Web Analytics Made Easy - Statcounter

نماینده وزن 87 کیلوگرم تیم ملی کشتی فرنگی کشورمان در رقابت‌های جهانی صربستان درباره نحوه ورود خود به کشتی صحبت کرد.

نماینده وزن 87 کیلوگرم تیم ملی کشتی فرنگی کشورمان در رقابت های جهانی صربستان درباره نحوه ورود به کشتی و علایق خود صحبت کرد.

به گزارش طرفداری و به نقل از روابط عمومی فدراسیون کشتی، ناصر علیزاده در آستانه مسابقات جهانی، گفت و گویی انجام داد که در ادامه می‌خوانید:

چند سال دارید و اهل کجا هستید؟

23 سالم است و اهل چمستان نور استان مازندران هستم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

کشتی را از کجا شروع کردید و مربیان شما چه کسانی بودند؟

پدرم عاشق کشتی است و به همین دلیل دوست داشت من هم کشتی گیر شوم. از سن 12 سالگی کشتی را در رشته فرنگی آغاز کردم. به دلیل اینکه چمستان باشگاه کشتی فرنگی نداشت، ابتدا زیر نظر جعفر عرب زاده در آمل تمرینات خود را شروع کردم و سپس هم زیر نظر عادل بالی تبار مربی تیم ملی کشتی فرنگی به کار خود ادامه دادم.

تحصیل می کنی و قصد داری در آینده به چه کاری مشغول شوی؟

لیسانس تربیت بدنی دارم و قصد ادامه تحصیل دارم. دوست دارم پس از دوران قهرمانی که ان‌شاءالله با کسب مدال های جهانی و المپیک همراه باشد، مانند سایر قهرمانان کشتی که وارد کار مدیریتی شدند و انصافا عملکرد خوبی هم داشتند، وارد کار مدیریتی شوم.

در خانواده شما شخص دیگری هم ورزش می کند؟

من یک خواهر دارم که او نیز دقیقا روز 20 شهریورماه که مصادف با مسابقات وزن 87 کیلوگرم است در رقابت های قهرمانی کشور وشوو در رده جوانان مسابقه دارد و پدر و مادرم در این روز استرس دو مسابقه را دارند.

الگوی شما در کشتی چه کسی است؟

الگوی اخلاقی من در کشتی جهان پهلوان غلامرضا تختی است، اما در بحث قهرمانی دوست دارم که خودم بتوانم با با تلاش و لطف و عنایت خدا و با کسب مدال های طلای جهان و المپیک یک الگوی ورزشی شوم.

چرخه انتخابی تیم ملی تا چه حد در انتخاب کشتی گیران تأثیرگذار است؟

به نظرم اجرای این چرخه بسیار خوب است و خود من هم با حضور در این چرخه توانستم به تیم ملی برسم. قطعا هرکس زحمت بکشد نتیجه هم خواهد گرفت. فکر می کنم  تصمیم محمد بنا هم بر اساس چرخه و اینکه هرکس بهتر از دیگری کشتی بگیرد بوده است.

رابطه‌ات با فضای مجازی و رسانه ها چگونه است؟

زیاد اهل دیده شدن نیستم و حتی اینستاگرامم را هم شخصا مدیریت نمی کنم، بیشتر دوست دارم به هدف اصلی ام که کسب مدال طلای المپیک است فکر کنم و برای دستیابی به آن نهایت تلاش خود را انجام دهم.

شرایط جسمانی و فنی شما چگونه است و هدفتان از حضور در صربستان چیست؟

خوشبختانه با حضور محمد بنا و کادر فنی که عادل بالی تبار مربی من هم در بین آن ها حضور دارد، همه چیز عالی پش می رود و امکانات خوبی از لحاظ تغذیه و اسکان از سوی فدراسیون برای ما فراهم شده است. من هم شرایط خوبی دارم و نام ها برای من فرقی ندارد. از همینجا می گویم که حریفانم در جهانی صربستان منتظر من باشند، چراکه در مبارزه با آنها کم نخواهم گذاشت و تا آخرین نفس خواهم جنگید.

نزدیک ترین فرد به شما کیست و در اردو با چه کسی بیشتر نزدیک هستید؟

من با همه دوست هستم اما رفیق اصلی من پدر و مادر و خواهرم هستند. در اردو هم رابطه خوبی با دیگران دارم و گاهی تمرینات مرور فن خود را با هادی ساروی که او نیز فرنگی کار بسیار خوبی است انجام می دهم.

به دنبال کسب درآمد در کشتی هستی؟

فعلا به فکر درآمدزایی نیستم، بلکه به فکر کسب خوش‌رنگترین مدال و شاد کردن دل مردم هستم. امیدوارم شرایط در کشتی بهتر شود تا کشتی گیران بتوانند از نظر اقتصادی نیز تأمین باشند.

فنون تخصصی شما در کشتی چیست؟

در سرپا با کار کردن دست ها حریف را از میدان به در می کنم و در خاک هم بارانداز را شگرد دارم و به دنبال اضافه کردن فنون دیگر در خاک هستم.

سخن آخر؟

از مردم کشتی‌دوست که همیشه دعای خیر آن ها پشت سر ما بوده، بسیار تشکر می کنم. امیدوارم من و سایر فرنگی کاران در رقابت های جهانی صربستان افتخارآفرین باشیم و به امید خدا بتوانیم عنوان قهرمانی را بدست آوریم.

اخبار داغ 

بازی کردن فرزندان لواندوفسکی در نیوکمپ پس از بازی برابر وایادولید فدراسیون موقت، فوتبال را گروگان گرفته بود رضایت هری کین از پروژه کونته در تاتنهام؛ اسپرز خواهان تمدید قرارداد محمدحسین میثاقی از تعلیق فوتبال ایران خوشحال شد؟

منبع: طرفداری

کلیدواژه: جهانی صربستان کشتی فرنگی تیم ملی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۸۸۴۰۳۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آغاز مسابقات بین‌المللی کشتی فرنگی جام تختی در اهواز

به گزارش خبرنگار مهر، چهل و چهارمین دوره رقابت‌های بین‌المللی کشتی فرنگی جام جهان پهلوان غلامرضا تختی امروز پنجشنبه با حضور فرنگی کاران از ایران، برزیل، ارمنستان، سوریه و عراق آغاز شد.

مسابقات یادشده در روزهای ۶ و ۷ اردیبهشت ماه در سالن مسابقات مجموعه ورزشی امام رضا (ع) شهرک نفت اهواز برگزار می‌شود.

کد خبر 6088506

دیگر خبرها

  • ایران قهرمان کشتی فرنگی جام صفوی در اردبیل
  • کلمه تاریخ‌ساز برازنده میرزازاده است
  • کشتی فرنگی جام تختی؛ فینالیست‌های پنج وزن دوم مشخص شدند
  • مرحله نهایی کشتی فرنگی جام تختی از شبکه ۳
  • گوجه فرنگی شهرستان مهر در راه بازار‌های جهانی
  • دیوید تیلور، بی‌رحم دوست داشتنی
  • آغاز مسابقات بین‌المللی کشتی فرنگی جام تختی در اهواز
  • مهمدی با برتری بر قاتل چنگیز، مدعی قهرمانی المپیک 2024 شد
  • کشتی ایران می‌تواند در المپیک پاریس 6 مدال طلا بگیرد
  • اجرای طرح سرشاخه کاری در باغ‌های گردوی نهاوند