Web Analytics Made Easy - Statcounter

رقابت‌های کاراته سبک وادوکای قهرمانی کشور به میزبانی مشهد برگزار شد که در این رقابت‌ها، تیم خراسان رضوی با درخشش کاراته‌کارهای خراسانی به مقام قهرمانی رسید.

اکرم گلپرور، مسئول برگزاری مسابقات قهرمانی وادوکای کشور گفت: این مسابقات با حضور ۷۲۰ بانو ورزشکار در مشهد برگزار شد، پس از خراسان رضوی که بر سکوی نخست رقابت‌ها تکیه زد، مازندران دوم، خراسان جنوبی سوم و خراسان شمالی و تهران به ترتیب چهارم و پنجم شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او با اشاره به برگزاری این مسابقات در بالاترین سطح فنی افزود: این رقابت‌ها، هجدهمین دوره رقابت‌های قهرمانی کشور در بخش بانوان بود که طی روزهای سوم و چهارم شهریورماه به میزبانی مشهد مقدس در بخش‌های کومیته، کاتا انفرادی و تیمی برگزار شد و به پایان رسید.

 

باشگاه خبرنگاران جوان خراسان رضوی مشهد

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: کاراته قهرمانی کشور خراسان رضوی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۸۸۵۲۶۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نمایندگان خراسان رضوی در اردوی انتخابی تیم ملی سپک تاکرای بانوان


به گزارش خبرگزاری صدا وسیما مرکز خراسان رضوی، ۵ بازیکن سپک تاکرا و یک مربی از خراسان رضوی به اردوی انتخابی تیم ملی سپک تاکرای دختران در کرمانشاه جهت شرکت در مسابقات آسیایی تایلند دعوت شدند.

بهناز احمدنیا به عنوان مربی و ناهید ترابی، مهدیس هندویی، صبا طباطبایی، غزل شیرخانی و اعظم دادگر به عنوان ورزشکار در اردو حاضر هستند.

دیگر خبرها

  • گلف بازان قم در مسابقات قهرمانی ایران درخشیدند
  • اهدای خون در خراسان رضوی هفت درصد رشد کرد
  • در سال ۱۴۰۲ در ورزش خراسان رضوی چه گذشت؟
  • پایان رقابت‌های قهرمانی کاراته کشور با معرفی نفرات برتر
  • نمایندگان خراسان رضوی در اردوی انتخابی تیم ملی سپک تاکرای بانوان
  • برگزاری اردوی تیم تنیس روی میز دختران جوان
  • قهرمانی دختر سمنانی در مسابقات کاراته کشور
  • رقابت بوکسور‌های کیش در مسابقات قهرمانی کشور به میزبانی ملایر
  • پایان رقابت‌های قهرمانی کاراته کشور با معرفی نفرات برتر+فیلم
  • دو و میدانی قهرمانی جوانان آسیا؛ ششمی سجاد آقایی در ۴۰۰متر