Web Analytics Made Easy - Statcounter

ایسنا/خوزستان مالک باشگاه استقلال ملاثانی با گله‌مندی از برگزارکنندگان مجمع امروز فدراسیون فوتبال، گفت: بنده به مجمع دعوت شده بودم اما آقای علیزاده مالک امتیاز تیم با لابی‌گر موفق به رای دادن شد.

سیدسلطان حسینی در گفت و گو با ایسنا، درخصوص درگیری‌اش با مسئولان برگزارکننده مجمع فدراسیون فوتبال، اظهارکرد:‌ این یک بی‌نظمی از سوی این مسئولان در امر برگزاری مجمع بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

من به صورت رسمی برای حضور در این مجمع دعوت شده بود اما آقای علیزاده مالک امتیاز تیم با لابی‌گر و افرادی که طرفدار کاندیداهای دیگر به جز آقای تاج بودند، موفق به رای دادن شد.

وی ادامه داد:‌ البته همین که شب گذشته اعلام می‌شود مجمع فدراسیون لغو شد و دو ساعت بعد می‌گویند مجمع برگزار می‌شود این نماد بی‌نظمی در فدراسیون فوتبال و ورزش ایران است. باید با مسئولان مسبب این کار برخورد جدی شود زیرا با آبروی ورزش ایران بازی شد.

مالک باشگاه استقلال ملاثانی در ادامه نیز گفت: من علیه آقای علیزاده حکم قطعی دادگاه را گرفتم و او دیگر نمی‌تواند نه اسم تیم و نه امتیاز باشگاه را جا به جا کند، ضمن این‌که مطالبات زیادی هم از او داریم. به هر حال من به این‌که چرا او به جای من در مجمع رای داد، معترض بودم اما این‌که خواسته ما یعنی انتخاب آقای تاج برآورده شد، قضیه این‌که چرا علیزاده به جای من در مجمع رای داد، برایم مهم نیست و دیگر معترض نیستم.

وی تاکید کرد: البته در مجمع درگیری بین من و آقای علیزاده به وجود نیامد و وقتی همدیگر را می‌بینیم به هم احترام می‌گذاریم. درگیری من با مسئولان فدراسیون و برگزارکننده مجمع بود.

حسینی همچنین در پاسخ به این سوال که چرا با حضور تاج در راس فدراسیون فوتبال موافق هستید؟ عنوان کرد:‌ آقای تاج برای فوتبال ایران باتوجه به جایگاهی که در فوتبال بین المللی دارد، تاثیرگزارتر است.

وی در پایان گفت: در پایان مجمع نیز با آقای تاج صحبت کردم و به من قول داد به شهر ملاثانی سفری داشته باشد.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استانی ورزشی اخبار ورزشی خوزستان تیم فوتبال استقلال ملاثانی آقای علیزاده آقای تاج

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۸۸۵۶۵۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حذف رییس کمیته داوران فدراسیون کشتی از المپیک پاریس

رییس کمیته داوران فدراسیون کشتی و عضو کمیسیون اتحادیه جهانی کشتی از لیست داورانی که شانس قضاوت در المپیک را داشتند، کنار گذاشته شد.

به گزارش ایسنا، اتحادیه جهانی کشتی، محمد مصلایی پور، رییس کمیته داوران فدراسیون کشتی، مدرس اتحادیه جهانی و داور المپیکی ایران را از لیست داوران المپیک پاریس کنار گذاشت.

مصلایی پور چند روز پیش از حضور در مسابقات قهرمانی آسیا خودداری کرد و پس از آن نیز اتحادیه جهانی او را از چرخه داورانی که شانس قضاوت در المپیک را دارند، کنار گذاشت.

طبق اعلام اتحادیه جهانی کشتی ۳ داور درجه المپیکی ایران شامل کامران سلطانی زاده،‌ نیما صادقی و مهدی بشیر زاده برای قضاوت در مسابقات جهانی کسب سهمیه المپیک در استانبول ترکیه دعوت شدند اما مصلایی پور به این رقابت ها دعوت نشد تا شانس حضور در المپیک را از دست بدهد.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • چرا اتحادیه جهانی کشتی مصلایی پور را از المپیک‌ کنار گذاشت؟
  • توضیحات معتمدی درباره جلسه با ورزشکاران شانس المپیکی
  • حذف رییس کمیته داوران فدراسیون کشتی از المپیک
  • حذف رییس کمیته داوران فدراسیون کشتی از المپیک پاریس
  • رضوانی عضو هیات رئیسه ورزش‌های آبی جهان شد/ فتاحیان مدیر اجرایی آسیا باقی ماند
  • جلسه هیات رئیسه فدراسیون دوومیدانی تشکیل شد
  • محتمل‌ترین زمان برای برگزاری انتخابات فدراسیون دوومیدانی
  • مجوز برگزاری مجمع انتخاباتی دوومیدانی صادر شد
  • خبر خوش وزیر ورزش درباره سربازی ورزشکاران
  • تایید صلاحیت ۶ کاندیدای ریاست فدراسیون ورزش‌های رزمی