Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری فارس به نقل از روابط عمومی اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان کرمان، حبیب‌الله جلیلی، مدیرکل امور استان‌های وزارت متبوع ضمن تبیین و تشریح طرح روایت جهاد - رقابت خدمت گفت:  پس از تاکید جناب آقای دکتر زاهدی وفا، سرپرست محترم وزارت بر اهمیت فعالیت‌های «شوراهای هماهنگی مدیران استان‌ها» در پیشبرد اهداف وزارت در سطوح استانی، مطالعه اولیه‌ای از فعالیت استان‌ها تهیه و بر مبنای آن سلسله نشست‌هایی با عنوان «طرح تبیین روایت جهاد - رقابت خدمت» برنامه‌ریزی شد تا با حضور مدیران کل اجرایی نقاط قوت و ضعف فرآیندهای اجرایی جاری مورد بازبینی قرار گیرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی ادامه داد: در این نشست‌ها توجه و اهمیت بخشیدن به ظرفیت‌های شورای هماهنگی مدیران در استان‌ها مورد تاکید است؛ همفکری، هم‌رفتاری و در نهایت همدلی بین دستگاه‌های تابعه سبب همسویی و ارائه خدمات بهتر به مردم خواهد شد و از طرفی بر تعاملات با ذی‌نفوذان، نخبگان و سایر مراجع استانی و ملی و انعکاس دستاوردهای وزارت به آحاد جامعه تاثیرات موثری خواهد داشت.

مدیرکل امور استان‌ها وزارت تعاون با بیان اینکه عملکرد اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان کرمان در ازریابی‌ها رو به رشد و مثبت است، گفت:  حضور مدیران باید بیشتر و باانگیزه باشد جلسات شورا باید در مسیر تحول و نوآوری و نتیجه آن همراه با اثربخشی باشد.

وی با بیان اینکه این شوراها با هدف ایجاد نگرش مشترک، وحدت رویه، تجمیع ظرفیت‌ها و توانمندی‌های وزارت در استان‌ها، برای افزایش توان دولت در امر خدمت‌رسانی و افزایش توان دستگاه‌ها درحل و فصل مسائل و مشکلات در سطح استان‌ها از ده دستگاه تابعه وزارت تشکیل شده تنوع گسترده‌ای از برنامه‌ها،  فعالیت‌ها و خدمات را در استان‌ها فراهم می‌کند.

جلیلی ادامه داد: این شوراها از نظر گستردگی فعالیت‌ها و خدمات و گستردگی جمعیت تحت پوشش، در میان سایر دستگاه‌های اجرایی کشور بی‌نظیر بوده و یکی از اصلی‌ترین و موثرترین تشکیلات و ابزارهای وزارت در استان‌ها محسوب می‌شود. این ظرفیت عظیم که وظیفه راهبری اهداف و برنامه‌ها را بر عهده دارد از اهمیت ویژه‌ای برخوردار است و پایش مستمر وضعیت آن و به‌روز بودن رویه‌های آن امری ضروری است.

جلیلی اظهار داشت در سه ماه اول سال 1401 تعداد 106 جلسه شورای هماهنگی بین دستگاه‌های تابعه وزارت در استان‌های کشور با میانگین 5.3 مصوبه برای هر جلسه ثبت شده است. در این جلسات اهم موضوعات جاری دستگاه‌های تابعه وزارت در دستور کار قرار می‌گیرد تا زمینه‌های هم‌افزایی و همکاری دستگاه‌ها در خدمت‌رسانی مورد بررسی قرار گیرد.

وی ابراز امیدواری کرد تا با جمع‌بندی نظرات، تجربیات و اقدامات خلاقانه و مبتکرانه‌ای که در شوراها انجام می‌گیرد، در خلال بحث‌های کارشناسی با نقد و بررسی دقیق‌تر و جامع‌تر، نتایج مناسبی حاصل شود و در نتیجه شوراها به سمت «عملیاتی محور شدن فعالیت‌ها»، البته بیش از پیش، هدایت شوند.

