Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ناطقان»
2024-05-02@03:33:14 GMT

فوت ۱۶نفر بر اثر تصادف در شوشتر

تاریخ انتشار: ۸ شهریور ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۵۸۸۶۳۰۱

رییس پلیس راه فرماندهی انتظامی استان خوزستان گفت: کارشناسان علت حادثه را تجاوز به چپ خودرو مینی بوس اعلام کردند. ناطقان: سرهنگ"رضا دولتشاهی" امروز سه شنبه هشتم شهریور ماه در بیان جزییات حادثه تصادف دلخراش مینی بوس کارگران فصلی مزارع شوشتر با یک دستگاه تریلر اظهار کرد: در پی اعلام مرکز فوریت های پلیسی ۱۱۰ مبنی بر یک فقره تصادف منجر به فوت در جاده کمربندی شوشتر به دزفول بلافاصله ماموران پلیس راه خوزستان به محل حادثه اعزام شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



او گفت: پس از بررسی ماموران مشخص شد که در این حادثه یک دستگاه تریلر"اف اچ" با یک دستگاه خودرو مینی بوس برخورد کرده که ۱۳ نفر در دم فوت و ۹ نفر دیگر مجروح و به مراکز درمانی منتقل شدند.

رییس پلیس راه فرماندهی انتظامی استان خوزستان افزود: کارشناسان علت حادثه را تجاوز به چپ خودرو مینی بوس اعلام کردند.

دولتشاهی در پایان ضمن تاکید بر رعایت قوانین و مقررات راهنمایی و رانندگی، رعایت سرعت مطمئنه و همچنین رعایت فاصله طولی با خودروهای دیگر را خصوصا در این ایام اربعین حسینی در پیشگیری از حوادث رانندگی بسیار موثر دانست.

لازم به ذکر است که طبق آخرین اعلام رییس دانشگاه علوم پزشکی شوشتر، تعداد فوتی ها به ۱۶ نفر شامل ۱۰ زن و ۶ مرد رسیده است. منبع: مشرق برچسب ها: تصادف ، فوت ، تصادف ، شوشتر

منبع: ناطقان

کلیدواژه: تصادف فوت تصادف شوشتر مینی بوس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت nateghan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ناطقان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۸۸۶۳۰۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تصادف در محور لردگان ۷ مصدوم برجای گذاشت

رئیس مرکز اورژانس چهارمحال‌وبختیاری گفت: تصادف دو خودروی سواری سمند روز دوشنبه دهم اردیبهشت در محور گدار کبک به سمت لردگان باعث مصدومیت هفت نفر شد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از چهارمحال‌وبختیاری و به نقل از روابط عمومی مرکز اورژانس، محمود شمسی‌پور اظهار کرد: تصادف دو خودروی سواری سمند روز دوشنبه دهم اردیبهشت، در محور گدار کبک به سمت لردگان باعث مصدومیت هفت نفر شد، که پس از اطلاع به مرکز دیسپچ اورژانس استان بلافاصله آمبولانس های اورژانس به محل حادثه اعزام شدند.

وی افزود: هفت مصدوم این حادثه بعد از انجام اقدامات درمانی مناسب جهت انجام اقدامات درمانی تکمیلی توسط کارشناسان عملیاتی اورژانس به بیمارستان حضرت ولیعصر (عج) بروجن انتقال یافتند.

کد خبر 749147

دیگر خبرها

  • انحراف مینی بوس در تبریز هشت نفر را راهی بیمارستان کرد
  • انحراف مینی بوس در اتوبان پیامبر اعظم تبریز ۸ نفر را مصدوم کرد
  • هیچ حادثه منجر به فوت در سطح استان گزارش نشده است
  • تصادف محور نهبندان ـ زاهدان ۲ کشته برجای گذاشت
  • تصادف اتوبوس حامل دانش‌آموزان یزدی در محور طبس
  • عدم توجه به جلو سبب مرگ عابر پیاده در رشت شد
  • واژگونی مینی بوس در جاده کاشمر ۹ مصدوم بر جا گذاشت
  • تمامی مصدومان حادثه واژگونی مینی‌بوس کارگران کاشمر از بیمارستان مرخص شدند
  • امداد رسانی به مصدومان واژگونی مینی بوس در جاده کاشمر به شادمهر
  • تصادف در محور لردگان ۷ مصدوم برجای گذاشت