Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایرنا، «سعید محمد» صبح امروز(سه شنبه) همزمان با هفتمین روز از هفته دولت و به همراه علیرضا قاسمی فرزاد استاندار همدان به منظور افتتاح و کلنگ‌زنی چندین پروژه‌ عمرانی و اقتصادی به شهرستان اسدآباد سفر کرد.

استاندار همدان و مشاور رییس جمهور در بدو ورود به این شهرستان از سوی امام جمعه، نماینده مردم در مجلس شورای اسلامی، فرماندار و جمعی از مسئولان مورد استقبال رسمی قرار گرفتند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

دبیر شورای عالی مناطق آزاد تجاری، صنعتی و ویژه اقتصادی و استاندار همدان در ادامه با حضور در یادمان شهدای گمنام شهر اسدآباد، به مقام شامخ شهدای والامقام این شهر ادای احترام کردند.

این سفر با هدف افتتاح و کلنگ‌زنی پروژه‌های مختلف عمرانی در گرامیداشت هفته دولت و همچنین تبیین و معرفی دستاوردها و خدمات دولت مردمی و انقلابی سیزدهم انجام شده است.

فرماندار شهرستان اسدآباد از افتتاح و کلنگ زنی ۹۳ طرح با اعتبار ۱۹۹ میلیارد تومان همزمان با گرامیداشت ایام هفته دولت در نقاط مختلف این شهرستان خبر داد.

«حسین علی شرکائی» افزود: از این تعداد، ۸۳ طرح با اعتبار ۱۰۲ میلیارد و ۸۴۶ میلیون تومان به بهره برداری می رسد و عملیات اجرایی ۹ طرح آغاز خواهد شد.

شهرستان اسدآباد از توابع استان همدان با ۱۰۰ هزار جمعیت در ۴۵ کیلومتری مرکز استان واقع شده است.

به گزارش ایرنا، همزمان با هفته دولت ۷۵۰ طرح به ارزش ۲ هزار و ۶۳ میلیارد تومان در استان بهره برداری و عملیات اجرایی ۱۲۰ طرح عمرانی با اعتبار ۶ هزار میلیارد تومان آغاز شد.

برچسب‌ها هفته دولت سعید محمد دبیرامور مناطق آزاد استانداری همدان اسدآباد

منبع: ایرنا

کلیدواژه: هفته دولت استانداری همدان هفته دولت استانداری همدان اسدآباد شهرستان اسدآباد هفته دولت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۸۸۴۲۹۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ادای احترام معلمان و دانش آموزان قم به شهید آیت‌الله مطهری

هم‌زمان با آغاز هفته بزرگداشت مقام معلم، جمعی از مسئولان آموزش‌وپرورش، فرهنگیان و دانش‌آموزان استان قم با حضور در حرم مطهر حضرت معصومه (س) و گل‌باران مزار مطهر شهید آیت‌الله مطهری با این شهید بزرگوار ادای احترام و  تجدید میثاق کردند.

علیرضا رحیمی، مدیرکل آموزش‌وپرورش قم در این مراسم شهید مطهری را نماد تمامی شهدا و اسوه و الگوی همه معلمان هم در جبهه علمی و هم در جبهه عملی دانست و اظهار داشت: معلمان با الگو قراردادن شهید مطهری می‌توانند به‌خوبی به رسالت خود عمل کنند.

وی حضور بر سر مزار شهید آیت‌الله مطهری را به‌خاطر ادای احترام و گرامی داشت یاد این معلم شهید به نمایندگی از همه معلمان کشور عنوان کرد و گفت: ما باید هم عهد شویم تا در مسیر زندگی و شغلی خود شهید مطهری را الگو خود قرار داده و هدفمان که استمرار مسیر نورانی انقلاب اسلامی است را ادامه دهیم.

باشگاه خبرنگاران جوان قم قم

دیگر خبرها

  • ادای احترام زیبای طرفداران پاری سن ژرمن به لیدر فقید هواداران دورتموند / عکس
  • پیام دبیر شورای عالی انقلاب فرهنگی به مناسبت گرامیداشت روز معلم و استاد
  • هیات های اندیشه ورز در استان ها تشکیل شود
  • انتخاب عاطفه خادمی به عنوان دبیر جدید شورای فرهنگ عمومی کشور
  • ادای احترام وینیسیوس به کروس پس از پاس گل محشر ستاره رئال مادرید / عکس
  • ادای احترام معلمان و دانش آموزان قم به شهید آیت‌الله مطهری
  • تصویب سند اجرایی تحول بنیادین آموزش‌وپرورش در شورای عالی انقلاب فرهنگی
  • ادای احترام معاون وزیر میراث‌فرهنگی به مقام شامخ شهدای هشت سال دفاع مقدس
  • ادای احترام معاون وزیر میراث‌فرهنگی به مقام شامخ شهدای هشت سال دفاع مقدس در ارومیه
  • ادای احترام جانشین رئیس گروه مشاورین نظامی فرمانده معظم کل قوا به شهدای هویزه