Web Analytics Made Easy - Statcounter

علی احمدی روز سه‌شنبه در گفت‌وگو با خبرنگار ایرنا افزود:در حال حاضر هشت نفر بیمار کرونایی با حال عمومی وخیم در مراکز مراقبت‌های ویژه بیمارستان‌های استان بستری هستند.

وی افزود: طی ۲۴ ساعت گذشته ۹۹ بیمار با علایم کرونا به مراکز بهداشت و بیمارستان‌های داشگاه علوم پزشکی استان مراجعه کرده‌اند که از این تعداد تست کرونای هفت  نفر در بخش بیمارستانی و ۲۳ نفر در بخش سرپایی مثبت شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

احمدی ادامه داد: از همه هم‌استانی‌ها به‌ویژه آن‌ دسته از افرادی که قصد شرکت در پیاده‌روی اربعین را دارند درخواست می‌شود با مراجعه به مراکز جامع خانه سلامت، مراکز بهداشت و پایگاه‌های تزریق واکسن، از خدمات واکسیناسیون استفاده کنند. 

رییس مرکز بهداشت چهارمحال و بختیاری تاکید کرد: همه افرادی که هفت‌ماه از زمان تزریق آخرین واکسن کرونای آنها گذشته باشد باید نسبت به تکمیل واکسیناسیون خود اقدام کنند و تاثیر واکسن‌ها در کاهش آمار مرگ و میر به صورت یک حقیقت علمی ثابت شده است.

احمدی خاطرنشان کرد: عادی انگاری مهمترین عامل در افزایش آمار مرگ و میرهاست و رعایت پروتکل‌ها نباید فراموش شود و ماسک‌زدن نقش موثری در کاهش سرعت چرخش سویه‌های جدید ویروس کرونا داشته است و رعایت پروتکل‌ها مانند گذشته باید ادامه داشته باشد.

به گزارش ایرنا، براساس آخرین اعلام دانشگاه علوم پزشکی،خدمات درمانی‌وبهداشتی چهارمحال‌ و بختیاری  در حال حاضر شهرستان‌های بروجن و فارسان در وضعیت قرمز و سامان در وضعیت زرد و بقیه شهرستان‌های استان از جمله شهرکرد در وضعیت نارنجی قرار دارند.

برچسب‌ها ویروس کرونا شهرکرد چهارمحال وبختیاری دانشگاه های علوم پزشکی

منبع: ایرنا

کلیدواژه: ویروس کرونا شهرکرد چهارمحال وبختیاری ویروس کرونا شهرکرد چهارمحال وبختیاری دانشگاه های علوم پزشکی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۸۸۳۹۸۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

افتتاح دومین نمایشگاه کار در چهارمحال و بختیاری

دریافت 36 MB

به گزارش خبرنگار مهر، دومین نمایشگاه کار امروز یک شنبه در چهارمحال و بختیاری افتتاح شد.

کد خبر 6097653

دیگر خبرها

  • ارائه خدمات رایگان پزشکی و بهداشتی در لاران
  • دستاورد تازه پزشکی؛ تشخیص آرتروز ۸ سال قبل از ابتلا به این بیماری
  • سازمان جهانی بهداشت اعلام کرد؛ نجات جان ۱۵۴ میلیون نفر با تزریق واکسن در ۵۰ سال گذشته
  • واکسن ها در ۵۰ سال گذشته جان ۱۵۴ میلیون نفر را نجات داده اند
  • افتتاح دومین نمایشگاه کار در چهارمحال و بختیاری
  • دبیرکل سازمان جهانی بهداشت: تفاهم‌نامه‌ مقابله با همه‌گیری‌های آینده باید امضا شود
  • آغاز پویش سلامت دهان و دندان در لردگان
  • تسهیل تأمین دارو و واکسن مورد نیاز دامداران و مرغداران لرستانی
  • تزریق واکسن پنوموکوک در ۷ استان کشور آغاز شد
  • رشد ۳۱ درصدی مرسولات از چهارمحال و بختیاری