Web Analytics Made Easy - Statcounter

فرمانده سپاه امیرالمؤمنین (ع) استان ایلام گفت: امروز در عرصه اقتصاد و تولید نیاز اجرای برنامه ها و گام های بلند هستیم و ظرفیت استعداد کشور با خصوص ایلام می توانتد زمینه پیشرفت در اقتصاد و ورود به بازارهای جهانی را فراهم کند.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از ایلام بیدار ،  همایش تجلیل از خادمان اربعین حسینی با حضور "سردار شاکرمی" فرمانده سپاه امیرالمؤمنین (ع) استان ایلام، معاون امور اقتصادی استانداری، مدیران دستگاه های اجرایی و بانکی فعالان تولید حوزه صنعت و معدن و کارآفرینان، اصناف، اتحادیه ها، تجار و بازرگانان در محل سالن همایش هتل زاگرس و به همت قرارگاه صنعتی خاتم الانبیا سپاه امیرالمؤمنین(ع) برگزار شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

از اهداف برگزاری این همایش هم افزایی با دستگاه های اجرایی، فعالان اقتصادی و استفاده از ظرفیت حداکثری و فراهم نمودن زمینه نقش آفرینی  هرچه بهتر آنها در برپایی اربعین حسینی و خادمی آبرومندانه زائرین ابا عبدالله حسین (ع) در استان می باشد.

سردار "جمال شاکرمی"،  فرمانده سپاه امیرالمؤمنین(ع) استان ایلام  در این همایش گفت: انتظار می رود کلیه فعالان اقتصادی همانطور که ما در عرصه نظامی قوی و توانمند هستیم در عرصه اقتصاد هم قوی باشیم.

 فرمانده سپاه امیرالمؤمنین(ع) استان ایلام اظهار کرد: کلیه مسولان استانی با توجه به ظرفیت های عظیم استان در راستای اجرایی نمودن نگاه دولت جناب آقای رییسی که حمایت از تولید و اشتغال هست مشکلات و موانع را از پیش پای تولید بردارند.

سردار شاکرمی در ادامه بیان داشت: حیف است با توجه به این همه جوان متخصص فعال و سرمایه گذار بومی به جای استان خود در جای دیگری در کشور نسبت به ایجاد کارخانه و واحد تولیدی اقدام کنند.

در ادامه سردار شاکرمی خواستار حضور و فعالیت همه جانبه همه فعالان اقتصادی در جهت کمک به برپایی اربعین حسینی در استان شد.

در پایان این همایش از خادمان اربعین حسینی در سال گذشته تجلیل بعمل آمد.

 

انتهای پیام /ر 

منبع: دانا

کلیدواژه: فرمانده سپاه امیرالمؤمنین اربعین حسینی استان ایلام

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۸۸۵۶۹۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کارگران سربازان جنگ اقتصادی و معلمان سربازان جنگ فرهنگی هستند

به گزارش خبرنگار مهر، آیت‌الله لطف‌الله دژکام در خطبه‌های نماز جمعه امروز شیراز ابتدا دنیای امروز را عرصه نبرد طرفداران دین اسلام، قرآن و ارزش‌های انسانی با دشمنان خدا، شیطان پرست‌ها، خودپرست‌ها و دنیا پرست‌ها دانست و سپس گفت: دشمن جنگی ترکیبی در همه عرصه‌های زندگی مسلمانان ایرانی به راه انداخته است.

امام جمعه شیراز گفت: ما جنگ نظامی را هشت سال تجربه کردیم و کارآزموده هستیم اما دشمنان عرصه اقتصادی را نقطه ضعف ما می‌دانند و در این عرصه جنگ راه انداخته‌اند که به کمک خدا و با همراهی مردم این عرصه را هم خواهیم برد.

وی با بیان اینکه دشمن در عرصه جنگ فرهنگی نیز تمام تلاش خود را می‌کند که بر ما پیروز شود گفت: در این عرصه نیز پیروز واقعی ما مسلمانان خواهیم بود و این وعده الهی است.

نماینده ولی فقیه در فارس با اشاره به در پیش بودن روز جهانی کار و کارگر و روز معلم بیان کرد: کارگران سربازان عرصه جنگ اقتصادی و معلمان سربازان عرصه جنگ فرهنگی هستند که باید مورد حمایت جدی قرار بگیرد.

امام جمعه شیراز بر حمایت مسئولان از تولید ملی و تحقق شعار سال تاکید کرد و گفت: در برخی از جلسات می‌گوئیم این جنس را فلان شرکت شیرازی یا استان فارسی تولید کرده و از آن باید حمایت کرد اما عده‌ای می‌گویند نمونه خارجی آن بهتر است و اینگونه تولید ملی تضعیف می‌شود و به کشور آسیب می‌زنند.

امام جمعه شیراز از مردم خواست اگر کسی پول دارد به جای اینکه بخواهد دلالی کند به سرمایه‌گذاری در بخش تولیدی بپردازد که این نکته باید قابل توجه بانک‌ها و همه مدیران نیز قرار بگیرد.

وی در ادامه به زمینه‌سازی برای مشارکت مردم در تولید، اصلاح الگوی مصرف، ترویج فرهنگ کار، ایجاد اشتغال در جامعه و مبارزه با فساد اقتصادی به عنوان دیگر مولفه‌هایی نام برد که سبب تحقق بهتر شعار سال می‌شوند.

کد خبر 6089228

دیگر خبرها

  • جهش در اقتصاد کشور نیازمند نوآوری و فناوری‌های جدید است
  • پیشرفت اجتماعی ایران از سال ۲۰۱۹ کم و در سال ۲۰۲۳ منفی شد / در بخش فرصت ها وضعیت ایران خطرناک است / قربانی‌شدنِ پیشرفت اجتماعی در ساحتِ سیاست و اقتصاد
  • کارآفرین و کارگر ۲ بال حرکت اقتصاد و تولید هستند
  • نگاه متفاوت کارشناس اقتصادی بعد از حمله موشکی سپاه: معادلات تغییر کرد | فیلم
  • مشارکت دانشگاه آزاد در ایجاد پایانه صادراتی مهران
  • سپاه مظهر مشارکت مردم در حوزه‌های مختلف پیشرفت انقلاب است
  • اعطای نشان اقتصاد مقاومتی به ۱۲ واحد تولیدی برتر
  • برگزاری همایش حکمت مطهر در خرم‌آباد
  • افغانستان در اقتصاد و سیاست رو به پیشرفت است
  • کارگران سربازان جنگ اقتصادی و معلمان سربازان جنگ فرهنگی هستند