Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-04-27@13:14:53 GMT

سرور مجازی خود را از کجا تهیه کنیم؟

تاریخ انتشار: ۸ شهریور ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۵۸۸۵۲۹۵

سرور مجازی خود را از کجا تهیه کنیم؟

خیلی از افراد برای کسب و کارهای خود که بسیاری هم در آن موفق هستند دنبال سرور مجازی می‌گردد که به هر صورتی بتوانند از سرعت بالایی برخوردار شوند. اما حال سوال اینجاست که سرور مجازی خود را از کجا تهیه کنیم؟ در ادامه با ما همراه باشید.

به گزارش ایسنا به نقل از نوین‌هاست، برای بررسی دقیق‌تر این سئوال که سرور مجازی خود را از کجا تهیه کنیم؟ ما می‌توانیم چند معیار انتخاب VPS را در نظر بگیریم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

  شرکت مد نظر به چه صورت پشتیبانی دارد و در چه ساعت از شبانه‌روز می‌تواند مشکل ما را حل کند؟   سرعت پاسخ‌گویی به مشکلات چه مدت طول می‌کشد.   به چه صورت می‌توان با شرکت ارائه دهنده‌ی سرور می‌توان ارتباط برقرار کرد به صورت چت آنلاین به صورت تماس تلفنی با به صورت تیکت.

برای انتخاب شرکت مناسب برای استفاده از سرور مجازی شما می‌بایست کیفیت سرور را نیز بررسی کنید، در ادامه با نوین هاست همراه باشید.

برای بررسی کیفیت سرور می‌توانید موارد زیر را بررسی کنید:

سرعت رم

می‌توان یکی از مهمترین قطعه‌ها در سرور را رم دانست. هر چه سرعت آن بالاتر باشد عملکرد برنامه‌ها و روان بودن اپلیکیشن‌ها را در برخواهد داشت که می‌توان رم را مهمترین چیز برای سرعت سرور دانست.

پردازنده‌ی سرور

می‌توان گفت پردازنده‌ی سرور را می‌توان به مغز تشبیه کرد پردازنده‌ی سرور مسئول انجام و پردازش را در سرور بر عهده دارد .

فضای هارد و نوع آن

هارد سرور برای ذخیره‌ی منابع و سرعت خواندن و نوشت اطلاعات بسیار مهم می‌باشد و هرچه نوع و کیفیت هارد بالاتر باشد تاثیر آن بر روی سرعت نیز تاثیر خواهد .

پهنای باند و ترافیک ماهیانه

پهنای باند و ترافیک ماهیانه را باید در نظر داشته به عنوان مثال ترافیک یا استفاده‌ی یک فرد از سرور خود خیلی زیاد می‌باشد. و فرد سایت کسب و کار خود را بر روی آن سرور راه‌اندازی کرده است. که پس از اتمام ترافیک فرد سایت آن فرد از دسترس خارج خواهد شد و ممکن است باعث کاهش و بی اعتبار شدن کسب و کارها و حتی سایت‌ها شود ولی برای تهیه سرور مجازی‌ در نوین‌هاست شما می‌توانید از ترافیک نامحدود استفاده کنید که خیلی لازم و ضروری می‌باشد.

امنیت سرور

امنیت سرور یکی از مهم‌ترین پلن‌ها در سرور مجازی می‌باشد. زیرا فرد برای نگه‌داری اطلاعات کسب و کار و حتی  اطلاعات‌ شخصی اقدام به نگه‌داری آن‌ها در سرور می‌کند که برایش بسیار مهم می‌باشد که شخص دیگری به آن‌ها نتواند دسترسی داشته باشد. برای ایجاد کردن این امنیت باید دید ارائه دهنده‌ی سرور از چه امنیتی استفاده می‌کند. بعضی از شرکت‌های هاستینگ از فایروال استفاده و پورت‌های محدودی را مجاز کرده‌اند و بعضی از شرکت‌ها محدودیت کمتری را برای امنیت کاربر ایجاد کرده‌اند. که برای تهیه سرور مجازی برای کاربر یکی از مهم‌ترین‌ها در تهیه سرور مجازی ایران و خارج امنیت آن می‌باشد .

