Web Analytics Made Easy - Statcounter

مراسم بزرگداشت چهل‌ و یکمین سالگرد شهادت شهیدان رجایی و محمد جواد باهنر دوشنبه شب با حضور قشر‌های مختلف مردم از سوی شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی در شبستان امام (ره) حرم حضرت معصومه (س) در قم برگزار شد.

در این آیین حجت‌الاسلام سید حسین مومنی، طی سخنانی با اشاره به ویژگی‌های این ۲ شهید بزرگوار اظهار کرد: شهیدان رجایی و باهنر شیفتگان خدمت بودند و به قدرت هیچ تعلقی نداشتند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او  با اشاره به زهد و تقوی و ساده زیستی شهید رجایی و باهنر افزود: شهید رجایی در عمل نشان داد، با اینکه رئیس جمهور است، مانند مردم عادی زندگی می‌کند و خانه‌اش نیز تقریبا در منطقه پایین شهر تهران در میدان بهارستان است.

حجت‌الاسلام مومنی گفت: هنوز هم وقتی وارد خانه این شهید می‌شویم، به قدری محقر است که باورمان نمی‌شود، که برای رئیس جمهور مملکت است.

او تاکید کرد: مسئولان مملکت باید با تاسی از این شهیدان به دور از تشریفات زندگی کنند.

شهیدان رجایی و باهنر رئیس جمهوری و نخست وزیری در هشتم شهریورماه ۱۳۶۰ بر اثر وقوع یک انفجار تروریستی توسط گروهک منافقان به‌شهادت رسیدند.

باشگاه خبرنگاران جوان قم قم

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: حرم حضرت معصومه شهیدان رجایی و باهنر شهیدان رجایی رجایی و باهنر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۸۸۵۱۷۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تداوم افزایش ترانزیت خارجی از مسیر ایران

گمرک ایران اعلام کرد: ترانزیت خارجی از مسیر ایران در اولین ماه از سال ۱۴۰۳ با تدوام شیب افزایشی در ماه‌های اخیر، به رقم یک میلیون و ۶۰۰ هزار تن رسید.

به گزارش ایسنا، طبق اعلام روابط عمومی گمرک ایران، این میزان ترانزیت خارجی از مسیر ایران در فروردین ماه سال جاری نسبت به مدت مشابه سال قبل ۴۷ درصد افزایش نشان می‌دهد.

بر اساس این گزارش، بیشترین میزان ترانزیت خارجی در مدت یاد شده از مبدا گمرکات پرویزخان در استان کرمانشاه، شهید رجایی و باشماق در استان کردستان انجام گرفته است.

این گزارش می‌افزاید: در فروردین ماه سال جاری، ۴۸۶ هزار تن کالا از مبدا گمرک پرویزخان، ۳۷۷ هزار تن از مبدا گمرک شهید رجایی و ۲۰۳ هزار تن از مبدا گمرک باشماق ترانزیت شده است.

دیگر خبرها

  • «اُمّ علاء»؛ مادر شهیدی که هفت عزیزش را تقدیم اسلام کرد
  • برگزاری مراسم بزرگداشت آیت الله رئوفی
  • بزرگداشت شهدای مدرسه فیضیه در قم
  • برگزاری مراسم عزاداری شهادت امام جعفرصادق(ع) در ارومیه
  • برگزاری مراسم سوگواری شهادت امام جعفر صادق (ع) در یزد+فیلم
  • مراسم بزرگداشت سردارشهیدجواددوربین درانزلی برگزار می شود
  • برگزاری مراسم عزاداری شب شهادت امام جعفر صادق(ع) در ارومیه
  • تداوم افزایش ترانزیت خارجی از مسیر ایران
  • نظارت میدانی رئیس قوه قضائیه در بازدید از بندر شهید رجایی
  • روایت شهید فاطمیون + فیلم