Web Analytics Made Easy - Statcounter

عملیات احداث خط لوله انتقال گاز ۳۰ اینچ نور- کلارآباد از پروژه‌های قرارگاه سازندگی خاتم‌الانبیاء(ص) آغاز شد.

به گزارش ایران اکونومیست به نقل از قرارگاه سازندگی خاتم‌الانبیاء (ص)، در آیینی که روز سه‌شنبه (۸ شهریورماه) با حضور مسئولان محلی و مدیران قرارگاه سازندگی خاتم‌الانبیاء (ص) در شهر نوشهر برگزار شد عملیات احداث خط لوله انتقال گاز ۳۰ اینچ نور- کلارآباد، احداث ایستگاه کنترل فشار نور و تعویض کلاس خط لوله ۳۰ اینچ سرخس نکا آغاز شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مدیرعامل موسسه نیروگستر قرارگاه سازندگی خاتم‌الانبیاء (ص) در خصوص اجرای خط لوله انتقال گاز ۳۰ اینچ نور- کلارآباد اظهار داشت: این خط لوله به عنوان خط دوم ۳۰ اینچ شمال کشور به طول ۷۵ کیلومتر توسط هلدینگ نفت و گاز و پتروشیمی قرارگاه اجرا خواهد شد و هدف از اجرای آن ایجاد منبع متناسب ذخیره‌سازی گاز در زمان اوج مصرف در سطح استان مازندران و همچنین حفظ پایداری انتقال گاز در صورت بروز مشکل عملیاتی برای هر یک از خطوط فعلی و جدید عنوان شده است.

گلپور افزود: عدم رعایت حریم اختصاصی مسیر خط لوله و ساخت ابنیه‌های مسکونی و تجاری در محدوده حریم و همچنین عبور تأسیسات شهری از مسیر خط لوله از اهم موانع و مشکلات اجرای این پروژه است.

وی ضمن اشاره به توان اجرایی قرارگاه در این حوزه گفت: قرارگاه سازندگی خاتم‌الانبیاء (ص) با بیش از سه دهه فعالیت در عرصه سازندگی کشور، طراحی و اجرای بیش از ۶۰۰۰ کیلومتر خط انتقال نفت و گاز را در خشکی، دریا و مناطق صعب‌العبور، طبق استانداردهای فنی به اتمام رسانده است. طراحی و اجرای خطوط انتقال نفت خام و فرآورده‌ای نفتی، طراحی و اجرای خطوط گاز در دریا و خشکی، طراحی و اجرای ایستگاه‌های تقویت فشار گاز و تلمبه‌خانه‌های نفتی از توانمندی‌های دیگر قرارگاه در این عرصه است.

  منبع: خبرگزاری مهر برچسب ها: ذخیره سازی گاز

منبع: ایران اکونومیست

کلیدواژه: ذخیره سازی گاز قرارگاه سازندگی خاتم الانبیاء طراحی و اجرای انتقال گاز خط لوله

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت iraneconomist.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایران اکونومیست» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۸۸۴۹۱۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کاشت ۸۰ هکتار باغ زیتون در لرستان

 سرهنگ احسان جهان‌بخش، در دورۀ منطقه‌ای آموزش و توانمندسازی تسهیلگران اقتصاد مقاومتی گفت: ۸۰ کیلومتر کانال آب‌بر در مزارع لرستان با اعتبار ۲۰ میلیارد تومان از ابتدای شیوع کرونا تاکنون احداث شده‌است.

او با بیان اینکه تمام اقدامات سپاه و بسیج سازندگی در راستای تحقق تولید و ایجاد اشتغال است، اضافه کرد: ۸۱۲ صندوق قرض‌الحسنه در لرستان فعال است.

مسئول بسیج سازندگی سپاه لرستان با اشاره به فعالیت ۱۴ تعاونی سپاه یادآور شد: سپاه این استان از افراد معرفی‌شده برای عضویت در صندوق‌های قرض‌الحسنه حمایت می‌کند.

جهان‌بخش با تأکید به عقب‌ماندگی‌های مداوم لرستان با وجود آب فراوان و خاک حاصلخیز متذکّر شد: اجرای طرح جهاد آب‌‎رسانی در جهت انتقال آب شرب به مناطق محروم این استان است.

او با بیان هدف‌گذاری برای احداث گلخانۀ ۳۲۰۰ متری در لرستان، بیان کرد: ۸۰ هکتار باغ زیتون توسط سپاه این کاشت شده‌است و توسعۀ این باغ را در دستور کار داریم.

مسئول بسیج سازندگی سپاه لرستان با تأکید به فعالیت شبانه‌روزی برای رونق اشتغال در این استان، اعلام کرد: خدمت‌رسانی سپاه در ۱۶۰ شهر در حال انجام است.

 

باشگاه خبرنگاران جوان لرستان خرم آباد

دیگر خبرها

  • تکمیل راه آهن دورود - خرم آباد از منابع مختلف پیگیری می شود
  • پیگیری تکمیل راه آهن دورود به خرم‌آباد
  • تکمیل راه‌ دورود - خرم‌آباد مطالبه جدی مردم است
  • کاشت ۸۰ هکتار باغ زیتون در لرستان
  • طوفان در زاهدان جان یک نفر را گرفت
  • کشف ۷۵ کیلومتر لوله انتقال سوخت قاچاق در بندر کلاهی میناب
  • کشف بیش از سه میلیون لیتر گازوئیل قاچاق در میناب/ جمع آوری ۷۵ کیلومتر خطوط لوله انتقال سوخت+عکس
  • کشف بیش از سه میلیون لیتر گازوئیل قاچاق در میناب/ جمع آوری ۷۵ کیلومتر خطوط لوله انتقال سوخت
  • مجتمع کُک طبس باید به حداکثر ظرفیت تولید برسد
  • کشف بیش از ۳ میلیون لیتر گازوئیل قاچاق و ۷۵ کیلومتر خطوط لوله انتقال سوخت!