افتتاح طرح عمرانی گرگان قزوین گناوه دولت سیزدهم آمار کرونا آبرسانی دانش بنیان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۸۸۳۵۲۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نشست هم اندیشی تشکل‌های کارگری و کارفرمایی چهارمحال و بختیاری با استاندار

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای چهارمحال و بختیاری، استاندار چهارمحال و بختیاری گفت: کارگران نقش بسزایی در تحقق شعار سال دارند و این افراد در رشد تولید در خط مقدم قرار دارند.
حیدری افزود: صنعت نقش مهمی در ایجاد اشتغال دارد و از همین‌رو دولت برنامه‌هایی برای توسعه صنعت و سرمایه‌گذاری در بخش خصوصی دارد.
وی با بیان اینکه در شورای گفت‌وگوی بخش خصوصی و دولت یکی ار محور‌های اصلی سرمایه‌گذاری است، ادامه داد: ما شاهد انگیزه بالا و تلاش فعالان در عرصه تولید هستیم و باید برای رفاه کارگران تلاش شود.
استاندار گفت: دولت رفع مشکلات کارگران را در دستور کار قرار داده و گام‌های خوبی در این زمینه برداشته شده است و امید است با این اقدامات انگیزه مضاعفی برای فعالان این عرصه ایجاد شود.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی دانلود

دیگر خبرها

  • نمایشگاه اکسپو فرصتی برای امضای تفاهم نامه های همکاری است
  • نمایشگاه اکسپو فرصتی برای امضای تفاهم نامه است
  • نمایشگاه اکسپو ۲۰۲۴ فرصتی برای امضای تفاهم نامه‌های دوجانبه و چند جانبه است
  • سرمایه گذاری اوقاف در حوزه دانش بنیان‌ها موجب ایجاد انگیزه می شود
  • مهم‌ترین گام‌ توسعه‌ای‌ اکوسیستم فناوری اتصال دانش‌بنیان‌های ایرانی به بازار‌های جهانی است
  • مهم‌ترین گام‌توسعه‌ای‌ اکوسیستم فناوری اتصال دانش‌بنیان‌های ایرانی به بازار‌های جهانی است
  • بازدید هیئت‌های تجاری قطر و ترکیه از دستاورد‌های دانش‌بنیان ایرانی
  • بومی سازی کاتالیست‌هایی که در تولید بنزین استفاده می‌شود
  • نقش آفرینی دانش‌بنیان نرم و هویت‌ساز در صنایع سخت
  • نشست هم اندیشی تشکل‌های کارگری و کارفرمایی چهارمحال و بختیاری با استاندار