Web Analytics Made Easy - Statcounter

سیاهکلی نماینده مجلس در مورد تعلل دولت در ارائه لایحه تشکیل وزارت بازرگانی گفت: دولت باید یک وزیر برای وزارت بازرگانی و یک وزیر برای وزارت صنعت معرفی کند. ممکن است اسم وزیر فعلی هم برای یکی از این وزارتخانه ها باشد که این بستگی به رئیس جمهور دارد.

لطف الله سیاهکلی عضو کمیسیون صنایع و معادن در گفت وگو با عصرایران اظهار داشت: البته دولت هم قطعا رایزنی می کند و از حال و هوای مجلس مطلع می شود و برابر آن وزیر به مجلس معرفی می کند چون اگر وزیر به مجلس معرفی شود و رای نیاورد قطعا هم برای مجلس و هم دولت خوب نیست و این نشان می دهد که شناخت از همدیگر کم است اگر شناخت از همدیگر بیشتر باشد حتما وزیری معرفی می شود که رای بیاورد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی در مورد اینکه اگر فاطمی امین برای وزارت صمت معرفی شود وضعیت وی در مجلس چگونه است، گفت: با توجه به وضعیتی که رئیس جمهور دو ماه از مجلس وقت خواست نشان داد که وضعیت وزیر فعلی خوب نیست و اگر وی معرفی شود مجلس به وی رای نمی دهد.

سیاهکلی تاکید کرد: ما اعتقاد داریم که وزیر در حوزه اجرا فعالیتی نداشته است و حوزه اجرا را به خوبی نمی شناسد در باب قیمت خودرو هم وزیر عزم اش بر این است که قیمت خودرو را افزایش دهد و همین مسئله نشان می دهد که وزیر اشراف کامل به موضوع ندارد.

وی خاطر نشان کرد: معتقدم فاطمی امین کار اجرا نکرده است و نمی تواند آنجا را به خوبی اداره کند. وی ساختار وزارت صمت را بهم زده است افرادی که آورده است کارنابلد هستند و‌نمی توانند کارها را پیش ببرند اختلافاتی که وجود دارد اعتصاب ها و اعتراض ها نشان می دهد در آنجا ناکارآمدی هست

عضو کمیسیون صنایع ‌‌معادن خاطر نشان کرد: به نظر من باید رئیس جمهور فرد جدیدی را برای وزارت صمت معرفی کند.

منبع: عصر ایران

کلیدواژه: برای وزارت وزارت صمت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.asriran.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «عصر ایران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۸۸۵۴۸۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

معرفی و انتصاب مجری و نماینده بنیاد علوی در استان کهگیلویه وبویراحمد

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما مرکز کهکیلویه و بویراحمد، علی نیک بخت از جوانان انقلابی، توانا و خلاق استان کهگیلویه بویر احمد با پیشنه‌ی موفق به عنوان دبیر نهاد آبادانی و پیشرفت بنیاد علوی در لنده هم اکنون به عنوان مجری و نماینده بنیاد علوی در سطح استان کهگیلویه و بویر احمد انتخاب و معرفی شد. مهندس نیک بخت با اشاره به تدوین سند توسعه استان در بخش‌های مختلف و استفاده از ظرفیت‌های نخبگان در راستای توانمندسازی مناطق محروم استان گفت:در دوره جدید ماموریت‌های بنیاد علوی، پیشرفت اقتصادی مناطق محروم و روستایی مبتنی بر توانمند سازی، اشتغال زایی و درآمد پایداری اقشار ضعیف خواهد بود. نیکبخت افزود؛ توسعه و ارتقای سلامت با تاکید بر اقدامات پیشگیرانه و گلوگاه‌های حساس، حضور موثر و اهرمی در توسعه نوآوری‌های نوین سلامت اقشار ضعیف در دستور کار مجموعه‌ی بنیاد علوی است. نماینده بنیاد علوی در استان سومین ماموریت بنیاد را ارتقای عدالت آموزشی با تاکید بر جمعیت دانش آموزی و تامین شرایط خاص برای استعداد‌های برتر اقشار ضعیف برشمرد و گفت: تسهیل‌گران و مجریان شهرستان‌های هدف بنیاد علوی در استان تا نیمه دوم اردیبهشت ماه بعد از گذراندن مراحل مختلف آزمون، ارزیابی شایستگی و مصاحبه تخصصی و فنی توسط بنیاد علوی انتخاب و معرفی می‌شوند

دیگر خبرها

  • سردرد‌های مکرر نشانه چیست؟
  • معرفی داوران و ناظران هفته نوزدهم لیگ برتر هندبال مردان
  • نماینده مالک جدید در استقلال معرفی شد
  • دو میلیون بریتانیایی هنوز درگیر کرونا هستند
  • فرمول تعیین دستمزد کارگران تغییر می‌کند؟
  • حساب بانکی چه افرادی مشمول مالیات می‌شود؟
  • روایت عضو شورای عالی کار درباره دستمزد کارگران/ فرمول تعیین حقوق کارگران تغییر می‌کند؟
  • حساب بانکی چه افرادی مشمول مالیات بر سوداگری می‌شود؟ | نحوه شناسایی حساب های غیر تجاری
  • معرفی و انتصاب مجری و نماینده بنیاد علوی در استان کهگیلویه وبویراحمد
  • حساب بانکی چه افرادی مشمول مالیات بر سوداگری می‌شود؟