Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تسنیم»
2024-05-03@08:49:44 GMT

تلاش لحظه آخری بارسلونا برای جذب مونیه

تاریخ انتشار: ۸ شهریور ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۵۸۸۵۲۴۱

تلاش لحظه آخری بارسلونا برای جذب مونیه

باشگاه بارسلونا در تلاش است تا در آخرین روزهای نقل‌وانتقالات تابستانی خط دفاع تیم تحت‌هدایت ژاوی را تقویت کند. - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم، باشگاه بارسلونا که پیش از این به دنبال به خدمت گرفتن خوان فویث مدافع آرژانتینی تیم فوتبال ویارئال بود، حالا نظرش را معطوف به جذب مدافعی دیگر کرده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بر اساس گزارش نشریه «موندو دپورتیوو» چاپ کاتالونیا؛ باشگاه بارسلونا به دلیل مصدومیت اخیر و قیمت بالای فویث 24 ساله سراغ به خدمت گرفتن توماس مونیه از بوروسیا دورتموند رفته است.

مدیران باشگاه بارسلونا در تلاش هستند تا پیش از بسته شدن پنجره نقل‌وانتقالات تابستانی جاری در تاریخ اول سپتامبر (10 شهریور) خط دفاعی تیم تحت‌هدایت ژاوی هرناندس را تقویت کنند. فویث به خاطر مصدومیت از ناحیه زانو در بازی ویارئال مقابل ختافه حداقل به مدت 6 هفته از میادین فوتبال به دور خواهد بود و این یکی از دلایلی بود که بارسا قید خرید او را زد.

شوک به اوبامیانگ و خانواده‌اش؛ سرقت مسلحانه از مهاجم بارسلونا

توماس مونیه 30 ساله که سابقه بازی در پاری‌سن‌ژرمن را هم دارد، تا سال 2024 با بوروسیا دورتموند قرارداد دارد و ارزش فعلی او در بازار نقل‌وانتقالات 7 میلیون دلار تخمین زده شده است.

این مدافع بلژیکی تاکنون در 63 بازی برای زردپوشان وستفالن به میدان رفته و آمار سه گل‌زده و هفت پاس‌گل را از خود برجای گذاشته است.

انتهای پیام/

منبع: تسنیم

کلیدواژه: ویارئال دورتموند بارسلونا ویارئال دورتموند بارسلونا باشگاه بارسلونا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۸۸۵۲۴۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سکوهای خالی: بدترین استقبال فصل از بارسا

به گزارش "ورزش سه"، بارسلونا دیشب در آخرین بازی هفته سی و سوم لالیگا به مصاف والنسیا رفت و 4-2 برنده شد. طوفانی که در روزهای اخیر در چندین منطقه کاتالونیا پیش بینی شده بود به بارسلونا رسید و به طور کامل روی مسابقه و استقبال هواداران تاثیر منفی گذاشت. شکست های اخیر بارسا و از بین رفتن شانس قهرمانی نیز نقش داشت و به این دلایل تنها 30167 تماشاگر در ورزشگاه مونتجوئیک بودند تا بدترین استقبال فصل به ثبت برسد.

در مجموع از بازی های این فصل بارسا استقبال خوبی نشد و قبل از بازی دیشب، بازی با آلمریا کمترین تماشاگر را داشت. بازی برابر اتلتیکو نیز در رده سوم بود که این با توجه به حساسیت بازی و نام و اعتبار حریف در نوع خود بسیار عجیب بود.

دیگر خبرها

  • امید اول بارسلونا در جهنم زرد غیب شد!
  • PSG چقدر بد بود، بردن بارسلونا فریب‌مان داد
  • مارکو وراتی خودش را به بارسلونا پیشنهاد کرده‌است
  • ناراحتی ستاره بارسا از لوا: نگذاشت من گل بزنم!
  • باورنکردنی؛ الهلال می‌خواهد الکساندر میتروویچ فوق‌ ستاره‌اش را بفروشد!  
  • کارگران بازوان جامعه برای رشد و تعالی هستند
  • تلاش دانشجویان معترض آمریکایی برای شناسایی نشدن
  • از ادعای شکنجه تا پیام‌های لحظه آخری نیکا به مادرش
  • سکوهای خالی: بدترین استقبال فصل از بارسا
  • تاریخ‌سازی تراشتگن در بارسا: بیخ گوش لیونل مسی!