Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری فارس، حمیدرضا گرشاسبی در خصوص انتخابات فدراسیون فوتبال و حواشی پیرامون آن اظهار داشت: ما باید الگو باشیم و در آسیا می توانیم الگو باشیم اما این رفتارها را نفهمیدم برای چه بود. به خیر گذشت و احتمال خطر وجود داشت که البته با برگزاری انتخابات به خیر گذشت.

وی در پاسخ به این سوال که با همه این اتفاقات حالا مهدی تاج قطعا رئیس فدراسیون فوتبال است یا نه افزود: قرار نیست اتفاقی بیفتد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

نمایندگان فیفا و ای اف سی با کسی شوخی ندارند. آنها اینجا بودند و فیفا در جریان همه چیز قرار می‌گیرد. وقتی اسامی روی تخته نوشته شده باید همه احترام بگذاریم. گذشته‌ها گذشته و باید همه چیزا را فراموش کنیم. باید به جام جهانی فکر کنیم و اگر مردم ایران را دوست داریم باید به خاطر دل مردم دست به دست هم بدهیم تا با تیمی پرقدرت به جام جهانی برویم.

گرشاسبی در پاسخ به این سوال که به نظر شما در آستانه جام جهانی نیمکت تیم ملی باید ثبات داشته باشد یا با تحولات احتمالی موافق هستید گفت: به هر حال برای این صحبت‌ها زود است اما بایستی با بازیکنان جلسه گذاشت. بازیکنان ما حرفه‌ای هستند و باید به پرچم کشور و زمین سبز فکر کنند. باید به تصمیمات احترام گذاشت اما به نظرم ثبات وجود داشته باشد بهتر است. البته من نمی دانم چه اتفاقاتی قرار است رخ بدهد. انتخابات و رای گیری شفاف بود اما اتفاق دیشب مقداری شبهه ایجاد کرد. البته برخی از اعضای مجمع به شهر خودشان برگشتند چون فکر می‌کردند مراسم لغو شده است.

مدیرعامل باشگاه فولاد خوزستان افزود: رد شدن انتخابات باید بر اساس قوانین باشد چون هیات رئیسه فدراسیون این موضوع را قبول نکرد. آن بیانیه پذیرفته نشد.

وی در خصوص اینکه اگر کی‌روش دوباره به فوتبال ایران برگردد باید به اسکوچیچ هم خسارت بدهیم و این در حالی است که تاج گفته بود برگردد کی‌روش را به ایران برمی‌گرداند اظهار داشت: به نظرم برای این حرف ها زود است. باید آقای تاج از فردا که مستقر شد ببینیم چه می کند. از حرف تا عمل زیاد راه است. شاید با بازیکنان تیم ملی جلسه گذاشت و نظر او هم عوض شد.

انتهای پیام/

منبع: فارس

کلیدواژه: حمیدرضا گرشاسبی مهدی تاج فولاد خوزستان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۸۸۴۹۹۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

زننده گل ۴۰متری به بیرانوند نیمکت‌نشین شد

به گزارش "ورزش سه"، آلومینیوم اراک در بهمن ماه سال گذشته و در چارچوب هفته شانزدهم لیگ برتر موفق شد پرسپولیس را با یک گل در اراک شکست دهد.

در آن بازی امیر نوری گلی فوق‌العاده‌ و از راه دور به علیرضا بیرانوند زد که می‌تواند یکی از زیباترین گل‌های فصل باشد.

حالا در تقابل دوباره دو تیم در جام حذفی، در روزی که علیرضا بیرانوند به علت مصدومیت غایب است، امیر نوری نیز نیمکت‌نشین شده و جای خود را در ترکیب اصلی به بهروز نوروزی‌فرد داده است.

امیر نوری احتمالا در نیمه دوم با نظر مجتبی حسینی به زمین خواهد رفت.

دیگر خبرها

  • پنج بازیکن زیر 23 سال روی نیمکت پرسپولیس
  • اعتراض نیمکت آلومینیوم به گل اورونوف
  • چهار بازیکن زیر 23 سال روی نیمکت پرسپولیس
  • زننده گل ۴۰متری به بیرانوند نیمکت‌نشین شد
  • شهریه مدارس غیردولتی شفاف می‌شود
  • شهریه مدارس غیردولتی شفاف می‌شود/ جزئیات اجرای نظارت آنلاین
  • پاسخ شفاف مسوولان گیلان به مطالبات مردم از شبکه باران
  • «پاسخ»؛ ویژه‌برنامه شبکه باران برای پاسخگویی مسئولان به مطالبات مردم
  • تصویب طرح ساماندهی بازار زمین، مسکن و اجاره، راهکاری برای معاملات شفاف در بازار مسکن
  • ۹۰ درصد نیرو‌های پتروشیمی ایلام بومی هستند