Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار رادیو و تلویزیون خبرگزاری فارس، کاربران سامانه «فارس من» اخیرا در راستای «تبیین جایگاه زن مسلمان» و «رسیدگی به مشکلات آنان»، پویشی با عنوان «لزوم ساخت برنامه اختصاصی برای دختران و بانوان مسلمان» رابه ثبت رسانده‌اند.

در متن پویش «لزوم ساخت برنامه اختصاصی برای دختران و بانوان مسلمان» آمده است: «اکنون که دشمنان قسم خورده اسلام و ایران تمام تلاش خود را از طریق چند صد شبکه ماهواره‌ای و دشمنان منافق داخلی برای تنزل جایگاه زن مسلمان جزم کرده‌اند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

شایسته است صدا و سیمای جمهوری اسلامی حداقل در یک شبکه برنامه ویژه‌ای به دختران و بانوان (با نام ریحانه یا هر نام دیگری) اختصاص دهد تا با تبیین جایگاه زن مسلمان، آگاه و فرهیخته و رسیدگی به مشکلات آنان و پاسخ به هجمه‌ها و شبهه‌افکنی‌های دشمن جایگاه والا و مقدس زن را پاس بدارد».

در حال حاضر برنامه‌های تلویزیونی ویژه بانوان در شبکه‌های مختلف سیما روی آنتن می‌رود که به طور تخصصی به موضوعات و مسائل زیست زنانه، چالش‌های مادری و فعالیت‌های اجتماعی، فرهنگی و ورزشی بانوان اختصاص یافته‌اند. در ادامه چند مورد از برنامه‌های ویژه بانوان را مشاهده خواهید کرد: 

برنامه تلویزیونی «بالان»

برنامه تلویزیونی «بالان» سعی دارد تا تقابل امید در برابر ناامیدی را بررسی کند. در هر قسمت از این برنامه میهمانان خاطرات خود را در برهه‌ای از زمان که با ناامیدی مواجه شده‌اند، بازگو می‌کنند. در هر برنامه یک هنرمند یا مجری میزبانی آن را بر عهده دارد.

برنامه بالان کاری از گروه خانواده شبکه دو به تهیه‌کنندگی وحید رستگار رامشه و کارگردانی علی‌اصغر صائبی است که چهارشنبه‌ها ساعت ۲۲:۳۰ روانه آنتن می‌شود.

مجله تخصصی بانوان در «عصر شیرین»

اصلاح الگوی مصرف، چالش‌های مادری، دنیای نوجوانان، مهارت‌های زندگی و روایت‌های زیسته زنان از موضوعات اصلی‌ هستند که در این فصل از برنامه «عصر شیرین» دنبال می‌شوند.

این برنامه‌ ترکیبی عصرگاهی با اجرای فاطمه‌ سادات متولیان و حضور کارشناسان متعدد است که تلاش می‌کند مسائل و موضوعات مربوط به حوزه زنان و خانواده را پی بگیرد.

فصل جدید برنامه «عصر شیرین» به تهیه‌کنندگی و کارگردانی هادی نعمت‌اللهی از شنبه تا پنجشنبه ساعت ۱۸ از شبکه افق سیما پخش می‌شود.

فصل جدید «مامان‌ها»

برنامه تلویزیونی «مامان‌ها» سعی دارد با نگاهی تجربی و برگرفته از تصویری واقعی به دغدغه‌های مادران امروز بپردازد و از چالش‌ها و شیرینی‌های مختلف در تربیت فرزندان سخن بگوید.

فصل جدید این برنامه که در 50 قسمت تولید شده، هرروز حوالی ساعت 18 با اجرای عطیه عسگری از شبکه سه سیما پخش می‌شود.

برنامه تلویزیونی «مامان‌ها» که پخش خود را از یکشنبه 23 مرداد ماه آغاز کرده، در فصل اول بخش قابل توجهی از موضوعات آن درباره مسائل جدیدتر مادری از جمله چالش‌های مادران در عصر تکنولوژی بود، اما در فصل دوم سرفصل‌هایی مانند همدلی و کمک به مادران، فردیت مادران ایرانی و چگونگی عبور از چالش‌های مادری در اولویت محتوایی این برنامه قرار گرفته است.

