Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فرارو»
2024-05-03@03:27:16 GMT

رکورد عجیب زنان پرسپولیسی؛ خرید ۵۰۰ بلیت در ۳ دقیقه!

تاریخ انتشار: ۸ شهریور ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۵۸۸۳۹۶۶

رکورد عجیب زنان پرسپولیسی؛ خرید ۵۰۰ بلیت در ۳ دقیقه!

بعد از طلسم‌شکنی و ثبت اولین حضور هواداران زن در مسابقات لیگ برتر فوتبال زنان ایران در مصاف هفته گذشته استقلال و مس کرمان، مقرر شد تا این روند ادامه پیدا کند و با تایید مسئولان فدراسیون فوتبال و سازمان لیگ و صدور مجوز از سوی شورای تامین، به مانند دیدار هفته گذشته اجازه فروش ۵۰۰ بلیت به باشگاه پرسپولیس برای حضور تماشاگران زن در دیدار با صنعت‌نفت آبادان داده شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

استقلالی‌ها البته ۵۰۰ بلیت هفته گذشته به فروش رساندند، اما با توجه به ازدحام تماشاگران زن در مقابل در ورزشگاه، در نیمه دوم به هواداران خود اجازه ورود دادند تا در حضور بیش از ۲ هزار تماشاگر زن، تقابل استقلال و مس کرمان دنبال شود. در روز‌های گذشته شایعاتی مبنی بر فروش ۴ هزار بلیت برای دیدار پرسپولیس و صنعت‌نفت به گوش می‌رسید که این مسئله تکذیب شد.

سامانه بلیت‌فروشی باز نشده، تکمیل شد!

باشگاه پرسپولیس از صبح امروز سامانه بلیت‌فروشی خود را برای دیدار با صنعت‌نفت آبادان فعال کرد. در شرایطی که هنوز ۳ دقیقه از زمان آغاز بلیت‌فروشی نگذشته بود، بلیت‌های جایگاه زنان به فروش رسیده و دیگر هواداران زن علاقه‌مند به تیم پرسپولیس نمی‌توانستند اقدام به خرید بلیت کنند تا یک رکورد ویژه به ثبت برسد و در فاصله ۳ دقیقه، ۵۰۰ بلیت تخصیص‌یافته به فروش رسیده باشد.

تماشاگران زن علاقه‌مند به تیم پرسپولیس در شرایطی فرداشب در مصاف تیم‌شان مقابل صنعت‌نفت حضور دارند که پیشتر در فینال لیگ قهرمانان آسیا و در دیدار با کاشیما، زنان علاقه‌مند به تیم پرسپولیس در ورزشگاه حضور یافته بودند. گفته می‌شد قرار است جمعی از هواداران زن از سوی باشگاه صنعت‌نفت آبادان هم راهی تهران شوند که این خبر تکذیب شد و باشگاه نفت تاکید کرد تنها یک دستگاه اتوبوس حامل تماشاگران آقا که حامی صنعت‌نفت آبادان بودند راهی تهران شده است.

مجوز در اصفهان صادر نشد، ملوانی‌ها چشم‌انتظار تصمیم نهایی

سهیل مهدی مسئول برگزاری مسابقات لیگ برتر هفته گذشته ۸ ورزشگاه را دارای زیرساخت برای حضور زنان در ورزشگاه‌ها دانست که یکی از آن‌ها، ورزشگاه فولادشهر اصفهان بود. بر مبنای همین صحبت‌ها، مدیران باشگاه سپاهان برای حضور تماشاگران زن در دیدار با فولاد خوزستان وارد مذاکره با مسئولان ذی‌صلاح شدند، اما مجوز لازم برای حضور زنان در ورزشگاه فولادشهر اصفهان صادر نشد.

باشگاه سپاهان درباره عدم حضور تماشاگران زن در دیدار با فولاد خوزستان بیانیه‌ای را صادر و اعلام کرد: «با وجود آمادگی ورزشگاه فولادشهر برای حضور زنان، هنوز مجوز‌های لازم از سوی مراجع ذی‌صلاح صادر نشده و ابلاغی نیز از سوی نهاد‌های ورزشی و غیرورزشی مربوطه در خصوص تایید حضور زنان، به باشگاه ارسال نشده است. در این‌صورت مسابقه فولادمبارکه سپاهان و فولاد خوزستان بدون حضور زنان برگزار می‌شود».

باشگاه ملوان بندرانزلی نیز طی نامه‌ای به سازمان لیگ فدراسیون فوتبال با توجه به فراهم شدن زیرساخت‌ها در ورزشگاه سیروس قایقران انزلی، درخواست مجوز ورود زنان جهت تماشای دیدار ملوان را ارائه کرد و خواستار کسب مجوز‌های لازم از نهاد‌های ذی‌ربط شد. هر چند که هنوز با درخواست ملوانی‌ها موافقت نشده تا حضور زنان در دیدار امشب تیم مورد علاقه‌شان مقابل ذوب‌آهن در هاله‌ای از ابهام قرار داشته باشد.

 

فوتبال 360

منبع: فرارو

کلیدواژه: پرسپولیس لیگ برتر صنعت نفت آبادان تماشاگران زن هفته گذشته برای حضور حضور زنان ۵۰۰ بلیت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت fararu.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فرارو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۸۸۳۹۶۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

هوادار 2-1 نفت آبادان؛ لیگ برتر با مسعود شجاعی زیبا است!

دیدار تیم‌های هوادار و صنعت نفت آبادان با پیروزی تیم تهرانی خاتمه یافت.

تیم فوتبال هوادار تهران در چارچوب هفته بیست‌وپنجم مسابقات لیگ برتر فوتبال از ساعت 17 امروز (چهارشنبه) در ورزشگاه پاس قوامین به مصاف صنعت نفت آبادان رفت که این دیدار با پیروزی 2 بر یک هوادار خاتمه یافت.

طالب ریکانی در دقیقه 19 از روی نقطه پنالتی زننده تک گل صنعت نفت بود و داریوش شجاعیان در دقیقه 25 و کریم اسلامی در دقیقه 27، دو گل هوادار را به ثمر رساندند.

امیرسامان سلطانی قضاوت این دیدار را برعهده داشت.

از دست ندهید ????????????????????????

تونی کروس: پاس گلم جلوی بایرن خیلی خاص نبود شاهکار کارلتو؛ بازهم شکست‌ناپذیری مقابل بایرن بزرگترین بازیکنان ناکام تاریخ لیگ قهرمانان یحیی شکایت کند 5 میلیارد تومان جریمه می‌گیرد

دیگر خبرها

  • هوادار هتاک سپاهان به زنان پرسپولیسی دستگیر شد
  • رکوردشکنی هواداران پرسپولیس با 60 هزار تماشاگر
  • (ویدئو) جابه‌جایی زنان پرسپولیسی در ورزشگاه به دلیل فحاشی
  • عجیب اما واقعی؛ رکورد جالب استوک سیتی در نیمه‌نهایی‌های لیگ قهرمانان اروپا!
  • هوادار 2-1 نفت آبادان؛ لیگ برتر با مسعود شجاعی زیبا است!
  • پیروزی هوادار مقابل صنعت نفت در ۴۵ دقیقه نخست
  • کری سنگین وینی: 90 دقیقه‌ها در برنابئو طولانی‌ترند!
  • تمرین شاداب پرسپولیسی‌ها پیش از دیدار با سپاهان 
  • شکست سنگین الاتحاد کلبا مقابل الوصل در شب گلزنی مهدی قائدی
  • برتری شمس آذر مقابل پیکان در دیدار تماشایی بدون تماشاگر