Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فارس»
2024-04-29@17:10:01 GMT

مردم در زمان بحران نیروهای نظامی را پناه خود می‌دانند

تاریخ انتشار: ۸ شهریور ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۵۸۸۴۴۴۳

مردم در زمان بحران نیروهای نظامی را پناه خود می‌دانند

به گزارش خبرگزای فارس از کرمان، جمعی از فرماندهان قرارگاه منطقه‌ای جنوب‌شرق ارتش صبح امروز  به‌مناسبت هفته دولت با استاندار کرمان دیدار کردند.

 محمدمهدی فداکار استاندار کرمان در این دیدار با تبریک هفته دولت از کمک‌های ارتش در سیل و خدمت‌رسانی به مردم سیل‌زده تقدیر کرد.

وی بیان داشت: مردم در زمان بحران، نیروهای نظامی را پناه خود می‌دانند، چون این آمادگی و ظرفیت را از آنها دیده‌اند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

استاندار کرمان افزود: این توقع به حق و به جایی است، چون مردم عملکرد موفق نیروهای نظامی را در خدمت‌رسانی زمان بحران، امنیتی، دفاعی و غیره دیده‌اند.

فداکار ادامه داد: به پشتوانه و عملکرد موفق نیروهای نظامی در جمهوری اسلامی، این باور به وجود آمده است که کسی نمی‌تواند نگاه چپ به این نظام داشته باشد.

انتهای پیام/۳۷۶۳/ب

منبع: فارس

کلیدواژه: محمدمهدی فداکار استاندار کرمان نیروهای نظامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۸۸۴۴۴۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۶۶ پهپاد ارتش اوکراین در منطقه «کراسنودار» روسیه منهدم شدند

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از اسپوتنیک، وزارت دفاع روسیه امروز شنبه با انتشار بیانیه‌ای اعلام کرد که سامانه‌های پدافندی ارتش این کشور بامداد امروز ۶۶ پهپاد مهاجم ارتش اوکراین در منطقه «کراسنودار» در جنوب روسیه و ۲ پهپاد در شبه‌جزیره کریمه رهگیری و منهدم کردند.

وزارت دفاع روسیه پنج‌شنبه گذشته نیز از انهدام شمار دیگری از تسلیحات نظامی ارتش اوکراین خبر داد. در بیانیه وزارت دفاع روسیه آمده است که نیروهای واحدهای یگان جنوب ارتش روسیه موفق شدند ۷ حمله نیروهای مسلح اوکراین را دفع کنند.

بنا به اعلام وزارت دفاع روسیه، تلفات ارتش اوکراین در این محور در نتیجه درگیری با نیروهای مسلح روسیه به بیش از ۴۷۰ نیروی نظامی رسید.

بنا به این گزارش، واحدهای گروه وستوک ارتش روسیه، ضد حمله جنگنده های ارتش اوکراینی را در منطقه روستای اوراژاینو در دونتسک دفع کردند. در نتیجه درگیری در این منطقه، ارتش اوکراین ۱۱۰ نظامی خود را از دست داد.

وزارت دفاع روسیه اعلام کرد که نیروهای این کشور یک کارگاه تولید پهپاد و یک مرکز ذخیره سوخت نیروهای مسلح اوکراین را هدف قرار دادند. سامانه‌های پدافند هوایی روسیه همچنین ۲۹۹ پهپاد اوکراینی را سرنگون کردند.

کد خبر 6089516

دیگر خبرها

  • حمله موشکی به کشتی مرتبط با رژیم اسرائیل
  • روسیه: ۹۱۵ نیروی ارتش اوکراین کشته شدند
  • استقرار بالگرد نیروهای مسلح در استان ایلام ضروری است
  • ما به انگلیس یا هر کشور دیگری درباره دخالت نظامی هشدار می‌دهیم
  • استقرار تیپ مستقل ارتش در ایلام از مطالبات دیرینه مردم است
  • ترک فعل‌ها در سیل اخیر زرند کرمان بررسی می‌شود
  • برای اتمام واقعی بازسازی زلزله کرمانشاه و ایمن سازی استان ۴ همت اعتبار نیاز است
  • روسیه: ارتش اوکراین بیش از هزار نظامی دیگر را از دست داد
  • ۶۶ پهپاد ارتش اوکراین در منطقه «کراسنودار» روسیه منهدم شدند
  • وضعیت عجیب پارکینگ خودروهای لوکس در سیل بم!