Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تین نیوز»
2024-05-02@14:49:22 GMT

پروژه دهکدۀ گردشگری دریایی خلیج فارس کلنگ زنی شد

تاریخ انتشار: ۸ شهریور ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۵۸۸۵۳۸۸

پروژه دهکدۀ گردشگری دریایی خلیج فارس کلنگ زنی شد

تین نیوز

به مناسبت بزرگداشت هفته دولت، پروژۀ دهکده گردشگری دریایی خلیج فارس با حجم سرمایه گذاری ۲۲۰ میلیارد تومان در ساحل شهرستان بوشهر کلنگ زنی شد.

به گزارش تین نیوز، اسماعیل سجادی منش  گفت: پروژۀ دهکده گردشگری دریایی خلیج فارس به عنوان یکی از مهمترین پروژه های گردشگری استان بوشهر در راستای توسعه توریسم دریایی و ساحلی به مناسبت هفته دولت کلنگ زنی شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

​​​

مدیر کل اداره میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی استان بوشهر با اشاره به اینکه این پروژه با سرمایه گذاری بخش خصوصی ایجاد می شود، تصریح کرد: بخشی از اعتبارات لازم جهت پیشبرد پروژه در قالب تسهیلات بانکی در اختیار سرمایه گذار بخش خصوصی قرار خواهد گرفت.

این مقام مسئول در استان بوشهر، خاطرنشان ساخت: برآورد صورت گرفته توسط سرمایه گذار بخش خصوصی جهت احداث پروژۀ دهکده گردشگری دریایی خلیج فارس ۲۲۰ میلیارد تومان است.
وی اذعان داشت: این پروژه شامل ایجاد اسکله تفریحی، اقامتگاه دریایی، مجتمع گردشگری و کلوپ تفریحات دریایی است.


به گفته وی، پیش بینی می شود پس از اتمام این پروژه بزرگ توریسم دریایی، زمینه اشتغال حدود ۲۰۰ نفر از بومیان استان فراهم شود.
سجادی منش اظهار داشت: یکی از مهمترین و جذاب ترین بخش های این دهکده، هتل دریایی است که داخل آب ایجاد خواهد شد.
مدیر کل اداره میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی استان بوشهر، تاکید کرد: انتظار می رود با افتتاح پروژه دهکده گردشگری دریایی خلیج فارس شاهد تحولی چشمگیر در صنعت توریسم دریایی کشور به ویژه در منطقه خلیج فارس باشیم.

 

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

منبع: تین نیوز

کلیدواژه: گردشگری خلیج فارس سرمایه گذاری تین گردشگری دریایی گردشگری استان هفته دولت گردشگری و صنایع دستی تسهیلات بانکی بخش خصوصی خلیج فارس گردشگری دریایی بوشهر استان بوشهر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tinn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تین نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۸۸۵۳۸۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تابلوی «فرزند خلیج فارس» در بوشهر رونمایی شد

همزمان با روز ملی خلیج‌فارس با تلاش هنرمندان حوزه هنری بوشهر تابلوی فرزند خلیج‌فارس، شهید نادر مهدوی تهیه و رونمایی شد. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از بوشهر، همزمان با روز ملی خلیج‌ فارس برنامه‌های متعددی در سواحل استان بوشهر در بخش‌های مختلف اجتماعی، فرهنگی، هنری و سیاسی برگزار شد.

یکی از برنامه‌های مهم روز ملی خلیج‌فارس تهیه تابلوی «فرزند خلیج‌ فارس» بود که شامگاه سه‌شنبه از آن رونمایی شد.

این تابلو به همت حوزه هنری انقلاب اسلامی اثر سیاه قلم تحت عنوان «فرزند خلیج فارس» با حضور مسئولان استان بوشهر در مراسمی در حاشیه خلیج‌فارس رونمایی شد.

این تابلو که مزین به تصویر شهید شاخص سال 1394 شهید نادر مهدوی، سردار بزرگ مقابله با آمریکا در خلیج‌ فارس است در مراسم ویژه‌ای به مناسبت روز ملی خلیج‌ فارس در ساحل بوشهر با حضور رئیس حوزه هنری استان بوشهر و دیگر مسئولان رونمایی شد.

این اثر به سفارش حوزه هنری انقلاب اسلامی استان بوشهر در ابعاد 50 در 70 و توسط فاطمه نیک‌چهر تهیه شده است.

انتهای پیام/190/

دیگر خبرها

  • افزایش ۲۱درصدی تولید نفت ایران در خلیج فارس
  • بانک ذخایر دریایی افتتاح شد
  • تابلوی «فرزند خلیج فارس» در بوشهر رونمایی شد
  • کلنگ‌زنی احداث هتل و تله‌کابین خوشاکو در روز افتتاح هتل ۲ ستاره در ارومیه
  • کلنگ احداث هتل و تله‌کابین خوشاکو ارومیه به زمین زده شد
  • جزایر ایرانی به سمت مسکونی شدن خواهند رفت
  • نمونه‌های دریایی ایران در مرکز ذخایر ژنتیکی و زیستی ایران ذخیره می‌شود
  • نوجوانان بوشهری حفظ محیط زیست دریایی را تمرین کردند
  • رزمایش دریایی شناورها، گرامیداشت روز ملی خلیج فارس
  • توسعه گردشگری فارس با اجرای کمپین کرامت مثلث نور و خلیج فارس