Web Analytics Made Easy - Statcounter

کیومرث حاجی‌زاده روز سه شنبه در گفت وگو با ایرنا اظهار داشت: این اعتبار از محل منابع مالی ارزش افزوده و آلایندگی به شهرداری ها، دهیاری ها و فرمانداری های کهگیلویه و بویراحمد پرداخت شده است.

وی بیان کرد: پارسال ۱۸۰ میلیارد تومان و چهار ماهه نخست امسال ۸۰ میلیارد تومان برای توسعه مناطق شهری،روستایی و عشایر استان پرداخت شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

معاون امور عمرانی استاندار کهگیلویه و بویراحمد با اشاره به اینکه میزان اعتبارات پرداخت شده از محل ارزش افزوده و آلایندگی استان در سال ۱۳۹۹ ،۹۰میلیارد تومان بوده است تاکید کرد: میزان بودجه پرداختی در این خصوص پارسال نسبت به سال پیش از آن ۲ برابر شده است.

حاجی زاده عنوان کرد: با وجود این مساله به دلیل نداشتن درآمد پایدار در شهرداری های استان بخشی از این اعتبارات برای پرداخت حقوق کارکنان شهرداری ها هزینه می شود.

وی با اشاره به اینکه این اعتبارات باید برای تغییر چهره شهرها هزینه شود تاکید کرد: ایجاد درآمدهای پایدار برای شهرداری های استان ضرورت دارد.

حاجی زاده ابراز داشت : پارسال همچنین چهار هزار تن قیر رایگان برای آسفالت معابر شهری و ۶ هزار و ۱۰۰ تن قیر برای آسفالت معابر روستایی تحویل شهرداری ها و دهیاری شد که اقدام های ارزنده ای در زیرساخت های رفاهی مناطق مختلف استان صورت گرفته است.

کهگیلویه وبویراحمد دارای ۱۷ شهرداری و حدود ۵۵۰ دهیاری است.

برچسب‌ها کهگیلویه و بویراحمد مالیات گچساران

منبع: ایرنا

کلیدواژه: کهگیلویه و بویراحمد مالیات گچساران کهگیلویه و بویراحمد مالیات گچساران کهگیلویه و بویراحمد شهرداری ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۸۸۶۱۰۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مدیرعامل شرکت گاز کهگیلویه و بویراحمد تغییر کرد

ایسنا/کهگیلویه و بویراحمد مدیرعامل شرکت گاز استان کهگیلویه و بویراحمد تغییر کرد.

طی حکمی از سوی دکتر چگنی؛ معاون وزیر نفت و مدیرعامل شرکت ملی گاز ایران، «حمید طالبی» به عنوان «سرپرست شرکت گاز استان کهگیلویه و بویر احمد» منصوب شد.

وی همچنین در دانشگاه آزاد اسلامی واحد داراب و جهاددانشگاهی شیراز تدریس دروس تخصصی رشته مهندسی نفت را برعهده داشته است.

همچنین طی حکمی جداگانه به پاس زحمات ریحان بهادر مدیرعامل سابق که از ۱۱ اسفند ۱۴۰۰ تاکنون این مسئولیت را برعهده داشت قدردانی به‌عمل آمد.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • دهدشت رکورددار میزان بارش‌ها
  • یادگاری زلزله در سی‌سخت، نیمه تمام ماندن ۲۷۰ واحد مسکونی
  • اعلام میزان بارش های اخیر در کهگیلویه و بویراحمد
  • پرداخت تسهیلات جهت مقاوم سازی مسکن روستایی در کهگیلویه و بویراحمد
  • انتصاب سرپرست شرکت گاز استان کهگیلویه و بویراحمد
  • مدیرعامل شرکت گاز کهگیلویه و بویراحمد تغییر کرد
  • ۷۰ برنامه در هفته بسیج کهگیلویه و بویراحمد برگزار می‌شود
  • اختصاص ۲۵۰۰ میلیارد تومان برای توسعه زیرساخت‌های آموزشی بوشهر
  • پرداخت تسهیلات مسکن روستایی در کهگیلویه و بویراحمد به ۶۲ درصد رسید
  • پرداخت ۴۷ میلیارد تومان خسارت بدنی به علت حوادث رانندگی در کهگیلویه و بویراحمد