Web Analytics Made Easy - Statcounter

سیدجواد فیض حسینی روز سه شنبه در گفت و گو با ایرنا افزود: براساس مصوبه اخیر وزارت کشور امسال مرز رسمی تمرچین پیرانشهر به عنوان یکی از مرزهای رسمی کشور جهت تردد زائران اربعین حسینی تعیین شده است. 

وی با بیان اینکه همه جایگاه های عرضه فرآورده های نفتی جنوب آذربایجان غربی در راستای تسهیل در خدمت رسانی به زائران اربعین حسینی از آمادگی کامل برخوردار است، اضافه کرد: با توجه به هماهنگی صورت گرفته شده با دستگاه های متولی و استانداری آذربایجان غربی، تدابیر و برنامه ریزی های لازم از طرف منطقه میاندوآب جهت تامین زیرساخت ها و سوخت رسانی مطلوب به اتوبوس ها و خودروهای زائران در این مرز رسمی انجام شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

حسینی افزود: با توجه به موقعیت خاص منطقه میاندوآب، قرار گرفتن در محور مواصلاتی شمال غرب کشور، مرز مشترک با کشور عراق و عبور سالیانه زائران اربعین حسینی از مسیر محورهای مواصلاتی این منطقه هماهنگی های لازم با روسای نواحی تابعه هشت شهر جنوب استان و متصدیان مجاری عرضه انجام شده است.

مدیر منطقه میاندوآب یادآور شد: در حال حاضر ۱۰۳ باب جایگاه عرضه فرآورده های نفتی و سه باب نمازخانه بین راهی شرکتی تحت پوشش این منطقه در جنوب استان به صورت شبانه روزی آماده خدمت رسانی به زائران اربعین حسینی است.

حسینی افزود: در این راستا با برنامه ریزی های صورت گرفته، کارشناسان کنترل و نظارت این شرکت نیز بر نحوه ارائه و عرضه سوخت توسط جایگاه داران نظارت کامل دارند.

وی همچنین با اشاره به بسیج همه امکانات سخت افزاری و نرم افزاری و ذخیره سازی مطلوب فرآورده های نفتی برای تامین سوخت اتوبوس هایی که از این مسیر تردد می کنند، بیان کرد: کارکنان منطقه، روسای نواحی تابعه و صاحبان مجاری عرضه سوخت در جنوب استان آذربایجان غربی تمام تلاش خود را به کار خواهند گرفت تا در این ایام خدمت رسانی مطلوبی به زائران حضرت ابا عبدالله الحسین (ع) را ارایه کنند.

به گزارش ایرنا، شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه میاندوآب هشت شهر جنوب آذربایجان‌غربی شامل بوکان، مهاباد، نقده، پیرانشهر، سردشت، میاندوآب، شاهیندژ و تکاب را زیرپوشش دارد.

این شرکت دارای هشت ناحیه مرکزی و ۱۰۲ باب جایگاه عرضه فرآورده‌های نفتی مشتمل بر جایگاه های تک منظوره سوخت مایع، جایگاه های ۲ منظوره سوخت مایع و گاز طبیعی فشرده شده، جایگاه تک منظوره سی‌ان‌جی و ۲۵۳ فروشندگی نفت سفید و نفت‌گاز شهری و روستایی و ۱۸ باب تاسیسات سیلندر پرکنی گاز مایع است.

برچسب‌ها آذربایجان غربی زائران اربعین میاندوآب جایگاه توزیع سوخت شرکت ملی پخش فراورده های نفتی تمرچین پیرانشهر

منبع: ایرنا

کلیدواژه: آذربایجان غربی زائران اربعین میاندوآب آذربایجان غربی زائران اربعین میاندوآب جایگاه توزیع سوخت شرکت ملی پخش فراورده های نفتی تمرچین پیرانشهر زائران اربعین حسینی فرآورده های نفتی آذربایجان غربی منطقه میاندوآب

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۸۸۵۰۰۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

◄ رفع مسدودی ۶۰۰۰ کارت سوخت کامیون و اتوبوس

تین نیوز

فعالان صنفی بخش حمل و نقل جاده ای کشور از رفع مسدودی 6000 کارت سوخت ناوگان عمومی خبر دادند.

