Web Analytics Made Easy - Statcounter

رابرت لوپون بازیگری که برای بازی در سریال «سوپرانوها» شناخته می‌شد، در ۷۶ سالگی از دنیا رفت.

 به گزارش گروه فرهنگی خبرگزاری دانشجو به نقل از یاهو نیوز، رابرت لوپون بازیگر سریال مشهور «سوپرانوها» و بنیانگذار تئاتر آف برادوی ام‌سی‌سی پس از ۳ سال مبارزه با سرطان پانکراس از دنیا رفت.

لوپون برادر پتی لوپون اسطوره برادوی بود و در سریال «سوپرانوها» در نقش همسایه و پزشک خانواده تونی سوپرانو نقش‌آفرینی کرده بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



رابرت لوپون سال ۱۹۴۶ در بروکلین متولد شد و سال ۱۹۵۷ در کمدی موزیکال «بازی پیژامه» روی صحنه رفت. وی سال ۱۹۷۶ برای بازی در نمایش موزیکال «گروه کر» نامزدی جایزه تونی را کسب کرد. این نمایش برنده جایزه تونی بهترین موزیکال و جایزه پولیتزر بهترین نمایشنامه سال شد.

او در دهه ۱۹۸۰ در دانشگاه نیویورک به تدریس بازیگری پرداخت و با همکاری یکی از دانشجویانش تئاتر ام‌سی‌سی را تأسیس کرد. وی از سال ۲۰۰۵ تا ۲۰۱۱ مدیر مدرسه جدید درام بود و ریاست هیات مدیره «آرت نیویورک» را برعهده داشت.

منبع: خبرگزاری دانشجو

کلیدواژه: سینما و تئاتر بازیگر خارجی سینمای ایران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت snn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری دانشجو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۸۸۵۱۳۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

(عکس) استایل جالب بازیگر زن سریال «گاندو» در ترکیه

منبع: برترین‌ها

tags # سلبریتی سایر اخبار (تصاویر) این گوسفند غول‌پیکر چینی از پورشه هم گران‌تر است! قارچ‌های زامبیِ سریال آخرین بازمانده (The Last Of Us) واقعی هستند! (تصاویر) عجیب و باورنکردنی؛ اجساد در این شهر خود به خود مومیایی می‌شوند آخرین حسی که افراد در حال مرگ از دست می‌دهند، چه حسی است؟

دیگر خبرها

  • ترایبکا به سراغ سالگردهای خاطره‌انگیر می‌رود/۲۵ سالگی «سوپرانوها»
  • حرف‌های جنجالی بازیگر مشهور که صداوسیما اصلا قبول ندارد
  • (عکس) استایل جالب بازیگر زن سریال «گاندو» در ترکیه
  • از فصل دوم جایگزین نقش کژال شدم/ پیشنهادات کاری دیگری دارم اما تصمیم نگرفته‌ام
  • فیلم| جزئیات جدید از آسیب دیدگی سعیدآقاخانی در سریال «نون خ»
  • جانبازانِ «نون‌ خ» و سرگذشت تلخ یک بازیگر
  • واکنش به بازی شهاب حسینی در آخرین سریالش
  • فیلمبردار سینمای ایران درگذشت
  • جشنواره فیلم پکن برندگانش را شناخت/تجلیل از چن کایگه با حضور ییمو
  • بازداشت ژرار دوپاردیو به اتهام تجاوز جنسی/حمایت مکرون فایده‌ای نداشت