Web Analytics Made Easy - Statcounter

بر اساس ابلاغیه پولادگر، کمیته‌های ایروپامپ و حرکات اصلاحی تحت نظارت فدراسیون آمادگی جسمانی و کمیته‌های ورزآرا، حرکات آیینی و انجمن پیاده‌روی تحت نظر فدراسیون ورزش‌های همگانی قرار گرفتند. - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم، در نامه ابلاغی سید محمد پولادگر آمده است: در متن نامه ابلاغی از سوی معاون توسعه ورزش قهرمانی و حرفه‌ای وزیر ورزش و جوانان آمده است: پیرو نامه شماره 162/3/د مورخ 2/6/1401 و عطف به نامه شماره 16537/4/د مورخ 6/6/1401 معاون محترم امور فرهنگی و توسعه ورزش همگانی و با استناد نامه شماره 883/100/ص/1401 مورخ 30/5/1401 مقام عالی وزارت مبنی بر تشکیل فدراسیون آمادگی جسمانی و صورتجلسه مورخ 15/5/1401 شورای صدور مجوز فعالیت در قالب فدرسیون از تاریخ ابلاغ این نامه، کمیته‌های ایروپامپ و حرکات اصلاحی تحت پوشش و نظارت فدراسیون آمادگی جسمانی و کمیته‌های ورزآرا، ‌حرکات آیینی و انجمن پیاده‌روی تحت نظر فدراسیون همگانی است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

به این ترتیب از تاریخ ابلاغ این نامه (هفتم شهریور 1401) انجمن‌ها، ‌کمیته‌ها و گروه‌های فدراسیون آمادگی جسمانی شامل انجمن آمادگی جسمانی و گروه کلنتیکس، انجمن پیلاتس، انجمن یوگا، انجمن کار با دستگاه های آمادگی جسمانی و گروه‌های بادی بیلد و وسایل ارتعاشی، کتل بل و جیمستیک، انجمن ایروبیک و گروه کانگوجامپ، انجمن ورزش‌های در آب، کمیته تمرینات ورزشی کاربردی، کمیته کراس فیت، کمیته کراس ترینیگ، کمیته کلیستنیکس، کمیته بادی بالانس، کمیته باراوسل، کمیته  فیوژن فیتنس، کمیته تمرینات معلق، کمیته دوچرخه ثابت و چرخ های سالنی، کمیته روش‌های تمرینی  EMS، کمیته آمادگی جسمانی پارسی، کمیته جامپینگ فیتنس، کمیته ایروپامپ و کمیته حرکات اصلاحی است.

خلیلی: تنها یک فدراسیون نمی‌تواند ورزش را همگانی کند

 

انتهای پیام/

منبع: تسنیم

کلیدواژه: ورزش همگانی ورزش همگانی فدراسیون آمادگی جسمانی آمادگی جسمانی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۸۸۵۰۴۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رییس کمیته مستندسازی وزارت ورزش منصوب شد

به گزارش خبرگزاری مهر و به نقل از پایگاه خبری وزارت ورزش وجوانان، حکم‌ صادره از سوی کیومرث هاشمی به شرح زیر است:

جناب آقای علیرضا پسندیده

نظر به تعهد و تخصص و تجارب ارزنده جنابعالی به موجب این ابلاغ به عنوان «رییس کمیته مستندسازی وزارت ورزش وجوانان» منصوب می‌شوید تا ضمن تشکیل جلسات لازم با حضور اعضاء، نسبت به تدوین آیین‌نامه مربوطه وعملیاتی شدن برنامه‌های کمیته مستندسازی اقدام لازم را به عمل آورید.

امید است با اتکال به خداوند منان و بهره‌گیری از ظرفیت های موجود در انجام وظایف محوله موفق ومؤید باشید.

به گزارش خبرنگار مهر، علیرضا پسندیده در حالی به عنوان رییس کمیته مستندسازی وزارت ورزش منصوب شده است که اسفند سال گذشته به عنوان سرپرست دفتر حوزه وزارتی منصوب شد. آن زمان هم پسندیده در شرایطی حکم خود را دریافت کرد و جایگزین سید محمد شروین اسبقیان شد که ۱۰ مرداد در مجمع انتخاباتی فدراسیون های ورزش های بومی محلی با رای مثبت اعضای مجمع به عنوان رییس این فدراسیون منصوب شده بود.

کد خبر 6090149

دیگر خبرها

  • تاریخ برگزاری انتخابات فدراسیون انجمن‌های ورزشی مشخص شد
  • زمان برگزاری انتخابات فدراسیون انجمن‌های ورزشی مشخص شد
  • رییس کمیته مستندسازی وزارت ورزش منصوب شد
  • رئیس کمیته مستندسازی وزارت ورزش منصوب شد
  • زمین‌های چمن ورزشگاه‌های جزیره خارگ نوسازی می‌شود
  • تعیین تکلیف حق پخش ورزش
  • تعیین حریم مشهد با طرقبه شاندیز در انتظار ابلاغ وزارت کشور
  • وزارت راه تکلیف جاده‌های ترانزیتی اردبیل را مشخص کند
  • تکذیبه تشکیل و اعزام تیم ملی فوتبال دانشجویان
  • پیشنهاد وزارت ورزش برای تعیین مدیریت پرسپولیس و استقلال