Web Analytics Made Easy - Statcounter

رئیس سازمان صمت استان اصفهان گفت: سیستم‌های نظارتی در حوزه لوازم یدکی و لوازم خانگی پیشرفت مناسبی داشته و زیر ساخت‌های آن در حوزه تولید سایر کالاها قرار است ایجاد شود. با این اقدام کالای قاچاق و تقلبی در بازار به ویژه در بازار لوازم خانگی به خوبی شناسایی می‌شود.

به گزارش خبرنگار ایمنا، امیرحسین کمیلی امروز _سه شنبه هشتم شهریورماه_ در نشست خبری به مناسبت هفته دولت اتاق بازرگانی اصفهان اظهار کرد: مردمی سازی یارانه‌ها، اقدامی شجاعانه از سوی رئیس جمهور بود که با همکاری مردم به اجرا شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: در این دوره هماهنگی بسیار خوبی بین سازمان توسعه تجارت و وزارت امورخارجه صورت گرفته است که این ارتباط و هماهنگی در دوره‌های گذشته وجود نداشت که این مهم، چشم انداز بسیار خوبی را نشان می‌دهد.

رئیس سازمان صمت استان اصفهان گفت: سیستم‌های نظارتی در حوزه لوازم یدکی و لوازم خانگی پیشرفت مناسبی داشته و زیر ساخت‌های آن در حوزه تولید سایر کالاها قرار است ایجاد شود. با این اقدام کالای قاچاق و تقلبی در بازار به ویژه در بازار لوازم خانگی به خوبی شناسایی می‌شود.

کمیلی تصریح کرد: هر کالایی که بدون شناسه کالا باشد، از بازار جمع آوری خواهد شد. کالاهایی که از مبادی رسمی هم وارد می‌شود هم باید دارای شناسه کالا باشند، در غیر این صورت از بازار جمع‌آوری خواهند شد.
همه اصناف ملزم به ثبت اطلاعات در سامانه جامع تجارت هستند، در غیر اینصورت فعالیت آن‌ها با مشکل روبه‌رو خواهد شد.

کد خبر 600942

منبع: ایمنا

کلیدواژه: وزارت صمت وزیر صمت وزیر پیشنهادی وزارت صمت سرپرست وزارت صمت فاطمی امین وزیر صمت لوازم خانگی لوازم خانگی داخلی کالای قاچاق کشف کالای قاچاق شهر شهروند کلانشهر مدیریت شهری کلانشهرهای جهان حقوق شهروندی نشاط اجتماعی فرهنگ شهروندی توسعه پایدار حکمرانی خوب اداره ارزان شهر شهرداری شهر خلاق لوازم خانگی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.imna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایمنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۸۸۵۵۶۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

انبار احتکار لوازم خانگی در محمودآباد لو رفت

سردار حسن مفخمی شهرستانی فرمانده انتظامی مازندران گفت: در اجرای طرح ارتقای امنیت اجتماعی و مبارزه با احتکار کالا، ماموران پلیس امنیت اقتصادی شهرستان محمودآباد از وجود یک انبار احتکار لوازم خانگی مطلع شدند.

او افزود: کارآگاهان اداره مبارزه با جرایم اقتصادی پلیس با همکاری کارشناسان اداره صمت شهرستان محمودآباد از این انبار بازدید و در بازرسی از آن انواع لوازم خانگی برند ایرانی از قبیل: یخچال، آبگرمکن، لباسشویی، کولرگازی، اسپیکر‌های بزرگ، جاروبرقی و انواع لوازم خانگی برقی و ... کشف کردند.

سردار مفخمی با اشاره به اینکه طی بررسی کارشناسان این انبار در سامانه تجارت و انبار‌ها ثبت نبوده و در مصادیق احتکار قرار گرفت، گفت: ارزش ریالی کالا‌های کشف شده از سوی کارشناسان بالغ بر ۸۰۰ میلیارد ریال برآورد شد که در این خصوص پرونده تشکیل و متهم تحویل مراجع قضائی شد.

فرمانده انتظامی مازندران افزود: مبارزه با قاچاق کالا و احتکار کالا‌های اصلی و ضروری مردم، یکی از اولویت‌های مهم پلیس است که در این راستا با تشکیل قرارگاه مبارزه با قاچاق کالا و ارز، شاهد اقدامات خوبی در این زمینه بوده ایم.

باشگاه خبرنگاران جوان مازندران ساری

دیگر خبرها

  • افزایش ۲.۵ برابری تشکیل پرونده‌های قاچاق کالا و ارز درآذربایجان‌ غربی
  • افزایش ۲.۵ برابری تشکیل پرونده‌های قاچاق کالا و ارز در آذربایجان‌ غربی
  • انبار احتکار لوازم خانگی در محمودآباد لو رفت
  • ۶۴ نفر تسهیلات مشاغل خانگی در مشهد دریافت کردند
  • کشف ۳۰ میلیارد لوازم خانگی قاچاق در کرمان 
  • پازوکی :تولیدکنندگان خواستار افزایش قیمت لوازم خانگی هستند/ واردات لوازم خانگی همچنان ممنوع است
  • کشف ۳۰ میلیارد لوازم خانگی قاچاق در کرمان
  • ۹۹ درصد لوازم خانگی تقلبی در اینجا به فروش می‌رسند | چقدر لوازم خانگی تقلبی در بازار وجود دارد؟
  • دولت از فعالان بازار لوازم خانگی انتظار معجزه دارد
  • توزیع بیش از ۴۰۰ دستگاه لوازم خانگی در بجنورد