Web Analytics Made Easy - Statcounter

مدیرکل ورزش و جوانان کردستان با اشاره به این که اولین دوره رقابت های مینی فوتبال روستاییان و عشایر کردستان تحت عنوان جام پرچماز روز گذشته به صورت رسمی آغاز به کارد، اظهار داشت: ۴۳۲ تیم به نمایندگی از روستا‌های سراسر استان و در مرحله شهرستانی این مسابقات شرکت دارند که در پایان این مرحله تیم‌های برتر هر شهرستان در مسابقات قهرمانی استان که آبان ماه سال جاری برگزار می‌شود، حضور پیدا خواهند کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

حامد جولایی افزود: شهرستان سنندج با حضور ۲۰ تیم بخش مرکزی در هردو بخش آقایان و بانوان به میزبانی زمین چمن مصنوعی روستای "سراب قامیش" از توابع سنندج این مسابقات را برگزار خواهد کرد.

او بیان کرد: دفتر توسعه ورزش مناطق روستایی و عشایری معاونت فرهنگی و توسعه ورزش همگانی وزارت ورزش و جوانان با همکاری فدراسیون ورزش‌های روستایی و بازی‌های بومی محلی و فدراسیون ورزش‌های همگانی اولین دوره مسابقات مینی فوتبال مناطق روستایی و عشایری کشور را به منظور دست یابی به اهدافی همچون عمل به منویات مقام معظم رهبری مبنی گسترش عدالت اجتماعی، هویت بخشی به ساکنان مناطق روستایی و عشایری، تلاش در جهت افزایش روحیه مشارکت و مسئولیت پذیری در بین روستاییان و عشایر را برگزار می کنیم. 

جولایی گفت: رعایت اصل برابری جنسیتی در توزیع خدمات و امکانات در روستاها، تشویق و ترغیب جامعه روستایی و عشایری به ورزش در جهت فراگیری مهارت و کسب تجربه نیز از دیگر اهداف برگزاری این مسابقات است.

مدیر کل ورزش و جوانان کردستان اضافه کرد: پرکردن اوقات فراغت جامعه روستایی به ویژه نوجوانان و جوانان روستایی و عشایر از طریق ورزش، ترویج فرهنگ رقابت جوانمردانه، سالم و سازنده مبتنی بر توسعه پایدار ورزش، کشف استعداد‌های ورزشی بالقوه روستاییان و عشایر و سمت و سو دادن به آنها، تلاش در جهت افزایش شادابی و نشاط اجتماعی در بین روستاییان و عشایر و ایجاد انگیزه و علاقه مندی از طریق شناساندن ابعاد مختلف ورزش از دیگر این اهداف می باشد.

باشگاه خبرنگاران جوان کردستان سنندج

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: ورزش و جوانان کردستان روستاییان و عشایر روستایی و عشایری روستایی و عشایر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۸۸۵۹۹۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

توزیع ۷۰۰ تن نهاده دامی در مناطق عشایری شهرستان ارومیه

مدیرکل امور عشایری آذربایجان‌غربی گفت: برای دامداران عشایر شهرستان ارومیه ۷۰۰ تن نهاده‌های دامی شامل جو، کنسانتره، سبوس و ذرت تأمین و توزیع شده است.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از آذربایجان‌غربی، علی ناجی، امروز _دوشنبه دهم اردیبهشت_ در دیدار با فرماندار شهرستان ارومیه با اشاره به پیگیری‌های مستمر فرماندار برای رفع محرومیت از چهره مناطق مرزی و حمایت از جامعه عشایری شهرستان اظهار کرد: در بخش عمرانی جهت تأمین و توزیع لوله برای آب شرب سالم بهداشتی، تأمین و توزیع آبشخوری دامی، تأمین و توزیع پنل خورشیدی و مرمت و بازسازی ایل راه عشایری جمعاً به ارزش ۹ میلیارد ریال هزینه شده است.‌

️وی افزود: در بخش حمایت از عشایر شهرستان جهت تأمین و توزیع آرد خام عشایری سالانه نزدیک به هزار و ۹۲۴ تن با آرد ترمیمی در زمان کوچ برای خانوار عشایری که فاقد نانوایی روستایی هستند، تأمین و توزیع می‌شود.

مدیرکل امور عشایری آذربایجان‌غربی گفت: برای دامداران عشایر شهرستان ارومیه ۷۰۰ تن نهاده‌های دامی شامل جو، کنسانتره، سبوس و ذرت تأمین و توزیع شده است.

ناجی در مورد تأمین کالاهای تنظیم بازار عشایر هم ادامه داد: ۲۵ تن شکر و ۷۵ تن برنج وارداتی تأمین و توزیع شده است.

️وی در مورد پروژه‌های پیش‌بینی شده شهرستان ارومیه در حوزه عشایری تصریح کرد: برای سال‌جاری هشت پروژه در روستاهای قشلاقی و ییلاقی شهرستان با ۱۴۲ میلیارد ریال اعتبارات پیش‌بینی شده است.

کد خبر 749093

دیگر خبرها

  • خسارت بیش از ۲ میلیارد تومانی سیل به زیر ساخت‌های عشایری سربیشه
  • درخواست بهسازی و مرمت راه عشایری قره داغ اهر ارسباران
  • سرآغاز کوچ عشایر قشقایی از قشلاق به ییلاق
  • ثبت نام بیمه رایگان بازنشستگی مادران روستایی و عشایری تمدید شد
  • بانگ کوچ، طنین زندگی در طبیعت پرسخاوت لرستان
  • توزیع ۷۰۰ تن نهاده دامی در مناطق عشایری شهرستان ارومیه
  • اصلاح و بهسازی محور‌های عشایری آبدانان
  • رونق رشته مینی‌گلف در خراسان جنوبی
  • تیم مرغملک قهرمان مسابقات مینی فوتبال جام پرچم
  • ارائه آموزش‌های مهارتی به روستاییان و عشایر خوزستان