Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری فارس از خرم‌آباد، محمد رزم ظهر امروز در شورای قضایی لرستان که با حضور معاون قضایی رییس قوه و رییس سازمان ثبت و اسناد و املاک کشور برگزار شد، اظهار کرد: از ۱۵ فروردین ۹۸ تا پایان ۱۴۰۰ ، ۸۲ هزار و ۵۰۵ فقره پرونده جریانی تحویل گرفته‌ایم ، همچنین ۸۹۶ هزار و ۸۳۷ فقره پرونده به مراجع قضایی وارد شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: در این مدت ۹۳۷ هزار و ۶۲۴ پرونده مختومه داشتیم.

رئیس کل دادگستری لرستان گفت: در پنج ماه اول سال جاری نیز ۱۴۹ هزار و ۵۱۱ پرونده ورودی داشتیم که حدود ۱۰ تا ۱۵ درصد افزایش داشته‌ایم البته ظرف چند ماهه دیگر شاهد کاهش پرونده‌ها خواهیم بود.

رزم بیان کرد: در پنج ماهه اول سال جاری ۱۴۶ هزار و ۳۴۸ خروجی پرونده داشته‌ایم.

وی با بیان اینکه ۳۰ هزار پرونده اجرای احکام داشتیم ، افزود: این پرونده ها در حال حاضر به ۱۵ هزار کاهش پیدا کرده است‌.

رئیس کل دادگستری لرستان گفت: ظرف این مدت توانستیم ۹۳ تک پست قضایی همچنین ۷ دادگاه عمومی را در بخش‌های استان راه‌اندازی کنیم.

رزم افزود: در این مدت ۵۷ قاضی و ۱۷۰ کارمند را جذب کردیم و قرار است در آینده نزدیک ۲۰۰ نفر دیگر جذب و استخدام شود.

رزم افزود: ظرف این مدت ۱۰۲ قاتل فراری را دستگیر کنیم، همچنین ۶۰ فقره احکام قصاص نفس و اعدام را اجرا کرده‌ایم، ۶۵ فقره قتل نیز به صلح و سازش منجر شده است.

وی به ۴۰ مورد شناسایی مجرمانه از جمله قاچاق سلاح و مهمات، تیراندازی ، قاچاق مواد مخدر ، سرقت مسلحانه ، قطع درختان اشاره کرد و گفت: با ۴۰ مورد شناسایی مجرمانه در استان برخورد خوبی صورت گرفته است.

مدیر کل دادگستری لرستان در پایان صحبت‌های خود درخصوص رفع تصرف اراضی نیز بیان کرد: ظرف این مدت ۴ هزار و ۵۶۶ هکتار از اراضی استان رفع تصرف شده است‌.

انتهای پیام/

منبع: فارس

کلیدواژه: رئیس کل دادگستری لرستان رفع تصرف اراضی محمد رزم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۸۸۵۲۳۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تشکیل پرونده قضایی برای ضاربان آمر به معروف در کاشمر

آفتاب‌‌نیوز :

دادگستری خراسان رضوی اعلام کرد پرونده قضائی برای ضاربان یک آمر به معروف و ناهی از منکر در کاشمر تشکیل و موضوع به صورت ویژه پیگیری می‌شود.

طبق گزارش دادگستری خراسان رضوی، در پی تذکر یک جوان کاشمری و آمر به معروف و ناهی از منکر به ۲ راکب موتور سیکلت که برای سه دختر نوجوان ایجاد مزاحمت کرده بودند وی از سوی ضاربان با ضربات چاقو مورد حمله قرار گرفت و از ناحیه گردن مجروح شد.

بنا بر این گزارش، پرونده قضائی در دادسرای عمومی و انقلاب شهرستان کاشمر تشکیل و متهمان با صدور قرار بازداشت موقت تحویل زندان شهرستان شدند.

منبع: خبرگزاری مهر

دیگر خبرها

  • افزایش ۲۵۳ درصدی تناژ ترانزیت ورودی به پایانه مرزی پرویزخان
  • کاهش ۲۴ درصدی ورودی پرونده‌های طلاق توافقی در شهرستان بهارستان
  • رسیدگی به پرونده های رفع تداخلات ارضی از اولویت‌های دستگاه قضایی است
  • رفع تصرف و بازگشت ۱۳ هکتار از اراضی شهرداری نهاوند به بیت‌المال
  • دادسرا رکن اصلی تشکیل پرونده است
  • تشکیل پرونده قضایی برای ضاربان آمر به معروف در کاشمر
  • جهش ۲۵۳ درصدی تناژ ترانزیت ورودی به پایانه مرزی پرویزخان
  • جهش ۲۵۳ درصدی تناژ ترانزیت ورودی به پایانه مرزی پرویزخان کرمانشاه
  • آزادسازی بیش از ۲۰ هکتار از اراضی ملی حومه قیروکارزین
  • صدور ۳۰ درصد اسناد تک برگی اراضی زراعی استان اردبیل