Web Analytics Made Easy - Statcounter

بر اثر برخورد یک کامیون و یک دستگاه مینی بوس با یکدیگر در جاده شوشتر - دزفول که صبح روز سه‌شنبه رخ داد ۱۶ نفر کشته و هشت نفر مجروح شدند.

به گزارش پایگاه خبری پلیس، سرهنگ رضا دولتشاهی بیان کرد: در پی اعلام مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ مبنی بر یک فقره تصادف منجر به فوت در جاده کمربندی شوشتر به دزفول ماموران پلیس راه خوزستان به محل حادثه اعزام شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: پس از بررسی ماموران مشخص شد که در این حادثه یک دستگاه کامیون اف اچ با یک دستگاه خودرو مینی بوس برخورد کرده که ۱۶ نفر در دم فوت کردند و هشت نفر دیگر مجروح شدند که به مراکز درمانی منتقل شدند.

سرهنگ دولتشاهی با تاکید بر رعایت قوانین و مقررات راهنمایی و رانندگی، رعایت سرعت مطمئنه و همچنین رعایت فاصله طولی با خودرو‌های دیگر را به ویژه در ایام اربعین حسینی در پیشگیری از حوادث رانندگی را بسیار موثر دانست.

بر اساس این گزارش تعداد کشته شدگان تصادف مینی‌بوس و کامیون که بامداد روز سه‌شنبه رخ داد به ۱۶ نفر رسیده است.

منبع: فرارو

کلیدواژه: شوشتر مینی بوس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت fararu.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فرارو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۸۸۵۵۲۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برخورد پراید با کامیون در محور بروجن به لردگان با دو مصدوم و حادثه دیده

مسعود مثنوی اظهار داشت: طی تماس تلفنی آتش نشانی بروجن خبری مبنی بر برخورد یک دستگاه خودروی سواری پراید با یک دستگاه کامیون و گرفتار شدن راننده پراید در خودرو دریافت شد.

وی افزود: به سرعت تیم پایگاه امداد و نجات جاده‌ای نگین به محل حادثه اعزام شدند.

بیشتر بخوانید

شش مصدوم در برخورد رخ به رخ پژو ۴۰۵ با ساینا در محور چلیچه به جونقان

مثنوی‌اضافه کرد: نیرو‌های امدادی پس از ارزیابی، ایمن سازی صحنه حادثه و خودرو، مصدوم را فیکس نموده و عملیات رهاسازی را انجام و مصدومان را جهت انتقال به مرکز درمانی به اورژانس تحویل دادند.

دیگر خبرها

  • واژگونی یک دستگاه مینی بوس در محور سوادکوه با ۱۰ مصدوم
  • برخورد پراید با کامیون در محور بروجن به لردگان با دو مصدوم و حادثه دیده
  • تصادف خودروی پژو و کامیون در یاسوج ۳ کشته برجای گذاشت
  • تصادف خونین مینی‌بوس در شاهین‌شهر با ۱۵ مصدوم
  • تصادف مرگبار در جاده جنت آباد قم
  • تصادف مرگبار زنجیره‌ای در آزاد راه خلیج فارس
  • تصادف مینی‌بوس و لیفان در اتوبان آزادگان ۱۵ مصدوم داشت
  • مصدومیت ۱۵ نفر در تصادف لیفان و مینی‌بوس در شاهین شهر
  • تصادف مرگبار رونیز و پژو ۲۰۶ در این بزرگراه تهران/ برخورد خونین کامیونت‌ها
  • تصادف مرگبار رونیز و پژو ۲۰۶ در بزرگراه شیخ‌فضل‌الله/ برخورد خونین کامیونت‌ها