Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-05-05@04:47:31 GMT

شهیدی: نمی‌دانم انتخاب مجمع وتو می‌شود یا نه

تاریخ انتشار: ۸ شهریور ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۵۸۸۵۳۰۳

شهیدی: نمی‌دانم انتخاب مجمع وتو می‌شود یا نه

به گزارش "ورزش سه"، مجید شهیدی مدیرکل حراست وزارت ورزش و جوانان پس از پایان انتخابات فدراسیون فوتبال که با پیروزی قاطع مهدی تاج در رقابت با  ماجدی و  عزیزمحمدی به پایان رسید، درباره خروجی این انتخاب که البته با حواشی شب گذشته تحت تاثیر قرار گرفت، بیان کرد: انتخابات برگزار شد. شب گذشته آقای کامرانی‌فر از طریق رسانه بیانیه داد که انتخابات مشکل دارد و هنوز هم سر حرف خودش بود و وسط جریان انتخابات را ترک کرد و مدیریت جلسه در دست کمیته بدوی بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بعد هم با اکثریت آرا آقای تاج انتخاب شد و ما هم احترام می‌گذاریم.
او سپس در واکنش به اینکه  امکان تغییر وجود دارد یا خیر گفت: باید قوانین را دنبال کنیم.
سوال بعدی از شهیدی درباره ادعای کامرانی فر بود و در واکنش به این موضوع بیان کرد: موضع آقای کامرانی فر و مکاتبات ایشان را حتما پیگیری می کنیم؛ با ایشان صحبت می کنیم و اگر نیاز به برخورد هم باشد، حتما برخورد می کنیم ولی خطر تعلیق وجود ندارد. نماینده های کنفدراسیون فوتبال آسیا و فیفا بودند و دیدند که دموکراتیک انتخابات برگزار شد. دیشب ساعت یک شب من مطلع شدم که البته خواب هم بودم که این ماجراها رخ داده بود.
او سپس درباره این موضوع که حضورش طی روزهای اخیر در فدراسیون فوتبال ربطی به ماجرای شب گذشته دارد یا خیر خطاب به خبرنگاری که سوال را پرسیده بود، بیان کرد: من در فدراسیون خیلی حاضر می شوم و شما یکبار آن را دیده اید. مسائل مختلفی نظیر وی ای آر، مسئله انتخابات و ... بود که به همه رسیدگی کردیم.
سوال بعدی از شهیدی این بود که ایا کمیته بدوی برخلاف قانون اقدام به تایید صلاحیت نامزدهای ریاست فدراسیون کرده که مدیر کل حراست وزارت ورزش و جوانان در واکنش به این سوال عنوان کرد: کمیته بدوی نظر خودشان را دادند. الان هم اعلام کردند. روی نظرشان هم هستند. حالا بررسی می شود و اگر مطابق با قوانین داخلی نباشد خب حتما با آنها صحبت می شود.
شهیدی در واکنش به این سوال که آیا از نظر وزارت ورزش انتخابات قانونی است یا خیر بیان کرد: الان انتخابات برگزار شده. از نظر مجمع انتخابات برگزار شده و ما هم به احترام آنها در انتخابات شرکت کردیم.
سوال پایانی از شهیدی این بود که ایا امکان وتو کردن انتخاب مجمع فدراسیون وجود دارد یا خیر که اودر واکنش به این سوال گفت: دیوان عدالت اداری باید نظر بدهد. نمی‌توانم بگویم نظر مجمع وتو می‌شود یا نه.

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: فدراسیون فوتبال مهدی تاج حسن کامرانی فر میرشاد ماجدی انتخابات برگزار

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۸۸۵۳۰۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

انتخابات کمیسیون ورزشکاران دوومیدانی مجددا برگزار شد

با توجه به اعتراض یکی از ورزشکاران انتخابات مجدد کمیسیون ورزشکاران فدراسیون دوومیدانی با حمایت وزارت ورزش و جوانان برگزار شد. - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم و به نقل از روابط عمومی؛ با توجه به اعتراض یکی از ورزشکاران نسبت به چند نکته آئین نامه‌ای انتخابات مجدد کمیسیون ورزشکاران فدراسیون دوومیدانی با حمایت وزارت ورزش و جوانان برگزار شد.

حمایت کمیته ملی المپیک از دوومیدانی‌کاران

بر همین اساس، پس از حضور اعضا و انجام رای‌گیری در نهایت نتایج ذیل حاصل شد:

حسین رسولی (رئیس کمیسیون ورزشکاران)

1- مهدی پیرجهان (نماینده حاضر در مجمع)
2- حسین رسولی (نماینده حاضر در مجمع)
3- سبحان احمدی (نماینده حاضر در مجمع)
4- تکتم دستاربندان (نماینده حاضر در مجمع)
5- مریم کاظمی (نماینده حاضر در مجمع)
6- حمیده اسماعیل‌نژاد (نماینده حاضر در مجمع)

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • سازوکار‌ها و آمادگی‌ها برای اجرای دور دوم انتخابات مجلس
  • اعضای هیات مدیره انجمن صنفی پایگاه های خبری تهران انتخاب شدند
  • گواردیولا: هنوز هم عاشق بایرن مونیخ هستم!
  • مجمع سالانه هیات فوتبال استان کرمان برگزار شد
  • انتخابات کمیسیون ورزشکاران دوومیدانی مجددا برگزار شد
  • نفرات جدید کمیسیون ورزشکاران دوومیدانی با برگزاری مجدد انتخابات مشخص شدند
  • بازگشت آجورلو به استقلال و یا انتخاب آذری چقدر صحت دارد؟
  • برگزاری مجدد انتخابات کمیسیون ورزشکاران فدراسیون دوومیدانی
  • پشت پرده ماجرای برکناری خطیر از مدیرعاملی استقلال/ بازگشت آجورلو یا انتخاب آذری چقدر صحت دارد؟
  • پشت پرده ماجرای برکناری خطیر از مدیرعاملی استقلال/ بازگشت آجورلو و یا انتخاب آذری چقدر صحت دارد؟