Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایمنا»
2024-05-02@12:10:51 GMT

دغدغه شورای ششم پایتخت کاهش مشکلات شهروندان است

تاریخ انتشار: ۸ شهریور ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۵۸۸۵۸۷۳

دغدغه شورای ششم پایتخت کاهش مشکلات شهروندان است

نایب رئیس شورای اسلامی شهر تهران گفت: به عنوان شورای ششم در این دوره به دنبال آن هستیم تا مشکلات شهروندان رفع شود تا رضایت آنها را به نحو مطلوبی جلب کنیم.

به گزارش خبرنگار ایمنا، پرویز سروری امروز _سه‌شنبه هشتم شهریورماه_ در بازدید از منطقه ۱۷ شهرداری تهران با شهروندان منطقه دیدار و به همراه شهردار منطقه از نزدیک در جریان مسائل و مشکلات شهروندان که بیشتر در خصوص رفع نشدن مشکلات ناشی از حریم راه‌آهن شکایت داشتند، قرار گرفتیم، اظهار کرد: قول مساعد می‌دهم تا از طریق شورای اسلامی شهر و شهرداری با پیگیری از وزارتخانه‌ها و دستگاه‌های مرتبط هر چه سریع‌تر به راه حل مناسبی جهت رفع این معضل دست یابیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با اشاره به لزوم خدمت‌رسانی به شهروندان، ادامه داد: از معاونت‌ها و واحدهای مختلف منطقه ۱۷ شهرداری تهران بازدید کردم و از روند خدمت‌رسانی و تکریم ارباب رجوع مطلع شدم.

نایب رئیس شورای اسلامی شهر تهران گفت: از تمام افرادی که در خدمات‌رسانی به شهروندان ایفای نقش می‌کنند قدردانی می‌کنم، باید خود را خادم شهروندان بدانیم و برای رفع مشکلات آنها از هیچ کوششی دریغ نکنیم.

وی با اشاره به مشکلات منطقه ۱۷ شهرداری تهران، افزود: یکی از مشکلات این منطقه، سوله‌های رها شده در مسیر راه‌آهن است که محلی برای معتادان متجاهر شده است.

سروری تصریح کرد: مسیر عبور زیرگذرهای راه‌آهن که این اماکن نیز در شب محلی برای پاتوق معتادان شده است، بنابراین از شهردار منطقه در خواست می‌کنم، تا این معضلات را با راه کارهای عملیاتی مرتفع کند تا شهروندان منطقه احساس آرامش داشته باشند.

وی با اشاره به دیدار شورای معاونان و معتمدان محلات، گفت: شهردار منطقه ۱۷ و مسئولان در این منطقه بر جلسات مستمر با معتمدان منطقه تاکید دارند. به عنوان شورای ششم در این دوره به دنبال آن هستیم تا مشکلات شهروندان رفع شود تا رضایت آنها را به نحو مطلوبی جلب کنیم.

کد خبر 600900

منبع: ایمنا

کلیدواژه: شورای ششم مصوبات شورای ششم شوراي شهر تهران عضو شوراي شهر تهران پرویز سروری رضایت شهروندان مدیریت شهری شهر شهروند کلانشهر مدیریت شهری کلانشهرهای جهان حقوق شهروندی نشاط اجتماعی فرهنگ شهروندی توسعه پایدار حکمرانی خوب اداره ارزان شهر شهرداری شهر خلاق مشکلات شهروندان منطقه ۱۷

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.imna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایمنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۸۸۵۸۷۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

فعالیت کارگران سرزندگی و زیبایی را به شهر و شهروندان هدیه می‌دهد

مدیر منطقه ۹ شهرداری اصفهان گفت: فعالیت کارگران با وجود همه سختی‌ها در مجموعه مدیریت شهری، سرزندگی و زیبایی را به شهر و شهروندان هدیه می‌دهد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا، سیدسلمان قاضی‌عسگر در مراسم تجلیل از کارگران نمونه شهرداری منطقه ۹ اظهار کرد: کارگران شریف در لباس خدمت به شهر وظایف سخت و سنگینی را عهده‌دار هستند و همین موضوع اهمیت نیروی انسانی و ارج نهادن به زحمات آن‌ها را پراهمیت‌تر می‌کند.

وی ادامه داد: فعالیت کارگران با وجود تمام سختی‌ها در مجموعه مدیریت شهری، سرزندگی و زیبایی را به شهر و شهروند هدیه می‌دهد.

مدیر منطقه ۹ شهرداری اصفهان تصریح کرد: شهرداری منطقه دارای کارگران همدل، دلسوز و هماهنگ است که این موضوع موجب هم‌افزایی در شهرداری منطقه شده است.

قاضی‌عسگر با بیان اینکه تکریم کارگران وظیفه تک تک ما است، گفت: کارگران زحمت‌کش ما را در ساختن شهری آباد و شایسته فرزندانمان با دست‌های پینه بسته خود یاری می‌کنند، از این رو باید از آنها تشکر کرد و به احترام آنها سر تعظیم فرود آورد.

به گزارش ایمنا، به‌مناسبت هفته و روز کار و کارگر مراسم تجلیل از کارگران نمونه منطقه ۹ شهرداری اصفهان با حضور شهردار منطقه و کارگران معاونت خدمات شهری و فضای سبز این منطقه برگزار شد؛ در منطقه ۹ شهرداری اصفهان در آستانه سالروز شهادت استاد مرتضی مطهری و روز معلم جمعی از مدیران شهرداری با حضور در مدارس این منطقه ضمن تکریم مقام معلم به ادای احترام و قدردانی از معلمان این منطقه پرداختند و بیش از ۵۰۰ پیامک تبریک از زبان مدیر منطقه به معلمان ارسال شد.

کد خبر 749694

دیگر خبرها

  • برای رفع مشکلات شهروندان از هیچ تلاشی فروگذار نخواهیم کرد
  • احقاق حقوق کارگران شهرداری، خط قرمز شورای ششم
  • فعالیت کارگران سرزندگی و زیبایی را به شهر و شهروندان هدیه می‌دهد
  • دادستان تهران به مشکلات جمعی از شهروندان رسیدگی کرد
  • ساخت پارکینگ‌های محلی منطقه‌ای و ارتقاء ایمنی شهروندان در دستور کار شهرداری منطقه۱۶ باشد
  • چهار هزار میلیارد ریال صرف احداث طرح های جمع آوری آبهای سطحی و ساماندهی آبگرفتگی معابر کرج شده است.
  • ساخت ۹۵۰۰ واحد مسکونی در ۳ منطقه پایتخت
  • مدیرعامل سازمان پسماند: شکایت تهرانی‌ها در حوزه پسماند ۶۵ درصد کاهش یافت/ تهران از پاریس تمیزتر است
  • کاهش ۶۵ درصدی شکایت تهرانی‌ها در حوزه پسماند/ تهران از پاریس تمیزتر است
  • کاهش ۶۵ درصدی شکایت تهرانی‌ها در حوزه پسماند/ تأثیر افزایش حقوق پاکبانان در نظافت پایتخت