قیمت سرور مجازی

برای تهیه سرور مجازی شاید مهم‌ترین مشخصه برای افراد هزینه‌ی آن باشد که فکر می‌کنند اگر هاستینگی قیمیت سرور خود را پایین‌تر می‌دهد پس هاستینگ دیگر حتما سرور را به آن‌ها می‌خواهد گران‌تر بفروشد که این‌گونه نمی‌باشد قیمت سرور به خیلی از چیزها بستگی دارد به عنوان مثال رم سی پی یو هارد و ... که هر کدام از موارد گفته شده انواع خاص خود را از نظر سرعت و انواع آن را خواهد داشت که در قیمت آن تاثیر خواهد داشت به عنوان مثال قیمت هارد ssd و nvme در قیمت آن سرور مجازی تاثیر خواهد داشت.

همچنین برای انتخاب بهترین هاستینگ مورد نظر خود یک مورد دیگر را در نظر داشته باشید که سابقه و تاسیس آن شرکت به چند سال گذشته بر می‌گردد. زیرا بعضی از ارائه دهنده‌ی سرور مجازی ابتدا تمامی موارد بالا را انجام خواهند داد و پس از مدتی مجددا کاهش کیفیت خواهند داشت و این قضیه یه مقدار مشتری را می‌تواند اذیت کند که در قبال هزینه‌ای که پرداخت کرده است پشتیبانی‌ دریافت نکرده است.

شما برای انتخاب هاستینگ مورد نظر برای خرید سرور مجازی می‌توانید از نوین‌هاست سرور مدنظر خود را تهیه فرمایید.

سرور مجازی نوین‌هاست

پشتیبانی نوین‌هاست از ساعت 9 الی 21 به صورت چت آنلاین تماس تلفنی و تیکت می‌باشد. همچنین بعد از ساعت 21 به صورت تیکت آماده‌ی پشتیبانی به شما عزیزان است.

جهت مشاهده و خرید پلن‌های مختلف سرور مجازی به وب سایت نوین‌هاست به نشانی اینترنتی https://www.novinhost.org/vps/ مراجعه نمایید.

انتهای رپرتاژ آگهی

منبع: ایسنا

کلیدواژه: سرور مجازی نوین هاست تهیه سرور مجازی نوین هاست ی سرور

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۸۸۵۲۹۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تحقق تمدن نوین اسلامی در مسیر آموزش و پرورش قرار دارد

به گزارش خبرنگار مهر، علیرضا رحیمی بعدازظهر پنجشنبه در همایش ائمه جماعات استان قم اظهار کرد: انقلاب اسلامی در طول این ۴۵ سال سرعت منحصر به فردی داشته و با قدرت و برنامه‌ای منسجم مسیر خود را طی می‌کند.

مدیرکل آموزش و پرورش استان قم بیان کرد: نظام تعلیمی و تربیتی انقلاب اسلامی طی این سالیان مثمر ثمر بوده است و در آینده نیز تاثیر مطلوبی خواهد داشت.

وی افزود: اگر تعلیم و تربیت دچار اختلاف شود، یقیناً در ریل انقلاب اسلامی نیز تاثیر خواهد داشت.

رحیمی ابراز کرد: تحقق تمدن نوین اسلامی در مسیر آموزش و پرورش قرار دارد چراکه آموزش رکن اصلی آن می‌باشد.

مدیرکل آموزش و پرورش استان قم خاطرنشان کرد: تعامل مسجد و مدرسه نقش موثری در تقویت نظام اسلامی دارد و آن مستلزم هم افزایی مضاعف می‌باشد.

کد خبر 6088752

دیگر خبرها

  • اعلام آمادگی دو بانک برای استفاده از برات الکترونیکی
  • تهدیدی برای شهر باستانی جیرفت
  • آبیاری نوین ؛ گامی به سوی جهش تولید
  • والیبال نشسته به دنبال نمایش جدید در پاریس/سید طلا با تاکتیک نوین
  • (ویدیو) طرز تهیه جوجه کباب زغالی توسط ذوج جوان غارنشین
  • رئیسی: ما آفریقا را برای آفریقا می‌خواهیم
  • تحقق تمدن نوین اسلامی در مسیر آموزش و پرورش قرار دارد
  • ۵۰ طرح آبیاری در اراضی کشاورزی قزوین اجرایی شد
  • کنکوری‌ها مراقب شگردهای کلاهبرداران باشند
  • تجهیز یک هزار و ۲۴۴ هکتار از اراضی قزوین به سامانه نوین آبیاری