Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار مهر، امروز سه شنبه آئین افتتاح طرح گازرسانی به ۱۵ روستا و ۳ واحد صنعتی پلدختر با اعتبار ۱۴ میلیارد تومان در هفتمین روز از هفته دولت و با حضور فرهاد زیویار استاندار لرستان برگزار شد.

با اجرای این طرح بخشی از روستاهای پلدختر شامل روبند، جلگه خلج بالا و پایین، زیودار، برآفتاب زیودار، چم حیدر و… گازرسانی شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

همچنین با حضور استاندار لرستان گازرسانی به یک واحد صنعتی و ۶ روستا و ۲ طرح مرغداری در پلدختر با اعتباری بیش از سه میلیارد تومان کلنگ زنی شد.

در مراسم افتتاح این طرح‌ها استاندار لرستان را سیدحمیدرضا کاظمی نماینده پلدختر و معمولان در مجلس، حمید خادم سرپرست فرمانداری پلدختر، کرم گودرزی مدیرعامل شرکت گاز لرستان و دیگر مسئولان همراهی کردند.

کد خبر 5577193

منبع: مهر

کلیدواژه: پلدختر گازرسانی روستایی استانداری لرستان هفته دولت هفته دولت بوشهر کرمانشاه اربعین حسینی ویروس کرونا اربعین 1401 خطبه های نماز جمعه افتتاح طرح عمرانی گرگان قزوین دولت سیزدهم آمار کرونا گناوه آبرسانی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۸۸۶۰۷۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اعتبار هزار میلیاردی برای طرح‌های عمرانی روستاها

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما مرکز یزد، محمدجواد ابوالحسینی در نشست با اعضای شورای اسلامی شهر و روستا‌های مهریز به نقش شورا‌ها اشاره کرد و گفت: شورا‌های روستا‌ها نقش مهم و موثری در فعالیت عمرانی و امنیت اجتماعی روستا‌ها دارند.

وی افزود: اعتبار روستا‌های استان در سال گذشته از محل اعتبارات ارزش افزوده و سایر اعتبارات حداکثر ۴۰۰ میلیون تومان بود، اما هم اکنون شاهد فعالیت‌های عمرانی در سطح روستا‌ها با بیش از هزار میلیارد تومان هستیم.

معاون استاندار تأکید کرد که همه این اقدامات و فعالیت‌های عمرانی مرهون تلاش اعضای شورا‌ها و جلب مشارکت آنهاست.

وی ادامه داد: همکاری و مشارکت مردم با دهیاران و اعضای شورا‌های اسلامی و تعامل مناسب با دستگاه‌های اجرایی، مهمترین عامل در راستای تسریع در اجرا و بهره برداری از طرح‌ها و توسعه مناطق روستایی است.

حجت الاسلام محی الدینی امام جمعه مهریز هم بر اتحاد و همبستگی بین شورا‌ها تاکید کرد و بیان داشت: بی عدالتی در فعالیت اعضای شورای اسلامی شهر و روستا‌ها نباشد و تصمیم گیری‌ها به دور از هوای نفس و حب و بعض باشد، چرا که اگر اعضای شورا به مسائل حاشیه‌ای دامن بزنند، دود آن به چشم مردم و شورا می‌رود.
در پایان این دیدار از اعضای شورای اسلامی شهر و روستا‌های مهریز تجلیل شد.

دیگر خبرها

  • دستگیری دو گروه شکارچی و صیاد غیرمجاز در پلدختر
  • بازدید استاندار لرستان از روند ساخت مسکن ملی بروجرد
  • بیش از ۱۸۷ واحد صنعتی نیمه فعال و راکد به چرخه تولید بازگشتند
  • بهره‌برداری از پروژه فروسیلیس منگنز ازنا در چند ماه آینده
  • اعتبار هزار میلیاردی برای طرح‌های عمرانی روستاها
  • کشف ۵۴ تن نهاده دامی و آرد خارج از شبکه توزیع در شهرستان پلدختر
  • از گشایش مجتمع آزمایشگاهی ـ تحقیقاتی تا انعقاد قرارداد با گروه صنعتی زرنام
  • از گشایش مجتمع آزمایشگاهی ـ تحقیقاتی تا انعقاد قرارداد با یک گروه صنعتی
  • وجود ۲۰۳ هزار و ۴۲۴ علمک گاز در چهارمحال و بختیاری
  • ۶۵ درصد از راه‌های روستایی طارم آسفالت شده است