Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایرنا، سیدمحمد پولادگر معاون توسعه ورزش قهرمانی و حرفه‌ای وزارت ورزش امروز (سهشنبه) در حاشیه مجمع انتخاباتی فدراسیون فوتبال در واکنش به انتخاب تاج به‌ عنوان رئیس به خبرنگاران گفت: طی این هفته، ۲ انتخابات مهم داشتیم؛ انتخابات کمیته ملی المپیک و فدراسیون فوتبال. این درحالی است که فوتبال جایگاه ویژه‌ای در بین فدراسیون‌های ورزشی ما دارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: امروز اعضای مجمع با درایت و هوشمندی کمک کردند که انتخابات برگزار شود. برگزاری انتخابات، نماد ثبات، امنیت، مدیرت و هوشمندی یک مجموعه است. خوشحالم که به میزانی از هوشمندی و بلوغ رسیده‌ایم که می‌توانیم خودمان برای خود تصمیم بگیریم.

پولادگر در واکنش به لغو شبانه مجمع انتخاباتی فدراسیون و سپس تصمیم دوباره برای برگزاری اظهار داشت: من خواب بودم و نمی‌دانستم. صبح متوجه شدم و بعد از آن هم بلافاصله خبری منتشر شد که انتخابات برگزار می‌شود. نمی‌دانم علت چه بود. مهم این است که انتخابات با حضور نمایندگان کنفدراسیون فوتبال آسیا و فیفا برگزار شد. از جمع ۸۷ نفری، ۸۰ عضو حضور پیدا کردند و مجمع برگزار شد.

معاون وزیر ورزش درخصوص دویدن برخی اعضا برای رسیدن به موقع به مجمع، توضیح داد: چون از پیش، خبر لغو و مجددا برگزاری منتشر شده بود، برخی اعضا در حال دویدن بودند و حتی برخی به استان‌های خود برگشته بودند. قطعا این موضوع را پیگیری خواهیم کرد. به جامعه فوتبال تبریک می‌گویم که امروز رئیس خود را شناخت.

وی افزود: هر اتفاقی که امروز افتاد فراموش می‌شود و از این به بعد همگی برای حضور تیم ملی در جام جهانی دست به دست می‌دهیم.

معاون وزیر ورزش در پاسخ به این‌که آیا وزارت ورزش همکاری لازم با مهدی تاج رئیس فدراسیون فوتبال را خواهد داشت یا خیر گفت: به طور قطع هر کسی که امروز منتخب مجمع بود، مورد حمایت وزارت ورزش است. این مهم‌ترین اتفاقی بود که امروز رخ داد و امیدوارم مردم به حضور تیم ملی در جام جهانی ببالند.

پولادگر در بخش دیگری از صحبت‌هایش در واکنش به انتقاد دوباره علیرضا دبیر رئیس فدراسیون کشتی از عملکرد معاون ورزش قهرمانی گفت: از این صحبت‌ها واقعا متاثر می‌شوم. به مردم می‌گویم که ورزش آن‌گونه که بعضی نشان می‌دهند، نیست. جامعه ورزش محجوب است و رفتار یک نفر ملاک نیست. من سکوت می‌کنم. حساس نیستم ولی طبیعی است که به خاطر رعایت نشدن کسوت‌ها، ادب و اصول دل‌چرکین شوم.

وی ادامه داد: دین ما، دین اخلاق است. پیامبر می‌فرمایند من برای کامل کردن مکارم اخلاقی مبعوث شدم. کرامت انسانی بالاترین جایگاه را در سفارشات معصومین و بزرگان دین دارد. ما صاحب دین اخلاق‌مداری هستیم و نمی‌توانی بگویی پایبند دینی هستیم که اصولش بر اخلاق است اما اخلاق را رعایت نکنیم.

گفتنی است علیرضا دبیر رئیس فدراسیون کشتی، در نشست خبری روز دوشنبه با انتقاد دوباره از عملکرد سید محمد پولادگر گفت: وزارت ورزش با حضور پولادگر راه به جایی نخواهد برد و پولادگر درکی از ورزش قهرمانی ندارد.

برچسب‌ها مهدی تاج کنفدراسیون فوتبال آسیا فدراسیون کشتی علیرضا دبیر

منبع: ایرنا

کلیدواژه: مهدی تاج کنفدراسیون فوتبال آسیا فدراسیون کشتی مهدی تاج کنفدراسیون فوتبال آسیا فدراسیون کشتی علیرضا دبیر فدراسیون فوتبال وزارت ورزش

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۸۸۴۹۷۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

محسن رضوانی عضو هیات رییسه ورزش‌های آبی جهان شد

به گزارش خبرگزاری مهر، مجمع انتخاباتی کنفدراسیون ورزش‌های آبی آسیا عصر امروز (جمعه) با حضور اعضا در کشور تایلند برگزار شد.

با رایزنی‌های صورت گرفته از سوی مسئولان فدراسیون شنا، در این انتخابات دو کرسی مهم و ارزشمند توسط نمایندگان ایران کسب شد.

پس از برگزاری این جلسه فرید فتاحیان که پیش از این بعنوان مدیر اجرای کنفدراسیون ورزش‌های آبی آسیا برگزیده شده بود در این سمت باقی ماند. طبق دستورالعمل جدید کنفدراسیون ورزش‌های آبی آسیا عنوان دبیر کلی حذف شده و تمام وظایف آن با دایره اختیارات بیشتر بر عهده مدیر اجرایی است. بر این اساس فتاحیان مدیر اجرایی کنفدراسیون ورزش‌های آبی آسیا شد.

همچنین محسن رضوانی رییس فدراسیون شنای ایران در این انتخابات با رای اعضا مجمع بعنوان عضو هیات رییسه فدراسیون ورزش‌های آبی جهان از سال ۲۰۲۵ الی ۲۰۲۹ انتخاب شد. رضوانی علاوه بر این مقام بعنوان نماینده هیات رییسه ورزش‌های آبی آسیا به منظور نظارت بر کمیته واترپلو این قاره تعیین گردید. رییس فدراسیون شنا پس از این انتخابات در هیات رییسه کنفدراسیون آسیا نیز ابقا شد.

کد خبر 6089276

دیگر خبرها

  • رضوانی عضو هیات رئیسه ورزش‌های آبی جهان شد
  • در جلسه حسن یزدانی با علیرضا دبیر و محسن کاوه چه گذشت؟
  • جلسه دو ساعته حسن یزدانی با دبیر و کاوه برگزار شد
  • توضیحات معتمدی درباره جلسه با ورزشکاران شانس المپیکی
  • یک ایرانی عضو هیات رئیسه ورزش‌های آبی جهان شد
  • رضوانی عضو هیات رئیسه ورزش‌های آبی جهان شد/ فتاحیان مدیر اجرایی آسیا باقی ماند
  • محسن رضوانی عضو هیات رییسه ورزش‌های آبی جهان شد
  • رئیس جدید فدراسیون فوتبال اسپانیا انتخاب شد
  • محتمل‌ترین زمان برای برگزاری انتخابات فدراسیون دوومیدانی
  • مجوز برگزاری مجمع انتخاباتی دوومیدانی صادر شد