Web Analytics Made Easy - Statcounter

سامان اکبرپور پور گفت: با وجود فعالیت های انجام شده هیئت و درخواست حمایت، اما در مدت ۶ ماه گذشته یک ریال اعتبار هم دریافت نکردیم.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از خاورستان، هیئت اتومبیل رانی و موتور سواری خراسان جنوبی یکی از هیئت های فعال استان است که با وجود هزینه های بالای تجهیزات در این رشته ورزشی و با وجود همه کمبودهایی که در زمینه نبود پیست مناسب برای فعالیت دارند به همت ورزشکاران و مسئولان هیئت در حوزه قهرمانی گام هایی در این سال ها برداشته و قهرمانان ملی پوشی از درون این هیئت پرورش یافته اند در کنار قهرمانی، این هیئت ورزشی در حوزه همگانی و فرهنگی هم فعالیت چشمگیری داشته است و ورزشکاران در برنامه های مختلف حضور پرشوری داشتند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

با توجه به هزینه های بالای تجهیزات این رشته ورزشی هیئت موتورسواری و اتومبیل رانی درآمد چندانی ندارد و باید بیشتر از سوی اداره کل ورزش و جوانان به عنوان متولی امور هیئت های ورزشی و ورزشکاران  حمایت شود اما سامان اکبرپور رئیس هیئت موتور سواری و اتومبیل رانی خراسان جنوبی با اشاره به این که ۶ ماه است یک ریال به حساب این هیئت واریز نشده است از وضعیت موجود گلایه کرد و به خبرنگار خاورستان گفت: تا چه زمانی باید به ورزشکار التماس کنم با هزینه خودت به مسابقات برو و با مقام برگردد.

او با تاکید بر این که شرایط فعلی قابل تحمل نیست افزود: فلسفه وجود ورزش و جوانان قابل درک نیست چرا که هیچ حمایتی از ورزشکاران ندارند.

وی به فعالیت های همگانی این هیئت هم اشاره کرد و افزود: به درخواست ستاد غدیر ورزشکاران هیئت در مراسم رژه خودرویی شرکت کردند و در پایان برنامه در جایگاه بنددره بنا به درخواست رئیس ستاد غدیر دو نفر از اتومبیلران حرکات نمایشی در حضور ماشین های پلیس انجام دادند و امروز دستور توقیف خودروی قهرمان اتومبیلرانی داده شده است.

 

برنز جهانی چشم مسئولان را نگرفت

رئیس هیئت موتورسواری و اتومبیل رانی اظهار کرد : اتومبیل ران ها در مسابقات جهانی سوم شدند و اگراین اتفاق در شهر دیگری رخ می داد تمام ادارات، شهرداری وشورای شهر برای حمایت از این ورزشکاران بسیج می شدند که در این شرایط برای حفظ حرمت ورزشکار و فرمانده محترم نیروی انتظامی یک جایزه و یک بنر تهیه کردم.

اکبرپور گزارشی از عملکرد هیئت استان در ۶ ماه گذشته داد و افزود: ۲خرداداعزام تیم ۹نفره موتورریس به تهران، ۳خرداد افتتاح پیست کارتینگ فردوس ،۳ خرداد دیدار با رییس تربیت بدنی سرایان و بازدید از پیست موتورکراس سه قلعه و ۶ خرداد کسب یک مقام اولی و دومقام سومی و مقام دوم تیمی کشور توسط تیم موتورریس استان از جمله این فعالیت ها بوده است.

وی ادامه داد: ۱۵خرداد کسب گواهینامه بین المللی اتومبیلرانی توسط مربی های استان، ۱۹خرداد دیدار با مدیر کل ورزش استان و تبادل نظر در مورد احداث پیست، ۲۰خرداد حضور موتور سواران درمراسم حمل پرچم حرم امام رضا(ع) و ۲۱خرداد دیدار با مدیر کل دفتر اجتماعی،استاندار و تبادل نظر در مورد پیست از دیگر فعالیت های هیئت موتورسواری و اتومبیل رانی خراسان جنوبی بوده است.

به گفته وی ۲۱خرداد اعزام تیم ۹ نفره موتورریس استان به تهران و ۲۶خرداد نشست نایب رییس بانوان هیئت بامدیر کل دفتر امور زنان استاندار و ۲۸خرداد بازدید استاندار از پیست موتورکراس سرایان و دستوررفع مشکلات از دیگر فعالیت های هیئت بوده است.

وی تاکید کرد: شرایط فعلی قابل تحمل نیست و در صورتی که این بی توجهی ها به این هیئت ادامه داشته باشد به طور حتم هیچ انگیزه ای برای ادامه فعالیت نخواهد بود.

انتهای پیام/

منبع: دانا

کلیدواژه: هیئت موتورسواری و اتومبیل رانی فعالیت ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۸۸۶۴۸۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۷۳۰۰ میلیارد ریال اعتبار برای ۲ طرح آبرسانی مرکزی هزینه شده است

به گزارش خبرنگار مهر، فرزاد مخلص‌الائمه ظهر چهارشنبه در آئین افتتاح طرح آبرسانی مجتمع شهید سلیمانی شازند با بیان اینکه بزرگترین طرح عمرانی کشور جهاد آبرسانی است گفت: این طرح در استان مرکزی با جدیت در حال انجام است.

وی افزود: چهار طرح حوزه آبرسانی در استان مرکزی وجود دارد که طرح جهاد آبرسانی در ۲ مرحله شامل فاز اول ۶۷ روستا با ۸۲ درصد پیشرفت فیزیکی و در فاز دوم ۱۳۱ روستا را شامل می‌شود.

استاندار مرکزی تصریح کرد: طرح انتقال آب از سد کوچری به ساوه و زرندیه با مدیریت آب منطقه‌ای استان و مدیریت منابع آب کشور در حال انجام است و همچنین انتقال آب به تفرش به صورت آزمایشی در حال استفاده است.

مخلص الائمه ادامه داد: یک هزار و ۳۰۰ میلیارد ریال اعتبار برای ساخت طرح مجتمع آبرسانی شهید سلیمانی و ۶ هزار میلیارد ریال در طرح آبرسانی به شهرستان تفرش هزینه شده که‌این اقدامات نشان از توجه دولت سیزدهم به رفاهیات مردم دارد

کد خبر 6094462

دیگر خبرها

  • ۷۳۰۰ میلیارد ریال اعتبار برای ۲ طرح آبرسانی مرکزی هزینه شده است
  • از معلم جان روشن یافتیم‌
  • ۷۵۰۰۰کارگرتحت پوشش تامین اجتماعی کهگیلویه و بویراحمد هستند
  • جذب ۱۱۰۰ میلیارد ریال برای بیماران خاص و صعب العلاج در کرمانشاه
  • اجرای ۲۷ سازه آبخیزداری در استان اردبیل
  • «دماوند انرژی» چراغ تولید ۳ طرح پتروشیمی را روشن کرد
  • تخصیص ۵۱۰۰ میلیارد تومان اعتبار برای سدهای مازندران
  • اعزام ۱۰ تیم ورزش نابینایان البرز به مسابقات قهرمانی کشور
  • تخصیص ۳۰۰ میلیارد ریال اعتبار برای طرح تغذیه مصنوعی بندان
  • نصب ۲۵ کیلومتر نیوجرسی با اعتبار ۷۵۰ میلیارد ریال در محور‌های بزرگراهی استان