Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-05-01@07:54:32 GMT

سکوت مدیرعامل استقلال درباره کارت سیاوش یزدانی

تاریخ انتشار: ۸ شهریور ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۵۸۸۵۳۴۹

سکوت مدیرعامل استقلال درباره کارت سیاوش یزدانی

به گزارش خبرنگار مهر، مصطفی آجورلو مدیرعامل استقلال که یکی از اعضای مجمع فدراسیون فوتبال هم هست، بعد از انتخابات این فدراسیون درباره مراسم توضیحاتی داد.

او همچنین مصاحبه‌ای با برنامه «شبهای فوتبالی» انجام داد. گزارشگر این برنامه در پایان مصاحبه، از آجورلو درباره وضعیت کارت سیاوش یزدانی مدافع این تیم سئوال کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

آجورلو از پاسخ به این سئوال خودداری کرد و با یک لبخند و دست دادن با گزارشگر برنامه، از جلوی دوربین دور شد.

کد خبر 5577135

منبع: مهر

کلیدواژه: سیاوش یزدانی تیم فوتبال استقلال تهران مصطفی آجورلو انتخابات فدراسیون فوتبال فوتبال تیم فوتبال پرسپولیس تیم فوتبال استقلال تهران لیگ برتر فوتبال ایران فدراسیون فوتبال انتخابات فدراسیون فوتبال کمیته ملی المپیک مهدی طارمی مهدی تاج میرشاد ماجدی ورزشگاه آزادی مسابقات قهرمانی جهان تیم ملی فوتبال ایران محمود خسروی وفا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۸۸۵۳۴۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تغییر نام استقلال به استقلال خلیج فارس

مدیرعامل گروه صنایع پتروشیمی خلیج فارس از تغییر نام تیم استقلال به استقلال خلیج فارس خبر داد. - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم و به نقل از روابط عمومی شرکت صنایع پتروشیمی خلیج فارس، عبدالعلی علی عسکری، مدیرعامل گروه صنایع پتروشیمی خلیج فارس با اشاره به اینکه پسوند «خلیج فارس» نقطه اشتراک تمامی شرکت‌های گروه صنایع پتروشیمی خلیج فارس است، گفت: بر اساس همین سیاست، در راستای حفظ وحدت رویه، سیاست حاکمیت شرکتی و همچنین روز مبارک خلیج فارس، بر اساس تصمیم مالکان جدید، تیم محبوب استقلال، به استقلال خلیج فارس تغییر می‌یابد.

وی ادامه داد: این اقدام، گامی مهم برای اصلاح ساختارهای اقتصادی، سودده کردن این باشگاه، حرکت استقلال خلیج فارس در تراز جهانی و ان‌شاءالله کسب توفیقات در شأن این تیم در عرصه‌های بین‌المللی است.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • سکوت معنادار قالیباف بعد از پایان ضرب الاجل برای دولت رئیسی
  • مدیر عامل آدیداس: حاضر نشدیم با پیشنهاد نایکی به فدراسیون فوتبال آلمان برابری کنیم
  • خاطره شنیدنی مجری خاص برنامه مشاعره از ملاقاتش با رهی معیری | ویدئو
  • نحوه اعزام حسن یزدانی به المپیک؛ بحران بزرگ یا یک اتفاق عادی؟!
  • حسن یزدانی بحران ملی نیست
  • بازیکنان تراکتور تا بازی استقلال ممنوع‌ از مصاحبه شدند
  • پتروشیمی، نام باشگاه استقلال را تغییر داد
  • سناتور آمریکایی ارزیابی دولت از جنگ غزه را زیر سئوال برد
  • تغییر نام استقلال به استقلال خلیج فارس
  • حسن یزدانی در المپیک پاریس برابر قاتل تیلور؛ اشتباه یا احترام؟