در این نشست مجتبی مصباح مدیر کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان کرمان نیز اظهار داشت: شیوه نامه ها قبل از ارزیابی مدیران به ادارات کل ارسال و بعد از نظرات مدیران نهایی شود .

وی در رابطه با جلسات شورا با مقامات استانی گفت : هدف معرفی شورای هماهنگی دستگاه‌های زیر مجموعه به اعضای غیر دولت است که می‌توان به‌عنوان یک تحول و نوآوری و هم یک شاخص در مصوبات شورا به‌عنوان یک الگو قرار گیرد.

انتهای پیام/۳۷۶۳/ب

منبع: فارس

کلیدواژه: وزارت تعاون کار و رفاه اجتماعی اداره کل تعاون کرمان وزارت تعاون کار و رفاه اجتماعی استان ها فعالیت ها دستگاه ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۸۸۵۴۵۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برنامه ریزی برای واگذاری۲هزار میلیارد تومان پروژه نیمه تمام ایلام

به گزارش خبرنگار مهر، امین دوست محمدی در دیدار سرپرست اداره کل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان ایلام با اشاره به اینکه همه دستگاه‌های اجرایی مکلف به اجرای قانون جامع حمایت از ایثارگران هستند، افزود: سازمان برنامه و بودجه استان ایلام از تمامی ظرفیت‌های قانونی برای خدمات رسانی مطلوب به جامعه ایثارگران حمایت می‌کند.

وی با اشاره به همه دستگاه‌های اجرایی استان ایلام از جمله بنیاد شهید و امور ایثارگران از ظرفیت جامعه هدف ایثارگران برای تحقق شعار تلاش کنند، تصریح کرد: برون سپاری خدمات از جمله موارد بسیار مهمی است که در دستگاه‌های اجرایی باید به این ظرفیت قانونی توجه کنند.

دوست محمدی اضافه کرد: واگذاری طرح‌های نیمه تمام به بخش خصوصی از دیگر اولویت‌های مهم است، برنامه ریزی برای واگذاری ۲ هزار میلیارد تومان پروژه نیمه تمام ایلام به بخش خصوصی طی سال جاری انجام است.

محمد رحیمی سرپرست اداره کل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان ایلام نیز با تقدیر از حمایت‌های سازمان برنامه و بودجه از فعالیت‌ها و پروژه‌های عمرانی بنیاد شهید، گفت: ۱۰۰ درصد مصوبات دور اول سفر ریاست محترم جمهوری در حوزه بنیاد شهید استان با اعتبار ۵ میلیارد تومان به اتمام رسیده است.

وی بیان کرد: کارهای زیرساختی و پروژه‌ای بسیار خوبی در حوزه زائرسرا و خانه ایثار برای استان ایلام تعریف شده که این مهم نیازمند حمایت مسئولان ارشد استان در بحث اعتبارات است.

وی تصریح کرد: زائرسرای بنیاد شهید در مهران با ۶۰ درصد پیشرفت از جمله پروژه‌های مهم اداره کل بنیاد شهید است، همچنین برای تمامی املاک بنیاد شهید سند تک برگ اخذ شده است.

کد خبر 6089740

دیگر خبرها

  • نشست هم‌اندیشی وزیر امور خارجه با مدیران عامل رسانه‌های کشور
  • کسب رتبه برتر فرمانداری درمیان بر اساس ارزیابی وزارت کشور
  • نشست نماینده ولی فقیه در کردستان با تشکل های کارگری و کارفرمایی
  • جشنواره چند رسانه‌ای وزارت میراث فرهنگی در کرمان برگزار می‌شود
  • عملکرد شوراها قابل دفاع است
  • مشارکت ۶۰ میلیون ایرانی در کالابرگ الکترونیک فجرانه
  • مشارکت ۶۰ میلیون ایرانی از کالابرگ الکترونیک فجرانه
  • برنامه ریزی برای واگذاری۲هزار میلیارد تومان پروژه نیمه تمام ایلام
  • دیدار مدیران کل امور اتباع و فنی و حرفه‌ای استان قزوین
  • مدیران حوزه کارگری در نماز جمعه سیستان و بلوچستان پاسخگوی مطالبات مردم شدند