Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-05-05@00:30:06 GMT

افتتاح و کلنگ‌زنی ۵۲ پروژه در شهرستان بروجن

تاریخ انتشار: ۸ شهریور ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۵۸۸۵۸۹۴

افتتاح و کلنگ‌زنی ۵۲ پروژه در شهرستان بروجن

ایسنا/چهارمحال و بختیاری سرپرست فرمانداری بروجن گفت: امسال در هفته دولت در این شهرستان ۵۲ طرح و پروژه افتتاح و کلنگ‌زنی شد.

فتاح کرمی هشتم شهریورماه در آئین افتتاحیه طرح‌های هفته دولت در شهرستان بروجن با اشاره به اینکه هفته دولت فرصتی برای تجدید بیعت مسئولان با مردم است، اظهار کرد: دستگاه‌های اجرایی با تمام توان و ظرفیت در خدمت مردم هستند و تلاش خواهند کرد تا با کار جهادی مشکلات را مرتفع کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سرپرست فرمانداری بروجن گفت: این شهرستان دارای ویژگی‌های مهم برای توسعه استان بوده و این شهرستان در صنعت، ترانزیت کالا، بزرگراه‌ها و گردشگری  مقام اول را به خود اختصاص داده است.

وی با اشاره به اینکه شاهد افتتاح گلخانه در شهرستان بروجن بودیم، افزود: وعده می‌دهیم که این شهرستان به قطب تولید محصولات گلخانه‌ای در استان تبدیل شود.

کرمی با بیان اینکه برای حرکت در مسیر توسعه نیازمند دو امر مهم هستیم، عنوان کرد: برای اجرای هر طرح و پروژه‌ای نیازمند اعتبار هستیم، بالای ۲۰۰ طرح نیمه‌تمام در شهرستان بروجن وجود دارد، خوشبختانه در سفر ریاست جمهوری به چهارمحال و بختیاری ۲۳۴۹ میلیارد تومان اعتبار به این شهرستان اختصاص پیدا کرده است که امیدواریم با تخصیص حداکثری شاهد تکمیل طرح‌های نیمه‌تمام باشیم.

سرپرست فرمانداری بروجن افزود: در بحث اعتبارات تملک دارایی‌های سرمایه‌ای نیز امسال اعتبارات شهرستان، ۶۶ درصد در مجموع رشد داشت و به عدد ۷۷۳ میلیارد تومان برای ۱۴۰ طرح و پروژه رسید.

وی در پایان عنوان گفت: امسال در هفته دولت ۵۲ طرح و پروژه در شهرستان بروجن افتتاح و کلنگ‌زنی شد که پروژه‌های افتتاح شده برای ۷۳ نفر به‌صورت مستقیم اشتغالزایی ایجاد کرد، برای تکمیل این پروژه‌ها بالغ بر ۳۷۲ میلیارد تومان هزینه شده است.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استانی اقتصادی منطقه چهارمحال و بختیاری بروجن هفته دولت افتتاح پروژه در هفته دولت شهرستان بروجن طرح و پروژه هفته دولت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۸۸۵۸۹۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

قطعه سوم کمربندی نسیم شمال قزوین افتتاح می‌شود

مهدی صباغی در گفت‌وگو با خبرنگار مهر اظهار کرد: قطعه سوم کمربندی نسیم شمال در محدوده چهارراه میرزا کوچک خان تا بلوار شهید باهنر فردا یکشنبه افتتاح خواهد شد.

وی افزود: این پروژه پس از حدود ۴ ماه تلاش برای مرمت و زیرسازی و بهسازی با اعتباری بالغ بر ۶۵۰ میلیارد ریال افتتاح و در اختیار شهروندان قرار خواهد گرفت.

شهردار قزوین با بیان اینکه طول این محور ۲۴۰۰ متر است، بیان کرد: تعریض معبر، اصلاح شعاع قوس‌ها، بهسازی وضع موجود و اصلاح آبروهای معبر از جمله اقداماتی است که در این محور اجرا شده است.

وی تاکید کرد: این محور با شرایط متفاوتی بازسازی شده و ۳۰ هزار مترمکعب خاکبرداری و ۸ هزار متر مکعب بیس تثبیتی و ۹ هزار تن آسفالت در آن استفاده شده است.

صباغی با اشاره به نقش این محور در کاهش ترافیک هسته اصلی شهر قزوین یادآور شد: از شهروندان برای سعه صدر در طول اجرای این پروژه تقدیر می‌کنیم.

کد خبر 6096671

دیگر خبرها

  • قطعه سوم کمربندی نسیم شمال قزوین افتتاح می‌شود
  • افتتاح فاز دوم فولاد بافت؛ با این پروژه بزرگ بیشتر آشنا شوید
  • بهره‌برداری از ۱۳ پروژه ورزشی تا پایان اردیبهشت ماه در تبریز
  • افتتاح پروژه سد و نیروگاه اومااویا در کشور سریلانکا + فیلم
  • افتتاح پروژه مجتمع آبرسانی شهرآباد شهرستان بردسکن
  • مسافت اصفهان – دهاقان نزدیک‌تر می‌شود
  • پروژه «مرغ لاین» در میامی افتتاح می‌شود
  • افتتاح آسفالت جاده بین راهی مزارع از گلزار شهدای گمنام شهرآباد
  • جزئیات پروژه چهارباغ/ فاز نخست تیرماه افتتاح می‌شود
  • کلنگ زنی زمین فوتبال چمن مصنوعی روستای دیوا شهرستان بابل