Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-05-01@13:10:34 GMT

اداره بهزیستی صالح‌آباد کلنگ‌زنی شد

تاریخ انتشار: ۸ شهریور ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۵۸۸۳۷۸۶

اداره بهزیستی صالح‌آباد کلنگ‌زنی شد

ایسنا/خراسان رضوی کلنگ احداث ساختمان اداری بهزیستی شهرستان صالح‌آباد بر زمین زده شد.

مدیرکل بهزیستی استان خراسان رضوی هفتم شهریور ماه در این مراسم و در حضور کارمندان سازمان بهزیستی با تاکید بر اینکه در حال حاضر ساختمان سازمان بهزیستی استیجاری است و مناسب‌سازی‌های لازم برای حضور مددجویان در آن انجام نگرفته است، گفت: به‌منظور خدمت‌رسانی به مردم شهرستان مرزی صالح‌آباد در وهله اول نیازمند ساخت اداره بهزیستی هستیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مسعود فیروزی ادامه داد: به‌ همین منظور امروز کلنگ احداث اداره بهزیستی در فضایی حدود ۳۰۰۰ متر زده شد. نقشه‌ای که برای این اداره در نظر گرفته شده ساختمان دو طبقه‌ای  با ۳۰۰ متر زیر بنا است.

وی گفت: اعتبار پیش‌بینی شده برای ساختِ این مجموعه حدود ۳ میلیارد تومان است که فعلا برای سال ۱۴۰۱ حدود ۶۰۰ میلیون تومان اعتبار در نظر گرفته‌ایم. امیدواریم با مساعدت نماینده محترم شهرستان و فرمانداری محترم تا پایان سال ۱۴۰۲ جشن افتتاحیه اداره بهزیستی شهرستان صالح‌آباد را برگزار کنیم.

فیروزی عنوان کرد: بنده معتقدم کسی که در سازمان بهزیستی مشغول به کار است خدا روزی‌اش کرده و فرصتی به او داده تا برکتی به سفره زندگی‌اش بدهد. کارمندان بهزیستی باید به کارشان علاقه‌مند باشند و هر روز نیت قربه الی الله کنند و به سرکار بیایند، در این صورت قطعا برکاتی در زندگی‌شان نازل خواهد شد که هیچ‌وقت گمان نمی‌کنند.

وی ضمنِ اشاره به اینکه در بهزیستی مشکلات دیگران را عمیق درک خواهید کرد؛ افزود: نفسِ درک کردن این موضوع، سفره‌ برکتی برای آدم مهیا می‌کند. درک این مشکلات روح  انسان را صیقل می‌دهد. خدایی که برای درک کردن احساسِ گرسنگی و تشنگی بنده‌هایش این همه ثواب می‌گذارد، قطعا درک کردن الباقی مشکلات بنده‌هایش را بی‌حساب نخواهد گذاشت.

 مدیرکل بهزیستی استان خراسان رضوی خاطرنشان کرد: هرگز نباید بگذاریم که دردها و مشکلات مردم در نظرمان عادی شود. همواره باید خودمان را به جای مددجو تصور کنیم و گمان کنیم که اگر مشابه این مسئله برای عزیزمان اتفاق می‌افتاد چه شرایطی را تجربه می‌کردیم. امیدوارم این توفیق نصیب شما شود و بتوانید به مدارج بالایی از عرفان و انسانیت دست یابید.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استانی شهرستانها بهزيستي صالح آباد اداره بهزیستی صالح آباد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۸۸۳۷۸۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نظارت ها بر شرکت های بورسی برای واریز به موقع سود سهام عدالت چگونه است؟

به گزارش قدس آنلاین، با وجود خبرهای مختلف مبنی بر عدم واریز سود سهام عدالت توسط شرکت‌های بورسی، این سود قبل از نوروز برای مردم واریز شد، حال سئوال اینجاست که نظارت‌ها بر این شرکت های بورسی چگونه است تا سود سهام عدالت به موقع واریز شود؟

ولی الله جعفری، رئیس اداره نظارت بر ناشران گروه شیمیایی و غذایی سازمان بورس و اوراق بهادار در این خصوص گفت: ۳۶ شرکت بورسی و ۲ شرکت غیربورسی سود خود را باید واریز کنند تا واریز سود سهام عدالت به موقع انجام شود.

وی ادامه داد: قبل از نوروز برخی از این شرکت‌ها برای تامین بودجه و سود حاصل از سهام عدالت با مشکلات مالی رو به رو بودند که با توجه به رفع بخشی از این مشکلات، قرار است خرداد ماه امسال بخش دیگری از سود سهام عدالت برای مردم واریز شود.

جعفری اضافه کرد: همکاران ما در اداره نظارت بر ناشران گروه شیمیایی و غذایی سازمان بورس و اوراق بهادار با ۳۶ شرکت بورسی به صورت مستمر ارتباط دارند و پیرو سپرده گذاری شرکت‌ها مدام پیگیر هستند تا سود این شرکت ها برای اداره واریز شود. 

رئیس اداره نظارت بر ناشران گروه شیمیایی و غذایی سازمان بورس و اوراق بهادار در پاسخ به سئوالی مبنی بر اینکه آیا مخابرات هم جزو شرکت هایی بود که با وجود بزرگ بودن شرکت مشکلات مالی داشت و نتوانست سود سهام خود را برای سهام عدالت قبل از نوروز واریز کند؟، گفت: مشکلات مالی به بزرگ و کوچک بودن شرکت‌ها ارتباطی ندارد، مخابرات هم ممکن است مشکلات خاصی داشته باشد، در واقع مشکل اصلی شرکت‌ها در ارتباطی است که با مشتریان خود دارند و مطالبات را نمی‌توانند دریافت کنند.

منبع: خبرگزاری ایسنا

دیگر خبرها

  • روستای حسین آباد شهرستان جم به اینترنت نسل چهارم متصل شد
  • نظارت ها بر شرکت های بورسی برای واریز به موقع سود سهام عدالت چگونه است؟
  • سرپرست جدید اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی دورود منصوب شد
  • بررسی مشکلات و معضلات رودخانه کن
  • تخصیص ۴۰ میلیارد تومان برای تکمیل ۲ طرح بازآفرینی شهری در نجف آباد
  • توزیع پوشاک بین مددجویان بهزیستی یزد
  • پلمب دو واحد آلاینده غیر مجاز تولید زغال در رباط کریم 
  • توزیع 40 هزار اقلام توانبخشی بین معلولان خراسان جنوبی
  • علی دایی در خانه خبرنگار ورزشی و مادر ۸۹ساله‌اش!
  • ۶ روستای شهرستان درمیان آبرسانی می شود