به گزارش تین نیوز، طبق این گزارش، با پیگیری کانون های رانندگان و دارندگان کالا و مسافر کشور  و کمک و تلاش حوزه معاونت حمل و نقل سازمان راهداری و حمل و نقل جاده ای کشور ۶۰۰۰ کارت سوخت ناوگان حمل و نقل جاده ای کشور که به دستور مقام قضایی قفل شده بود، آزاد شد.

قابل ذکر است در تاریخ هشتم فرودین ماه امسال جلیل سالاری معاون وزیر نفت و مدیرعامل شرکت ملی پالایش و پخش فرآورده های نفتی گفت:اکنون گازوئیل در داخل کشور لیتری ۳۰۰ تومان فروخته می شود که این رقم حتی هزینه حمل هر لیتر گازوئیل را هم پوشش نمی دهد. بنابراین نیاز است که یک سامانه پایشی ایجاد شود که به طور مثال بارنامه های جعلی که بسیار زیاد صادر می شود را شناسایی و با آن مقابله کند.

سالاری افزود: مشاهدات ما نشان می دهد که بخش زیادی از سهمیه سوخت این مجموعه ها به سمت قاچاق منحرف می شود. یعنی وقتی همکاران من وضعیت فعالیت مجموعه های اقتصادی که سهمیه سوخت آنها توسط دستگاه های متولی تایید شده را پایش می کنند، انحراف حدود یک و نیم میلیارد لیتری میان توزیع و مصرف را مشاهده می کنیم.

معاون وزیر نفت گفت: بسیاری از بارنامه های جعلی در کشور صادر و منجر به این شده که سهمیه سوخت تخصیص یافته به این خودروها به سمت قاچاق منحرف شود. این موارد باعث اتلاف حجم بسیار بالایی از سرمایه های کشور شده است.

مدیرعامل شرکت ملی پالایش و پخش فرآورده های نفتی اظهار داشت: بنابراین بهینه سازی مصرف انرژی و همچنین مدیریت مسیرهای تخصیص سوخت از اقدامات مهمی است که برای کاهش مصرف سوخت باید انجام شود.

مدیرعامل شرکت ملی پالایش و پخش فرآورده های نفتی گفت: با توجه به اختلاف قیمت بسیار زیادی که گازوئیل در داخل و خارج کشور دارد، فروش سهمیه گازوئیل در مبادی مرزی به مراتب بیشتر از اجرت حمل بار سود دارد. این مسئله موجب مهاجرت تعداد زیادی از کارت های سوخت به مرزها شده و صاحبان این کارت ها از فروش سهمیه گازوئیل درآمد کسب می کنند.

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

دیگر خبرها

  • توسعه ارتباطات سیار با نصب و راه‌اندازی دکل اینترنت سرعت در قلعه خواجه
  • راه‌اندازی کتابخانه سیار در مناطق مختلف شهری و روستایی اراک ضروری است
  • ◄ رفع مسدودی ۶۰۰۰ کارت سوخت کامیون و اتوبوس
  • سختی کار نفتی‌ها
  • سامانه درخواست اینترنتی کارت سوخت معرفی می‌شود
  • آتش سوزی خودروی پراید در جایگاه سوخت آستارا
  • آتش سوزی خودروی پراید حین سوخت گیری در آستارا/ حریق مهار شد
  • آتش سوزی در جایگاه سوخت سی ان جی آستارا
  • عرضه‌های امروز بورس کالا ۱۱ اردیبهشت ۱۴۰۳
  • مسدود شدن ۲۹۰ کارت سوخت در کردستان