Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری فارس از اراک سه گروه تعزیه از استان مرکزی در دومین سوگواره تعزیه‌خوانی رایت سرخ استان خوزستان حاضر خواهند شد.

مجالس تعزیه عاشورا به سرپرستی اسماعیل مجللی از اراک، مجلس شهادت «حر» به سرپرستی احمد جوانمرد از زرندیه و مجلس شهادت علی اکبر (ع) به سرپرستی علی تنها از ساوه در  دومین سوگواره تعزیه‌خوانی رایت سرخ استان خوزستان توسط شبیه‌خوانان استان مرکزی اجرا خواهد شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بیش از ۳۰ نفر از شبیه‌خوانان استان در این مجالس به ایفای نقش خواهند پرداخت.

گفتنی است  دومین سوگواره تعزیه‌خوانی رایت سرخ استان خوزستان از تاریخ ۷ لغایت ۱۷ شهریورماه به همت دستگاه‌های فرهنگی استان خوزستان در بهبهان با حضور گروه‌های شبیه خوانی از استان‌های مرکزی، اصفهان، فارس و خوزستان برگزار خواهد شد.

پیش از این نیز کارگاه‌های تخصصی آموزشی تعزیه توسط اسماعیل مجللی در بهبهان دایر شده بود.

انتهای پیام

منبع: فارس

کلیدواژه: شبیه خوانی سوگواره تعزیه خوانی رایت سرخ استان خوزستان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۸۸۵۴۲۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

میزبانی از دختران افغان در دومین روز نمایشگاه قرآن کابل

دومین روز نمایشگاه ملی قرآن کریم در کابل با حال و هوایی دخترانه و نیز حضور داور برنامه «محفل» برگزار شد. - اخبار بین الملل -

به گزارش دفتر منطقه‌ای خبرگزاری تسنیم، نمایشگاه ملی قرآن کریم افغانستان در حالی دومین روز خود را سپری کرد که در این روز میزبان صدها نفر از دختران و زنان افغان بود.

مردم افغانستان در این روز از نمایشگاه میزبان «احمد ابوالقاسمی» داور سرشناس برنامه «محفل» نیز بودند.

نخستین نمایشگاه ملی قرآن کریم در افغانستان، عصر چهارشنبه(12 اردیبهشت 1403) با حضور فرهنگیان، اساتید حوزه و دانشگاه و شماری از مقام‌های حکومتی در کابل گشایش یافت.

این نمایشگاه با شعار «جامعه افغانی، تربیت قرآنی» به مدت هفت روز از ساعت 10 صبح الی 4 بعدازظهر آغاز به کار کرده است. در این نمایشگاه 25 غرفه قرآن کریم و آثار مرتبط با آن به نمایش گذاشته شده است.

افغانستان| با عمل به قرآن ملت سرافراز باقی می‌مانیمگشایش بزرگترین نمایشگاه قرآنی در افغانستان

انتهای پیام/.

 

دیگر خبرها

  • دومین فراخوان جشنواره استانی «راویان غدیر»
  • برپایی میز خدمت در شهرستان زرندیه
  • دومین سامانه بارشی در راه آسمان اردبیل
  • راهیابی دو گروه سرود از چهارمحال و بختیار به جشنواره نغمه‌های روشن فردا
  • حمایت دبیرخانه "سوگواره ملی تعزیه ده زیار کرمان" از اجرای طرح نور
  • راه یافتن گروه سرود چهارمحال و بختیار به جشنواره «نغمه‌های روشن فردا»
  • جانشین خطیر مثل غریبه‌ها آمد و رفت!
  • آتیلا حجازی: امیدوارم نام استقلال تغییر نکند/ بی‌درنگ پیشنهاد سرپرستی را قبول کردم
  • میزبانی از دختران افغان در دومین روز نمایشگاه قرآن کابل
  • شکایت دو نشریه از مایکروسافت و OpenAI به دلیل نقض کپی‌رایت