Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فرارو»
2024-05-02@10:16:59 GMT

منطقه سبز بغداد با چهار موشک مورد حمله قرار گرفت

تاریخ انتشار: ۸ شهریور ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۵۸۸۴۲۶۴

منطقه سبز بغداد با چهار موشک مورد حمله قرار گرفت

فرارو- هسته اطلاع رسانی امنیتی عراق از هدف قرار گرفته شدن منطقه سبز عراق با چهار موشک خبر داد.

به گزارش فرارو به نقل از پایگاه خبری «السومریه نیوز»، هسته اطلاع رسانی امنیتی عراق از حمله موشکی به منطقه سبز عراق که محل اسکان اکثر ادارت و نهادهای دولتی است گزارش داد.

این پایگاه خبری گزارش داد که هدف موشک‌ها مجتمع‌های مسکونی بوده و خساراتی را  به همراه داشته است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

هسته اطلاع رسانی امنیتی عراق اعلام کرده که محل پرتاب این موشک‌ها از مناطق «الحبیبه» و «البلدیات» در شرق بغداد پایتخت عراق بوده است.

همچنین شبکه خبری عراقی «کردستان 24» (kurdistan24) نیز به نقل از خبرنگار خود در بغداد مدعی شد، در پی این حمله موشکی زنگ‌های هشدار سفارت آمریکا در منطقه سبز به صدا در آمده است.

انجام این حملات موشکی در شرایطی صورت می‌گیرد که از دیروز –دوشنبه- پس از اعلام کناره‌گیری دائمی مقتدی صدر از سیاست، منطقه سبز و بسیاری دیگری از مناطق بغداد به کانون درگیری صدری‌ها با نیروهای حکومتی تبدیل شده است.  

بعد از بیانیه صدر که در آن بر بستن تمامی دفاتر و نهادهای وابسته به جریان صدر مستثنای از موسسه مرقد شریف (شهید صدر)، نهاد فرهنگی شهید صدر و موزه شهید صدر تاکید شده بود، حامیان این جریان با ورود به منطقه الخضراء به کاخ السلام (کاخ ریاست جمهور) حمله‌ور شدند و پس از آن گزارش‌های متعددی از وقوع درگیری مسلحانه در بغداد، به ویزه منطقه سبز مخابره شده اس

منبع: فرارو

کلیدواژه: حمله موشکی به منطقه سبز بغداد منطقه سبز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت fararu.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فرارو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۸۸۴۲۶۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تفحص پیکر هشت شهید دفاع مقدس در عراق

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما آبادان؛ گروه‌های تفحص کمیته جست‌وجوی مفقودین ستاد کل نیرو‌های مسلح در اردیبهشت امسال پیکر‌های مطهر هشت شهید دوران هشت سال دفاع مقدس که مربوط به تک دشمن در سال ۶۷ هستند را در منطقه عملیاتی شلمچه تفحص کردند.
کشف پیکر‌های مطهر این هشت شهید والامقام در حالی است که کمیته جست‌وجوی مفقودین ستاد کل نیرو‌های مسلح پیش از این، از تفحص پیکر‌های مطهر پنج شهید دوران دفاع مقدس در منطقه عملیاتی «والفجر یک» واقع در فکه خبر داده بود.
با وجود گذشت ۳۰ سال از پایان جنگ تحمیلی، نزدیک ۲ هزار و ۵۰۰ هزار پیکر شهید همچنان مفقودالاثر هستند که گروه‌های تفحص شهدا در این سال‌ها با جست‌وجو در مناطق عملیاتی ایران و عراق، به دنبال یافتن بقایایی از پیکر‌های این شهدا هستند.

 

دیگر خبرها

  • تفحص پیکر هشت شهید دفاع مقدس در عراق
  • رونمایی از پهپاد چینی در بغداد؛ رقابت پکن و واشنگتن در منطقه
  • نماینده پارلمان عراق: سفیر آمریکا از عراق اخراج شود
  • نقش جاده ابریشم ترکیه در معادلات خاورمیانه/ اردوغان پروژه آمریکا را دور زد؟
  • اصابت ۳ موشک جدید به شمال فلسطین اشغالی
  • آسمان عراق نارنجی شد | ویدئو
  • طنز تلخ آمریکا؛ با مردم عراق جنگ نداریم(!)
  • دیشب بر فراز کریمه چه گذشت؟
  • سفارت آمریکا در بغداد مرکز گسترش انحرافات اخلاقی است
  • تولید میدان گازی بزرگ عراق پس از حمله پهپادی متوقف شد