Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-05-03@02:46:00 GMT

بی‌آبی، بومگردی‌های همدان را زمین‌گیر کرد

تاریخ انتشار: ۸ شهریور ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۵۸۸۵۳۱۸

بی‌آبی، بومگردی‌های همدان را زمین‌گیر کرد

ایسنا/همدان رئیس انجمن بومگردی‌های استان همدان با بیان اینکه وضعیت اقامتگاه‌های بومگردی همدان خوب نیست، گفت: در چند روز گذشته مشکل بی‌آبی به اقامتگاه‌های بومگردی ضربه زیادی زده است.

مهدی غنی‌پارسا در گفت‌وگو با ایسنا، با بیان اینکه بومگردی‌ها از مشکل آب همدان به شدت آسیب دیده‌اند، اظهار کرد: مراجعه کنندگان بومگردی‌ها دائما به صورت تلفنی و مجازی وضعیت آب همدان را پیگیری می‌کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی ادامه داد: در روزهای گذشته چند تور گردشگری برای اسکان در اقامتگاه‌های بومگردی استان هماهنگ شده بود که به دلیل وضعیت آب همدان و استمرار این وضعیت لغو شد.

مدیر اقامتگاه بومگردی ترلان ترخین‌آباد با تاکید بر اینکه مسئولان استانی باید دست به دست هم دهند و تدبیری برای این مشکل بزرگ بیندیشند، افزود: مشکل بی‌آبی باید قبل از اینکه همدان فرصت مسافرپذیری را از دست دهد برطرف شود.

غنی‌پارسا در پایان خاطرنشان کرد: فصل گردشگری همدان تا پایان شهریورماه است و برای بهره بردن از این فرصت زمان زیادی نداریم بنابراین امیدواریم در مدت زمان باقیمانده صنعت گردشگری استان بیش از این آسیب نبیند.  

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استانی فرهنگی و هنری گردشگري بوم گردی بی آبی خشكسالي

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۸۸۵۳۱۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

افتتاح زمین چمن مصنوعی شهر جورقان

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای استان همدان؛ آقای احمدی شهردار جورقان گفت: این زمین چمن با بیش از ۸۰۰ میلیون تومان سرمایه گذاری در مدت ۴ ماه توسط شهرداری و شورای اسلامی شهر جورقان ساخته شده است. 
مسلم مخفی، فرماندار همدان هم گفت: حرکت‌های خوبی در شهر جورقان را شاهد هستیم و در بحث ورزش اتفاق‌های خوبی در این شهر افتاده و شهرداری و شورای اسلامی شهر با همه توان در صحنه هستند.

دیگر خبرها

  • نمایش ۵۹ شیء تاریخی به زودی در موزه‌های استان همدان
  • افتتاح زمین چمن مصنوعی شهر جورقان
  • اقامتگاه سنتی گل‌سنگ دربند افتتاح شد
  • معرفی ۴۲ فرصت سرمایه‌گذاری همدان در نمایشگاه اکسپو
  • رفع مشکل ورود موقت و تردد وسایل نقلیه گردشگران خارجی
  • مسکن مهر چاله‌ های بزرگ دارد
  • مشکل ورود موقت و تردد وسایل نقلیه گردشگران خارجی رفع شد
  • پاکسازی منطقه نمونه گردشگری بوذرجمهر قاین
  • حل مشکل تردد و ورود موقت وسایل نقلیه گردشگران خارجی به ایران
  • هزینه ۳۰۰ میلیارد تومانی شهرداری در حوزه گردشگری همدان