Web Analytics Made Easy - Statcounter

معاون رئیس جمهور در امور مجلس با اشاره به محدودیت امکانات جمهوری اسلامی در دوران دفاع مقدس گفت: بحمدالله امروز با رهنمودهای فرمانده معظم کل قوا، قدرت دفاعی جمهوری اسلامی به بلوغی رسیده است که کشور را در زمینه تولید و تأمین محصولات دفاعی بی نیاز از بیگانگان کرده است.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ سید محمد حسینی معاون رئیس جمهور در امور مجلس در بازدید از نمایشگاه پدافندی و جنگ الکترونیک وزارت دفاع که به مناسبت گرامیداشت روز صنعت دفاعی برپا شده است، طی سخنانی، گفت: این نمایشگاه نشان‌دهنده انجام کارهای بسیار ارزشمند در راستای دفاع از تمامیت ارضی و حفاظت از کشور است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

  وی با بیان اینکه نمایشگاه دستاوردهای دفاعی تجلی تحقق «دانش بنیان» است گفت: فناوری، نوآوری‌ها، ابتکارات و خلاقیت‌های دانش بنیانِ محصولات دفاعی، می‌تواند به بخش‌های دیگر کشور و صنایع نیز منتقل شود.   معاون رئیس جمهور در امور مجلس گفت: مشاهده انواع و اقسام سامانه‌های پدافندی، رادارها، موشک و انواع پهپادها بیانگر تلاش و کوشش بی وقفه دست اندرکاران صنعت دفاعی است که برای عزت و اقتدار کشور تلاش می‌کنند   حسینی تأکید کرد: امروز اگر کشور از تهاجم دشمن قداری همچون آمریکا مصون مانده، به دلیل مجاهدت‌های شبانه روزی مجموعه دفاعی و نیروهای مسلح است.   وی با اشاره به محدودیت امکانات جمهوری اسلامی در دوران دفاع مقدس گفت: بحمدالله امروز با رهنمودهای فرمانده معظم کل قوا، تکیه بر دانش و توان بومی، تبدیل تحریم‌ها به فرصت و تلاش دست اندر کاران صنعت دفاعی، قدرت دفاعی جمهوری اسلامی به بلوغی رسیده است که کشور را در زمینه تولید و تأمین محصولات دفاعی بی نیاز از بیگانگان کرده است.

منبع: دانا

کلیدواژه: جمهوری اسلامی محصولات دفاعی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۸۸۶۳۸۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تأمین مودم پروژه فیبر نوری از محصولات تولید داخل

به گزارش خبرنگار خبرگزاری علم و فناوری آنا، امیر لاجوردی رئیس سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی در پاسخ به سوال یکی از کاربران مبنی بر تولید مودم نسل ششم در داخل کشور نوشت:

«هفته پیش دقیقاً همین‌کار را کردیم در جهت حمایت از مصرف کننده و تولید داخل، با تفاهم با تولیدکنندگان عزیز داخلی و اپراتور‌ها قرار شد ۴۰ درصد نیاز اپراتور، در تأمین مودم پروژه فیبر نوری، از داخل تأمین شود البته به شرطی که تا ۶ ماه آینده محصولی با کیفیت مناسب تولید شود.»

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • سهم بالای بخش نفت و گاز در رشد اقتصادی کشور
  • گرامیداشت روز ارتش جمهوری اسلامی ایران در اندونزی
  • وحدت و برادری نیاز مهم امروز کشور است
  • تأمین مودم پروژه فیبر نوری از محصولات تولید داخل
  • پیشرفت در کنترل نرخ بیکاری کشور/ تولید افزایش یافت
  • بلینکن خواستار سیستم دفاعی یکپارچه اعراب مقابل ایران
  • ایران، سرآمد در حوزه دفاعی و امنیتی، با وجود تهدیدات متعدد
  • بلینکن خواستار سیستم دفاعی یکپارچه اعراب در مقابل ایران شد
  • وزیر امور خارجه: امنیت خلیج فارس فقط با مشارکت کشورهای ساحلی تأمین می‌شود
  • تلاش آمریکا برای در اختیار گرفتن خلیج فارس محقق نمی‌شود