«مامان‌ها» سعی دارد برخلاف برنامه‌های مرسوم تلویزیونی، با نگاهی تجربی و برگرفته از تصویری واقعی به سختی‌ها و دغدغه‌های تربیتی مادران امروز نگاه کند و از دل آن به تفاوت نگاه‌های تربیتی و انتخاب‌های مختلف مادرها در مواجهه با چالش‌های گوناگون برسد.

انتهای پیام/

منبع: فارس

کلیدواژه: بانوان بالان عصر شیرین مامان ها زیست زنانه زنان برنامه تلویزیونی مامان ها چالش ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۸۸۳۸۳۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

لزوم تدوین برنامه عملیاتی پتروشیمی‌ها برای تحقق راهبرد جهش تولید

به گزارش خبرگزاری مهر، به‌نقل از شرکت ملی صنایع پتروشیمی، مرتضی شاهمیرزایی عصر روز یکشنبه (۱۶ اردیبهشت‌) در جمع مدیران و مجریان طرح‌های پتروپالایش کنگان و پتروشیمی سروش، نگین و آلای مهستان، با اشاره به نام‌گذاری سال ۱۴۰۳ از سوی مقام معظم رهبری به نام «سال جهش تولید با مشارکت مردم» بیان کرد: مهم‌ترین وظیفه ما تهیه «برنامه عملیاتی و پیگیری ویژه» برای تحقق شعار سال در صنعت بزرگ پتروشیمی است.

وی با تأکید بر پیگیری رئیس‌جمهور، معاون اول و وزیر نفت بر حمایت از سرمایه‌گذاران صنعت پتروشیمی تصریح کرد: خوشبختانه با قوانین و مشوق‌های موجود، بسیاری از مشکلاتی که در روند ساخت طرح‌ها موجود بود، کاهش یافته است و شاهد تسهیل و شتاب‌بخشی اجرای طرح‌های پتروشیمی که امسال و سال آینده عملیاتی می‌شوند، هستیم.

معاون وزیر نفت در امور پتروشیمی، بر حمایت قاطع شرکت ملی صنایع پتروشیمی از ساخت و تکمیل طرح‌های مختلف پتروشیمی تأکید کرد و از مجریان طرح‌های پتروشیمی خواست بهره‌گیری از توانمندی‌های شرکت‌ها و سازندگان داخلی را در دستور کار قرار دهند.

شاهمیرزایی افزود: همواره به هلدینگ‌ها و شرکت‌های پتروشیمی اعلام شده است که در کنار آن‌ها هستیم و نهایت همکاری و کمک در روند ساخت طرح‌ها را بر اساس دستورعمل‌ها و قوانین موجود خواهیم داشت.

وی رویکرد اصلی شرکت ملی صنایع پتروشیمی را ادامه روند حداکثر بهره‌مندی از توانمندی‌های داخلی در اجرای پروژه‌ها دانست و بیان کرد: فعالیت‌های انجام‌شده از سوی واحدهای مختلف پتروپالایش کنگان می‌تواند الگوی مطلوبی در مسیر تکمیل زنجیره ارزش باشد.

شایان ذکر است در این نشست مدیران عامل شرکت‌های انتخاب کنگان، پیشگامان سیراف انرژی، ویستا انرژی ارغوان و سپهر کنگان نیز حضور داشتند و گزارشی از روند ساخت طرح‌های خود ارائه کردند.

کد خبر 6098463 فاطمه صفری دهکردی

دیگر خبرها

  • اعلام ویژه‌برنامه‌های مرتبط با «نمایشگاه بین‌المللی کتاب» در تلویزیون
  • لزوم تدوین برنامه عملیاتی پتروشیمی‌ها برای تحقق راهبرد جهش تولید
  • رئیس صداوسیما در پشت صحنه برنامه برمودا |‌ تصاویر
  • ادامه «بدقولی کنداکتوری تلویزیون» با رخنه شبکه یک
  • فصل‌های بعدی «برمودا» ساخته می‌شود
  • بحث درباره «فیلم و سریال» به شبکه چهار کشیده شد
  • «امتداد» آماده پخش شد/ فیلم و سریال از دریچه فلسفه و اندیشه
  • آب چاه بخورید ولی آب معدنی نخورید |‌حرف های جنجالی مدیر آزمایشگاه در تلویزیون | ویدئو
  • برنامه تلویزیونی «امتداد» آماده نمایش شد/ بررسی فلسفی حوزه‌های مختلف فرهنگ عامه 
  • «هفت» دوباره روی آنتن