Web Analytics Made Easy - Statcounter

سرمربی سابق تیم ملی فوتسال گفت: استعفا ندادم، همیشه سرباز وطن و عاشق کشورم هستم و این افتخار بازهم نصیب من خواهد شد. تنها اتفاقاتی که برای فوتسال در گذشته افتاده را نتوانستم هضم کنم. به تاج، نبی و قنبرزاده احترام می گذارم، اما دیگر نمی‌خواهم کار کنم.

به گزارش خبرنگار ایمنا، بعد از رای گیری انتخابات فدراسیون فوتبال وحید شمسایی در خصوص حواشی شب گذشته، اظهار کرد: این اتفاقات قشنگ نیست، اما تمام شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

به تیم جدید تبریک می‌گویم، سه نفری که برای ریاست ثبت نام کردند، عزیز هستند. فوتبال از همه چیز مهم‌تر است، اگر ساختار درست شود و فوتبال ما مسیر خود را پیدا کند فرقی نمی‌کند چه شخصی رئیس باشد. امیدواریم فوتبال ایران به جایی برسد که مردم را خوشحال کند.

وی در جواب به سوال خبرنگار مبنی بر اینکه به چه کسی رای دادید؟ گفت: صادقانه بگویم به میرشاد ماجدی رای دادم.

سرمربی سابق تیم ملی فوتسال در خصوص استعفای خود از تیم ملی فوتسال، تصریح کرد: استعفا ندادم، همیشه سرباز وطن و عاشق کشورم هستم و این افتخار بازهم نصیب من خواهد شد. تنها اتفاقاتی که برای فوتسال در گذشته افتاده را نتوانستم هضم کنم. به تاج، نبی و قنبرزاده احترام می‌گذارم، اما دیگر نمی‌خواهم کار کنم.

کد خبر 600985

منبع: ایمنا

کلیدواژه: وحید شمسایی تیم های وحید شمسایی فدراسیون فوتبال فدراسیون فوتبال ایران تیم ملی فوتسال تیم ملی فوتسال ایران شهر شهروند کلانشهر مدیریت شهری کلانشهرهای جهان حقوق شهروندی نشاط اجتماعی فرهنگ شهروندی توسعه پایدار حکمرانی خوب اداره ارزان شهر شهرداری شهر خلاق

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.imna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایمنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۸۸۵۸۶۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پیراهن تیم ملی فوتسال ایران به موزه دفاع مقدس اهدا شد 

 پیراهن تیم ملی فوتسال کشورمان که در روز‌های اخیر عنوان قهرمانی مسابقات جام ملت‌های آسیا را بدست آورده بود، توسط مهدی تاج به موزه دفاع مقدس در کرمان اهدا شد.

رئیس فدراسیون فوتبال امروز به همراه جمعی از مدیران فوتبال استان کرمان با حضور در موزه دفاع مقدس کرمان از این موزه دیدن کرد.

باشگاه خبرنگاران جوان ورزشی فوتبال و فوتسال

دیگر خبرها

  • اهدای پیراهن تیم ملی فوتسال به موزه دفاع مقدس کرمان
  • پیراهن تیم ملی فوتسال ایران به موزه دفاع مقدس اهدا شد 
  • استقبال سبزواری‌ها از علی اکرمی فوتسالیست تیم ملی
  • فوتسال ایران درجام‌جهانی موفق می‌شود/برخی انتقادات غیرمنصفانه بود
  • پیام تقدیر وحید شمسایی پس از قهرمانی در جام ملت‌ های آسیا
  • پیشنهاد نجومی به وحید شمسایی برای تبلیغ برنج / رقم آنقدر بالا بود قلقلکم داد (فیلم)
  • فیلم | وحید شمسایی: از اتفاق هایی که برای من افتاد باید کتاب بنویسم!
  • روایت جالب وحید شمسایی از روز پاسخ ایران به رژیم صهیونیستی (فیلم)
  • روایت وحید شمسایی از اعزام تیم فوتسال همزمان با حمله به اسرائیل
  • واکنش وحید شمسایی به شوخی سریال «نون خ ۵» +فیلم