Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار ایرنا، این بخش قبلا در بیمارستان نیایش ایجاد شده بود اما نتوانسته بود از دانشگاه علوم پزشکی مجوز لازم را اخذ کند که با بازسازی مجدد و ایجاد فضای جدید، سه عدد یونیت دندانپزشکی در محیطی به متراژ ۵۰ متر مربع امروز (سه شنبه) راه اندازی شد.

امروز همچنین ۷۰ تخت بستری در طبقه چهار  بیمارستان فجر تبریز به ظرفیت این بیمارستان اضافه شد و تخت های این بیمارستان به ۱۱۰ تخت رسید، همچنین به بخش زنان هم ۲۰ تخت بستری افزوده شد و با پیشنهاد مدیریت این بیمارستان نام بیمارستان فجر به اولین شهید محراب استان آذربایجان به نام آیت الله قاضی طباطبایی تغییر پیدا کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بنیاد شهید برای خدمات دندانپزشکی جانبازان اعصاب و روان بودجه در نظر گرفت

چند روز قبل معاون بهداشت و درمان بنیاد شهید و امور ایثارگران گفت: این نهاد بودجه‌ای برای خدمات دندان‌پزشکی جانبازان اعصاب و روان که توانایی نگهداری دندان‌های خود را ندارند در نظر گرفته است.

 عبدالرضا عباسپور افزود: اگر جانبازان به طور مستقیم در جبهه با ترکش دچار آسیب در ناحیه فک و دندان شده باشند هزینه درمان آنها پرداخت می‌شود.

وی ادامه داد: برای مدیریت درمان مناسب ایثارگران هرم سلامت در بنیاد شهید تنظیم شده تا بتوانیم خدمات درمانی مورد نیاز ایثارگران را تحت پوشش بیمه پایه و بیمه تکمیلی ارائه دهیم.

بیمارستان روانپزشکی نیایش در سال ۱۳۶۹ و در زمینی به مساحت هفت هزار و ۵۰۰ متر مربع توسط معاونت بهداشت و درمان بنیاد مستضعفان برای جانبازان احداث شد این ساختمان برای ارائه خدمات پزشکی روزانه، در سال ۱۳۹۳به دلیل ضرورت ساخت ، به بهره برداری رسید بعد از آن در سال ۱۳۹۶ ، بخش بستری ۳ به همراه ۳۰ عدد تخت خواب افتتاح شد اکنون بیمارستان روانپزشکی نیایش با زمینی به مساحت پنج هزار و ۶۰۰ مترمربع و ۵۲۲ متر مربع پارکینگ به صورت خصوصی به گروه هدف خدمات می دهد.

خبرنگار ایرنا از ۶ ماه قبل پیگیر مشکلات جانبازان اعصاب و روان به ویژه قرار گرفتن خدمات دندانپزشکی تحت پوشش بیمه بود که طی مصاحبه و گزارش های مختلف این مهم را از مسئولان مرتبط با حوزه جانبازان و ایثارگران مطالبه کرده است.

        

برچسب‌ها بنیاد شهید و امور ایثارگران جمهوری اسلامی ایران سید امیرحسین قاضی ‌زاده هاشمی جمعیت جانبازان انقلاب اسلامی

منبع: ایرنا

کلیدواژه: بنیاد شهید و امور ایثارگران جمهوری اسلامی ایران سید امیرحسین قاضی زاده هاشمی جمعیت جانبازان انقلاب اسلامی بنیاد شهید و امور ایثارگران جمهوری اسلامی ایران سید امیرحسین قاضی زاده هاشمی جمعیت جانبازان انقلاب اسلامی جانبازان اعصاب و روان بنیاد شهید

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۸۸۳۸۹۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بیمارستان نیایش خرم‌آباد ۶۵ درصد پیشرفت فیزیکی دارد

به گزارش خبرآنلاین لرستان ، ابوطالب شفقت دقایقی پیش با حضور در محل پروژه ساخت بیمارستان نیایش خرم‌آباد از روند ساخت آن بازدید کرد .

وی افزود: این پروژه از پروژه های بزرگ غرب است که در دولت قبل در سال ۹۳ کلنگ زنی و تا سال ۱۴۰۰ تنها ۲۵ درصد پیشرفت فیزیکی داشته اما سال ۱۴۰۰ تا به امروز پیشرفت این پروژه به ۶۵ درصد رسیده و به اندازه ۱۰ سال گذشته در این پروژه کار عمرانی و ساخت و ساز صورت گرفته است.

استاندار لرستان ادامه داد : این پروژه با سرعت بسیار رضایت بخشی توسط قرارگاه خاتم با ۲۸۰ نفر پرسنل فعال با پرسنل و مهندسین مجرب و متخصص در حال ساخت است و سال ۱۴۰۴ قطعاً تکمیل و به بهره‌برداری خواهد رسید.

دکتر دلفان رییس دانشگاه علوم پزشکی لرستان در این بازدید نیز از بیمارستان نیایش بعنوان بزرگترین مراکز درمانی غرب کشور نام برد و گفت : بیمارستان نیایش یک بیمارستان مدرن و با دارا بودن همه بخشهای پزشکی از جمله سوختگی خواهد بود که با افتتاح آن بخش زیادی از نیازهای آموزشی و درمانی استان مرتفع خواهد شد . ‌

وی افزود: انتظار می رود با حمایت استاندار و از طریق اعتبارات دولتی منابع مالی این پروژه تامین یابد تا سرعت ساخت پروژه نسبت به حال حاضر دوچندان شده و تلاش می کنیم در حوزه منابع مالی اعتبارات بموقع طرح تخصیص یابد.

رییس دانشگاه علوم پزشکی لرستان اظهار کرد: در حال حاضر بیش از ۵۰ پروژه با ۱۶۸ هزار مترمربع مساحت در سطح استان در حال اجراست که در صورت بهره‌برداری تحول کم سابقه‌ای در حوزه بهداشت و درمان استان ایجاد خواهد شد.

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1901054

دیگر خبرها

  • وعدۀ افتتاح بیمارستان نیایش خرم‌آباد در سال ۱۴۰۴
  • ارایه خدمات رایگان تخصصی سلامت روان در البرز
  • در برنامه‌ریزی‌ها استمرار تلاش‌های ۴۰ ساله انقلاب تبیین شود
  • ۷۱ طرح بهداشتی و درمانی در لرستان بهره برداری شد
  • دغدغه اهالی هرمز درباره گلزار شهدا چه زمانی رفع می‌شود؟
  • ‌بیمارستان نیایش خرم‌آباد کی به بهره‌بردا‌ری می‌رسد؟ + فیلم
  • بیمارستان نیایش خرم‌آباد ۶۵ درصد پیشرفت فیزیکی دارد
  • تداوم پرداخت تسهیلات خرید یا ساخت مسکن ایثارگران در سال ۱۴۰۳
  • خانواده‌های شهدا پشتوانه‌های اصلی نظام هستند
  • برنامه ریزی برای واگذاری ۲ هزار میلیارد تومان پروژه نیمه تمام ایلام